نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

دلایل خطوط موجود در صفحه از طریق چاپگر لیزری چیست؟

چاپگر لیزری/ از واحدهای رومیزی کوچک گرفته تا ماشین های کلاس کار، چاپگرهای لیزری می توانند سالها بدون دردسر به کسب و کار شما بیایند. وقتی سخت افزار قابل اعتماد شما شروع به تولید صفحاتی با خطوط عمودی یا افقی می کند که بخشی از محتوای چاپی شما نیستند، قبل از اینکه بدترین مورد را بپذیرید، با امکانات ساده عیب یابی خود را شروع کنید. شما می توانید با همبستگی علائمی که می بینید و مظنونین باعث ایجاد آنها می شود، منبع این نقص ها را محدود کنید.

آهنگ های غلطکی

وقتی تونر شل از یک کارتریج به داخل مجموعه های مکانیکی چاپگر شما نشت می کند، می تواند غلطک هایی را که کاغذ را از طریق دستگاه حرکت می دهند آلوده کند. الگوی (مسیرهای تایر) تولید شده توسط این آلودگی در لبه ها یا وسط یک ورق نشان داده می شود و با محل غلتک ها نسبت به مسیر تغذیه کاغذ همزمان است.

مگر اینکه تکنسین چاپگر باشید، این کار پاکسازی را به متخصصان بسپارید، مخصوصاً اگر سخت افزار شما هنوز تحت ضمانت است. با این وجود قبل از تماس با سرویس، کارتریج تونر خود را تعویض کنید (یا کارتریج های چاپگر رنگی) تا منابع معیوب را به عنوان علت رد کنید.

چاپگر لیزری

خطوط عمودی یا خطوط

بسته به اینکه نقص های عمودی سیاه یا سفید مشاهده کنید – علائم چاپ شده یا حفره های خالی در چاپ – ممکن است با یک کارتریج تونر تقریباً خالی، یکی با طبل خراشیده شده یا با تونر ضعیف توزیع شده، کار جدی دیگری نداشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   کم رنگی پرینتر توشیبا و رفع آن

تعویض کارتریج برای دیگری می تواند به شما کمک کند تا آن را به عنوان مقصر رد کنید. خطوط عمودی سفید همچنین می توانند انسدادی را علامت گذاری کنند که از تصویربرداری صحیح لیزر از صفحات جلوگیری می کند. حل این مشکل نیاز به تمیز کردن عناصر مجموعه لیزر یا تعویض کامل آن دارد.

خطوط افقی

نقص و علامت های چاپ افقی که در فواصل ثابت ظاهر می شوند می توانند از غلطک های آلوده ناشی شوند. تولیدکنندگان حاکمان نقص تکراری مخصوص مدل را به شما ارائه می دهند که می توانید از آنها برای ارتباط موقعیت نقص در صفحه با ترتیب و اندازه غلتک ها، اجزای کارتریج، قطعات فیوزر و سایر علل احتمالی علامت گذاری های غیر تصادفی استفاده کنید. قطره های خارج شده و علائم تکرار نشدنی می توانند ناشی از همان مشکلاتی باشند که باعث نقص عمودی می شوند، از جمله آلودگی لیزر و سوعملکرد کارتریج تونر.

ملاحظات

کارتریج های تونر قطعات اصلی قابل تعویض در چاپگرهای لیزری هستند. قرار گرفتن در معرض نور به درام آنها آسیب می رساند و کیفیت چاپ را به خطر می اندازد. آلودگی هایی که از طریق منبع کاغذ وارد می شوند نیز ممکن است خراش هایی اضافه کنند که در تصویربرداری مناسب تداخل ایجاد کنند.

از آنجا که نقص چاپ در هر زمان ممکن است ظاهر شود، نگه داشتن کارتریج اضافی در دسترس شما را قادر می سازد در صورت اثبات خرابی مواد مصرفی، فوراً به کار خود برگردید.

بسیاری از دلایل احتمالی دیگر ایجاد خطوط و رگه های خروجی شما – به ویژه لیزرها و فیوزرها – می تواند تهدیدهای ایمنی برای افراد خوش فکر اما غیر ماهر باشد. اگر از کاری که زیر درپوش انجام می دهید مطمئن نیستید، ابزارها را زمین بگذارید و کار را به  متخصص نمایندگی تعمیرات توشیبا بسپارید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش سرویس پیکاپ پرینتر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شش =