نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6508A

 دستگاه کپی توشیبا/ ماشین فتوکپی Toshiba e-studio 6508A یکی از محصولات پرفروش توشیبا است که از مقاومت و کیفیت بالایی ساخته شده است. اما به هر حال چاپگر، دستگاه پر مصرفی است که در اثر استهلاک و بی احتیاطی کاربر کارایی خود را از دست می دهد. در این میان نحوه ی تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6508A موضوع مهمی است. ترمیم و بازیابی کارایی این ماشین فتوکپی مانند هر سیستم چاپ دیگری باید طبق استانداردهای ساختار تشکیل دهنده ی آن صورت پذیرد. نمایندگی رسمی توشیبا می تواند مناسب ترین گزینه ی انتخابی برای تعمیر دستگاه کپی Toshiba e-studio 6508A باشد. در ادامه به معرفی برخی از خدمات نمایندگی توشیبا جهت تعمیر ماشین فتوکپی e-studio 6508A توشیبا می پردازیم.

خصوصیات و ویژگی های ساختاری Toshiba e-studio 6508A

دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6508A یک چاپگر قدرتمند است که توان کاری بالایی دارد. این سیستم با سرعت چاپ ایده آلی فعالیت می کند. قابلیت های پرینتر و اسکن در e-STUDIO 6508A  دیده می شوند. یک حافظه ی مجزای 4 گیگابایتی نیز کار با این محصول توشیبا را آسان ساخته است. این خصوصیات ساختاری و البته خروج اولین برگه ی چاپ در عرض 5 ثانیه باعث محبوبیت فتوکپی e-STUDIO 6508A در شرکت های بزرگ شده است. اما از آنجایی که افراد بسیاری در یک شرکت با این چاپگر کار خواهند کرد، درصد پیدایش بی احتیاطی های کاربر و در نتیجه نیاز به تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6508A بالا می رود.

دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6508A

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در آن

یکی از مشکلات رایجی که برای چاپگرهای مختلف از جمله تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6508A اتفاق می افتد و کارایی کلی چاپگر را از بین می برد، گیر کردن کاغذ درون سیستم است. این مسئله دارای دلایل جزیی و کلی متعددی است. اما اصلی ترین علت پیدایش معضل گیر کردن کاغذ درون چاپگر، خرابی کاغذکش است. کاغذکش قطعه ای است که در اثر استهلاک از عملکرد اصلی خود دور می شود. البته در این بین جنس کاغذ مورد استفاده نیز حائز اهمیت است. بهتر است کاغذهای مصرفی را تعویض کنید و از برگه های استاندارد استفاده کنید. اگر همچنان مشکل گیر کردن کاغذ وجود داشت، دستگاه را خاموش کرده و برای تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6508A با نمایندگی رسمی توشیبا تماس حاصل فرمایید.

این مطلب را از دست ندهید   کالیبراسیون چاپگر چیست؟

تعمیر مین برد دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6508A

مین برد هر چاپگر نقش فرمانروای کلی سیستم را برعهده دارد. پردازش های تمامی اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه فتوکپی زیر نظر مین برد شکل می گیرد. یک اختلال جزیی در سطح مین برد کافی است تا به طور کامل دستگاه فتوکپی به سیستم بلااستفاده ای تبدیل شود. کارشناسان نمایندگی توشیبا پس از اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه کارایی مین برد را بازگردانی کرده و پروسه ی تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6508A را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.

تعمیر برد پاور فتوکپی e-STUDIO 6508A

برد پاور فتوکپی e-STUDIO 6508A ساختار آسیب پذیری دارد. خرابی برد پاور مساوی است با روشن نشدن کلی ماشین فتوکپی. فراموش نکنید که این برد کاملا به ضربه حساس است. بسیاری از کاربران عادی برای روشن شدن دوباره ی دستگاه های دیجیتال به بدنه ی آن ضربه می زنند. متاسفانه این کار تنها به شدت یافتن خرابی های داخل چاپگر ختم می شود. گفتنی است که برد پاور به ذرات گرد و غبار نیز حساسیت بالایی دارد. با استفاده از سرویس های دوره ای نمایندگی توشیبا می توانید فرآیند تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6508A  و ترمیم برد پاور را به تعویق بیاندازید.

هزینه ی تعمیردستگاه فتوکپی e-studio 6508A توشیبا

هزینه ی تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6508A بسته به نوع مشکل و شدت خرابی موجود در آن متغیر است. مطمئنا اگر تعویض قطعه ای نیز الزامی شود، هزینه ی بازگردانی کیفیت اولیه ی چاپگر دگرگون خواهد شد. اما جای نگرانی نیست. نمایندگی رسمی توشیبا بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی ارائه می نماید. لازم به ذکر است که کلیه ی سرویس های این مرکز دارای گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی می باشند.

این مطلب را از دست ندهید   قابلیت های برنامه های چاپ گوشی و کامپیوتر

تعمیر پرینتر توشیبای خود را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا بسپارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =