نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چگونه می توانم ماندگاری کارتریج را بیشتر کنیم؟

 افزایش ماندگاری بیشتر کاتریج/ اگر کارتریج قدیمی را نصب کرده اید و نتایج چاپی ضعیفی کسب می کنید، چند مرحله برای عیب یابی وجود دارد که ارزش تلاش برای طولانی شدن عمر کارتریج خود را دارد.

 افزایش ماندگاری بیشتر کاتریج

تمیز کردن هد چاپ را انجام دهید

تمیز کردن سر چاپ یک راه حل سریع و آسان برای عیب یابی است. اکثر چاپگرها دارای عملکرد تمیزکننده داخلی هستند و تنها کاری که طول می کشد فقط چند کلیک روی صفحه نمایشگر چاپگر شما است تا عملکرد آن بیشتر شود. برای اجرای عملکرد تمیز کردن مناسب در دستگاه خود، با راهنمای کاربر چاپگر خود مشورت کنید. معمولاً می توانید یک نسخه رایگان از کتابچه راهنمای چاپگر خود را در وب سایت سازنده چاپگر پیدا کنید. به عنوان نمونه، ما در اینجا روند تمیز کردن را بررسی خواهیم کرد:

  • دکمه تنظیم صفحه نمایش چاپگر را لمس کنید
  • (تعمیر و نگهداری چاپگر) را لمس کنید
  • سپس، (Clean Printhead) را انتخاب کنید.

فرآیند تمیز کردن سر چاپ چند دقیقه طول می کشد. پس از اتمام، یک صفحه آزمایشی را چاپ کنید تا ببینید آیا کیفیت چاپ بهبود یافته است. در صورت نیاز، دوباره عملکرد تمیز کردن را اجرا کنید. ما توصیه می کنیم تمیز کردن سر چاپ را بیش از 2-3 بار انجام ندهید. شما نمی خواهید بیش از آن اجرا کنید زیرا مقدار زیادی جوهر مصرف می کند و در نهایت می تواند کارتریج های شما را تخلیه کند. در صورت عدم بهبود کیفیت، ممکن است لازم باشد کارتریج جدیدی خریداری کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تطبیق رنگ های پرینتر با نمایشگر

روش دستمال کاغذی

کارتریج های مختلف جوهر را می توان به روش های مختلف آغاز کرد. برای کارتریج هایی با هد چاپی یکپارچه پیشنهاد می کنیم روش حوله کاغذی را امتحان کنید:

  • ابتدا یک دستمال کاغذی مرطوب و یک دستمال کاغذی خشک را بگیرید و هر دو را به چهار چهارم بریزید. کارتریج خود را بردارید و آن را روی قسمت حوله کاغذی مرطوب چند بار با طرف سر چاپ پایین بکشید. سر چاپ نواری طلایی یا مسی است که در انتهای کارتریج قرار دارد و هنگام لکه زدن، جوهر باید روی حوله کاغذی نشان داده شود. مراقب باشید که سر چاپ را با تماس با طلا یا مس، یا نقاطی که محل تعامل چاپگر با کارتریج است اشتباه نکنید.
  • پس از لکه زدن سر چاپ با حوله کاغذی مرطوب، کارتریج را در حدود یک ثانیه تا یک دقیقه در برابر یک حوله کاغذی خشک نگه دارید. با این کار جوهر خشک شده ای که ممکن است سر را مسدود کند از بین می رود.
  • پس از تکمیل، آماده هستید کارتریج را به داخل چاپگر خود بکشید و یک نسخه آزمایشی را اجرا کنید. اگر هنوز نتایج خوبی دریافت نمی کنید، این روند را دوباره امتحان کنید.
  • تاریخ انقضا کارتریج یک روش آسان برای ردیابی عمر کارتریج است اما تعمیر و نگهداری معمول چاپگر بهترین راه برای طولانی تر نگه داشتن چاپ است. تا زمانی که هر دو هفته یکبار چاپ می کنید و گاه به گاه تمیز کاری را انجام می دهید، باید در فرم خوبی باشید. اگر در مورد تاریخ انقضا در سری کارتریج خاص خود س questionsالی دارید، یک خط در نظرات ما بنویسید، خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم!
این مطلب را از دست ندهید   راهکار رفع خرابی فتوکپی مدل Es-456

یادداشتی در مورد تاریخ انقضا کارتریج بازسازی شده

کارتریج چاپگر مجدداً ساخته شده کارتریج اصلی است که قبلاً استفاده شده است و برای نوسازی مجدد، پر کردن با جوهر و استفاده مجدد در چاپگر شما بهینه سازی شده است. تاریخ انقضا کارتریج های ساخته شده مجدداً معمولاً بسیار قدیمی تر از کارتریج های خریداری شده اولیه است، زیرا کارتریج های تولید مجدد قبلاً یک دوره استفاده داشته اند. معمولاً قدیمی بودن کارتریج های ساخته شده مجدداً معمول است، زیرا این مدت زمان برای بازگرداندن کارتریج مجدد کارتریج است که باعث می شود مصرف کنندگان با دیدن یک تاریخ انقضا قدیمی در کنار کارتریج خود باعث سردرگمی شوند.

فقط به این دلیل که تاریخ تولید انقضا کارتریج شما در تاریخ مه 2010 است، به این معنی نیست که شما یک کارتریج قدیمی یا معیوب فروخته اید. این تاریخ انقضا به تاریخ انقضا کارتریج اصلی و نه کارخانه تولید مجدد اشاره دارد. برای نوسازی، باید یک کارتریج اصلی استفاده شود و سپس توسط مصرف کننده بازیافت شود، دوباره مرمت شود و سپس به یک مصرف کننده جدید فروخته شود.

همه اینها به مقدار قابل توجهی زمان می برد و باعث می شود تاریخ انقضا در کنار کارتریج منسوخ شود. هر کارتریج بازسازی شده ای که خریداری کرده اید باید از تاریخ خرید تا دو سال خوب باشد. در صورت تمایل، می توانید تاریخ انقضا جدیدی را در کنار کارتریج بنویسید تا از عمر کارتریج مورد انتظار پرینتر توشیبا مطلع شوید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 17 =