نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

معنای رگه های جوهر چاپگر روی کاغذ چیست

رگه های جوهر چاپگر روی کاغذ/ چاپگرهای جوهر افشان می توانند خروجی و متن عکاسی استثنایی ارائه دهند که با چاپ لیزر رقیب باشد – مگر اینکه صفحاتی که از سینی خروجی می کشید دارای رگه های جوهر است که سند شما را خراب می کند. به محض اینکه دست خیس، کاغذ مرطوب و رطوبت زیاد را به عنوان علل احتمالی خرابی خروجی خود رد می کنید، وقت آن رسیده است که در داخل و خارج از چاپگر به عواملی که می توانند بر روی سخت افزار داخلی و روند چاپ آن تأثیر بگذارند نگاه کنید.

قطعات متحرک کثیف

قسمتهایی که در حالی که چاپگر شما جوهر می اندازد از طریق صفحه حرکت می کنند، می توانند به مرور زمان، حتی در تمیزترین دفتر، پرز و کثیفی جمع کنند. با جمع شدن این ماده، می تواند جوهر خشک شده روی چاپهای شما را فسیل کند و منجر به ایجاد رگه شود.

تجمع در کارتریج، هد چاپی و کابل کشی داخلی را در زیر آن بررسی کنید. همیشه راهنمای کاربر خود را برای توصیه های سازنده در مورد نحوه تمیز کردن و تمیز نکردن سخت افزار خود بررسی کنید، به خصوص اگر تحت ضمانت باقی مانده باشد.

رگه های جوهر چاپگر روی کاغذ

سر چاپی کثیف یا نامرتب

سر چاپی جوهر افشان می تواند پس از مدتها عدم فعالیت مسدود شود. اگرچه بسیاری از چاپگرها هنگام روشن شدن سریع چک سر و تمیزکاری را انجام می دهند، اگر سخت افزار شما نیاز به توجه بیشتری داشته باشد، این روش ناکافی است.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان

دستورالعمل های سازنده را برای انجام تمیز کردن، تمیز کردن عمیق یا هم ترازی سر بخوانید و دنبال کنید. تمیز کردن، بعضی از جوهرهای شما را به خصوص برای چرخه های شدید مصرف می کند.

برای یک ترازبندی ممکن است لازم باشد که شما یک صفحه آزمون را چاپ کنید و مشخص کنید کدام یک از توالی الگوها با یک تست ظاهری خاص مطابقت دارد.

پس از اتمام مراحل تعمیر و نگهداری، یک صفحه سند چاپ کنید و آن را با کیفیت خروجی که قبل از اجرای این روش مشاهده کردید مقایسه کنید.

انواع کاغذ

بعضی از انواع رسانه های خروجی ویژه نسبت به کاغذ جوهر افشان معمولی به زمان خشک شدن بیشتری نیاز دارند. هنگام چاپ برچسب یا شفافیت، ممکن است لازم باشد این ورق ها را بعد از ظهور در سینی خروجی کنار بگذارید و از لمس آنها یا اجازه تماس آنها با یکدیگر خودداری کنید.

قبل از استفاده از ورق های شفافیت، بررسی کنید که از محصولی برای چاپگرهای جوهر افشان استفاده کرده اید، استفاده می کنید.

سازندگان این رسانه ها را به طور خاص برای هر نوع دستگاهی که از آنها استفاده می کند – دستگاه های کپی، جوهر افشان و چاپگرهای لیزری – با جوهر مرطوب، حرارت لیزر و سرعت تغذیه دستگاه کپی، تولید می کنند.

اگر این رگه ها روی کاغذهای معمولی ظاهر شوند، ممکن است شما یک ورق خیلی ضخیم انتخاب کرده باشید تا مکانیزم کار با کاغذ سخت افزار خود را دستکاری کند.

رگه های جوهر چاپگر روی کاغذ

ملاحظات دیگر

یک کارتریج جوهر افشان جدید به ندرت نشت می کند مگر اینکه بعد از باز کردن با نگه داشتن آن در موقعیت اشتباه یا لمس سطوح خروجی، آن را بدرفتار کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه چاپگرهای لیزری و جوهرافشان

کارتریج پرشده، به خصوص کسی که سعی می کنید خود را جوان کنید، ممکن است به اندازه مواد قابل مصرف در تجهیزات اصلی قابل اطمینان عمل نکند. تا زمانی که از کیفیت انجام یک عمل شارژ مجدد مطمئن نباشید، ممکن است بخواهید از کارتریج هایی که می توانند قسمت داخلی چاپگر شما را آلوده کنند خودداری کنید.

به محض ورود جوهر به مکان هایی که متعلق به آن نیستند، برداشتن آن دشوار می شود و می تواند کارهای چاپی شما را تار کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهارده =