نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181

دستگاه کپی مدل Studio 181/ پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 و اشکالات رایج مشاهده شده در این دستگاه بد نیست نگاهی به ویژگی‌های دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 و مشخصات فنی آن داشته باشیم. دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 از نوع رومیزی و با قابلیت چاپ 18 برگ در هر دقیقه است که زمان تهیه نخستین برگ کپی توسط آن 7.6 ثانیه طول می کشد.

کابل رابط این دستگاه از نوع 2.0 و USB است و کاربر می تواند تعدادی بالغ بر 999 برگ را بصورت متوالی توسط این دستگاه کپی نماید. دستگاه فتوکپی توشیبا e-STUDIO 181 قابلیت تغییر خودکار کاست را داراست و در آن می توان یک کاست اضافی را افزود. بد نیست بدانید که این دستگاه از سیستم عامل های Windows 2000،Windows XP، Windows Vista، Windows 7، Server 2003 و Server 2008 پشتیبانی می‌کند. در بخش‌های آتی این مطلب، برخی از رایج‌ترین اشکالات مشاهده شده در این دستگاه و شیوه تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 شرح داده خواهد شد.

خرابی کاغذکش دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181

اگرچه کار انتقال کاغذ در دستگاه کپی به عهده کاغذکش هاست (شامل کاغذکش ورودی و کاغذکش خروجی) لیکن توجه داشته باشید که گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی لزوماً به معنای خرابی این بخش از دستگاه نیست. یکی از بهترین کارهایی که جهت پیشگیری از خرابی کاغذ کش دستگاه کپی می توان انجام داد استفاده از کاغذهای مناسب است. توجه و رعایت این موضوع نیاز ما به تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 را کمتر می سازد و احتمال بروز خرابی در کاغذکش دستگاه را به حداقل می رساند.

این مطلب را از دست ندهید   روش پاک کردن خرده کاغذ پرینتر

اما در ارتباط با کاغذ مناسب برای دستگاه کپی می‌بایست ویژگی هایی چون جنس، وزن، نوع بافت کاغذ و کیفیت کاغذ مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر کاغذکش دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض کاغذکش کپی آغاز خواهد شد.

دستگاه کپی مدل Studio 181

نمایش کدخطا دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181

برای رفع ارورهای دستگاه کپی توشیبا، می‌بایست از این موضوع که هر کد خطا بیانگر چه اشکالی است، آگاهی داشت. البته به دلیل فراوانی کدخطاها، امکان حفظ تمامی آنها وجود ندارد و کاربر ناچار است با مشاهده هر کدخطا به دفترچه راهنمای دستگاه کپی مراجعه کند. نکته دیگر آنکه کدخطای هر دستگاه با دستگاه دیگر تفاوت دارد.

از این رو جهت رفع ارورهای دستگاه کپی توشیبا، به نوع و مدل دستگاه و ارورهای اختصاصی آن توجه شود. (نکته: برخی از ارورها و کدخطای مرتبط با دستگاه‌های کپی توشیبا در بخش مقالات همین وبسایت توضیح داده است). در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع کدخطاهای دستگاه کپی و سایر خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس بگیرید.

خرابی برد دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181

تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می‌پذیرد.

این مطلب را از دست ندهید   مزایای اتصال دستگاه کپی به کامپیوتر

کمرنگ بودن کپی دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181

به طور خلاصه در صورت کمرنگ بودن کپی گرفته شده می‌بایست مواردی چون میزان تونر، کارتریج تونر، کیفیت کاغذ و همخوانی آن با دستگاه فتوکپی، تنظیمات وضوح چاپ، فعال یا غیرفعال بودن حالت صرفه جویی در مصرف تونر و در نهایت کثیفی سطح بخش LSU در داخل دستگاه فتوکپی مورد بررسی قرار گیرد. اگر کمرنگ بودن خطوط در سرتاسر صفحۀ چاپ شده مشاهده گردد احتمالاً این اشکال ناشی از قرار گرفتن تنظیمات وضوح چاپ، روی بخش بسیار کم است.

این احتمال نیز وجود دارد که حالت صرفه جویی در مصرف تونر فعال باشد. در چنین شرایطی بهتر است وضوح چاپ را تنظیم کرده و حالت صرفه جویی در مصرف تونر را غیرفعال کنید. در صورت بررسی این موارد و تداوم اشکال پیش آمده می‌توانید جهت تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 با کارشناسان مرکز تعمیرات توشیبا تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =