نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

علت وجود خطا در پرینتر

چند دلیل احتمالی وجود دارد، اما مهمترین دلیل آن انجام کار با کاغذ است. اولین چیزی که باید بررسی شود خالی بودن سینی ورودی است، اما همچنین لازم است که از نظر گرفتگی کاغذ بررسی شود. اگر یکی از آن ها را پیدا کردید، سعی کنید به جای این که فقط یک کاغذ مچاله شده را از سینی کاغذ بیرون بیاورید و فرض کنید آن را درست کرده اید، دلیل آن را پیدا کنید. با ما همراه باشید تا علت عمده این خرابی مشخص شود.

وجود کاغذ ریز

کاغذ را از سینی بیرون بیاورید، همه فلپ ها را باز کرده و داخل آن را نگاه کنید. برای دیدن کاغذ و موچین های بلند برای رسیدن به آن ممکن است به یک مشعل نیاز داشته باشید، مخصوصاً اگر فقط یک قطعه بسیار کوچک باشد که پاره شده و داخل آن رها شده باشد.

به زیر چاپگر نگاه کنید زیرا ممکن است یک پنل دسترسی وجود داشته باشد که می تواند برای بررسی و تمیز کردن مکانیسم تغذیه کاغذ برداشته شود.

کاغذ قدیمی می تواند رطوبت را جذب کند، در نتیجه باعث چسبندگی و سپس کشیدن آن از طریق دو یا چند ورق می شود. آن را در کیسه نگه دارید تا زمانی که مورد نیاز باشد. فیلم های عیب یابی کانن را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید کاغذهای چاپ شده را حذف کنید.

همچنین، سعی کنید از کاغذهای نازک تری استفاده کنید: بیشتر چاپگرهای خانگی حداکثر فقط با کاغذ عکس کار می کنند. آنها معمولاً نمی توانند روی کارت چاپ کنند زیرا برای تغذیه در گوشه و کنار آن بسیار سفت است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش عیب یابی مشکلات چاپگر

چرا کیفیت چاپ ضعیف است؟

نازلهای روی چاپگرهای جوهر افشان می توانند مسدود شوند و باعث ایجاد خطوط افقی در چاپها و رنگ های ضعیف یا اشتباه شوند. تمیز کردن سر چاپ می تواند مشکل را برطرف کند. این روش از چاپگر به چاپگر دیگر متفاوت است و ممکن است گزینه ای در صفحه کنترل چاپگر یا در نرم افزار چاپگر در رایانه وجود داشته باشد.

شاید لازم باشد این مورد را در کتابچه راهنما جستجو کنید. در ویژگی های چاپگر خود (یا در یک برنامه یا در صفحه کنترل ویندوز) ممکن است یک بخش تعمیر و نگهداری پیدا کنید.

 خطا در پرینتر

روی آن کلیک کنید و می توانید سر چاپ را تمیز کنید یا آنها را تراز کنید. کیت های تمیز کننده سر با هزینه ای در حدود 10 پوند از آمازون در دسترس هستند گرچه شما باید آن را با هزینه کارتریج جدید مقایسه کنید – هیچ تضمینی وجود ندارد که کیت تمیز کننده مشکل را برطرف کند.

تأثیر نوع کاغذ روی کیفیت چاپ

می تواند خیلی جاذب باشد و جوهر افشان مانند کاغذ بلات در آن خیس بخورد. برای بهترین چاپ کاغذ با کیفیت خوب بخرید و این معمولاً از طرف سازنده چاپگر مخصوصاً برای چاپ عکس است. چاپگرهای لیزری وابستگی کمتری به کاغذ دارند و لکه ها یا لکه های موجود در همان مکان در هر صفحه معمولاً به این معنی است که جایی در چاپگر کثیف است، معمولاً روی «طبل».

هنگام تمیز کردن درام تصویربرداری پرینتر توشیبا ، فقط با استفاده از الکل ایزوپروپیل و یک پارچه نرم و بدون پرز، بسیار مراقب باشید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش چاپ صفحه خودآزمایی در پرینتر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 15 =