نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ویژگی های بهترین چاپگر برای استفاده در منزل و دفترخانه

بهترین چاپگر در منزل و دفترخانه/ خرید یک چاپگر خانگی جدید می تواند یک چالش باشد اما امیدواریم با استفاده از این راهنمای خرید کامل، این کار را کمی راحت تر کنیم. ما به شما خواهیم گفت که چه ویژگی هایی را باید جستجو کنید، از چه مواردی باید اجتناب کنید، بهترین چاپگرهای خانگی دارای رتبه بندی امروز و چگونه بیشترین ارزش را از آنها دریافت کنید.

بهترین چاپگر در منزل و دفترخانه

جوهر افشان یا لیزر؟

به طور خلاصه، چاپگرهای جوهر افشان از جوهر استفاده می کنند در حالی که چاپگرهای لیزری از پودر تونر استفاده می کنند. هر دو چاپگر برای چاپ روزمره بسیار مناسب هستند، در طولانی مدت چاپگر لیزری با دوام ترین و مقرون به صرفه ترین است.

اگر می خواهید عکس هایی با کیفیت خوب چاپ کنید، چاپگرهای جوهر افشان به این دلیل است که هدف از فناوری جوهر افشان تولید تصاویر بسیار واضح و واضح با دامنه های متنوعی گسترده و عمق رنگ است. اگر به تصاویر رنگی با کیفیت حرفه ای نیاز دارید، از چاپگرهای جوهر افشان استفاده کنید.

سرعت چاپ یا PPM

سرعت چاپ (یا تعداد صفحاتی که چاپگر می تواند در دقیقه چاپ کند) یک سرعت متوسط ​​است که توسط سازنده چاپگر تعیین می شود. اگر میزان چاپ شما زیاد است یا تعداد زیادی از افراد دارای یک دستگاه مشابه هستند، قطعاً باید به خاطر داشته باشید. بیشتر چاپگرهای جوهر افشان شامل سرعت چاپ اسناد سیاه و سفید (تک رنگ) و سرعت کمی متفاوت برای چاپهای رنگی خواهند بود. زیرا اندازه و نوع سندی که چاپ می کنید بر سرعت چاپ تأثیر می گذارد.

این مطلب را از دست ندهید   5 مشکل رایج چاپ در ویندوز 10 را برطرف کنیم

به عنوان مثال چاپ یک عکس رنگی بیشتر از یک ایمیل ساده طول می کشد. اگر انواع اسناد و رسانه ها را چاپ می کنید، می خواهید هر دو مورد را بررسی کنید.

هزینه هر صفحه

قیمت کارتریج های جوهر و بازده صفحه مربوطه آنها در تولیدکنندگان و مدل های چاپگر متفاوت است. برای اطمینان از متناسب بودن چاپگر بعدی با بودجه چاپ، باید هزینه هر صفحه را در نظر بگیرید تا تعیین کنید که در دراز مدت چه مبلغی را برای جوهر هزینه می کنید. هزینه هر صفحه با کمی ریاضی ساده قابل درک است، فقط بازده صفحه چاپگر را بر هزینه کارتریج جوهر تقسیم کنید.

محاسبه هزینه هر صفحه برای یک کارتریج رنگی دو مرحله بیشتر طول می کشد. ابتدا با استفاده از فرمولی که قبلاً ذکر شد هزینه هر صفحه را برای هر کارتریج جداگانه محاسبه کنید. (به خاطر داشته باشید که بیشتر کارتریج های فیروزه ای، سرخابی و زرد عملکرد صفحه یکسانی دارند.) سپس، هزینه هر صفحه از هر چهار کارتریج (سیاه، فیروزه ای، سرخابی و زرد) را جمع کنید.

اندازه کاغذ

اندازه کاغذ بسته به نوع چاپگری که استفاده می کنید متفاوت است. قبل از خرید، آمار اندازه کاغذ را بصورت آنلاین بررسی کنید تا مطمئن شوید چاپگر احتمالی شما متناسب با نیاز شما است. اکثر چاپگرهای جوهر افشان می توانند اندازه استاندارد کاغذ قانونی تا 8.5 اینچ 14 را تحمل کنند. اگر به گزینه چاپی با قالب گسترده نیاز دارید.

چاپ خودکار دوبلکس

چاپ دوبلکس یا چاپ در دو طرف صفحه، یک روش عالی برای صرفه جویی در کاغذ است. اکثر چاپگرها دارای دوبلکس اتوماتیک داخلی هستند که با انتخاب (چاپ در دو طرف صفحه) در تنظیمات چاپگر به راحتی به آن دسترسی خواهید یافت.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل عدم چاپ پرینتر با وجود اتصالات

چاپ، اسکن و نمابر

داشتن توانایی چاپ، اسکن یا فکس کردن یک سند با فشار دادن یک دکمه برای هر دفتر خانه یا مشاغل کوچک ضروری است. اگر این ویژگی هایی است که نمی توانید بدون آنها زندگی کنید، مطمئن شوید که به طور استاندارد با چاپگر شما ارائه می شوند. دستگاههای جوهر افشان تک کاره معمولاً گزینه ارزانتری هستند در صورتی که تنها کاری که باید انجام دهید چاپ است و چاپگرهای عکس (بعداً درباره این موارد بیشتر) برای عکسهای حرفه ای بسیار مناسب هستند.

وای فای

این روزها اتصال بی سیم برای چاپگرهای مدل جدید استاندارد است و چاپ آن از گوشی هوشمند آسان تر از همیشه است. اکثر تولیدکنندگان چاپگر نسخه شخصی خود از یک برنامه چاپی را ارائه می دهند، مانند برنامهSmart، اما احساس نمی کنید برای چاپ باید از آن استفاده کنید.  Apple AirPrint وGoogle Print  به همان اندازه راحت هستند و حتی ممکن است از قبل روی تلفن هوشمند نصب شوند!

اندازه چاپگر

اگر در یک دفتر کوچک کار می کنید، فضا همه چیز است. چاپگرها در انواع مختلف و اندازه ها هستند، قبل از خرید ابعاد کنار جعبه چاپگر را بررسی کنید تا مطابق با فضای مورد نیاز شما باشد.

کیفیت عکس

چاپگرهای جوهر افشان به دلیل توانایی چاپ عکس های رنگی با کیفیت بالا شناخته می شوند و بیشتر آنها کار مناسبی برای عکاس معمولی انجام می دهند. با این حال، اگر عکاسی شغل شما باشد، می خواهید در یک چاپگر عکس درجه یک سرمایه گذاری کنید. هزینه چاپگرهای عکس درجه یک بسیار بیشتر از دستگاه جوهر افشان خانگی شما است، اما نتایج تفاوت زیادی ایجاد می کند. دلیل؟ چاپگرهای عکس حرفه ای از کارتریج های جوهر بیشتری استفاده می کنند، که به آنها امکان تولید چاپ بسیار برتر را می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی بهترین کاغذ مناسب کپی

تعمیر چاپگر خود را به کارشناسان ما در مرکز تعمیرات توشیبا بسپارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =