نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آموزش حالت های مختلف برای کپی

پرینتر ها یک دستگاه خارجی است که به راحتی با استفاده از اتصالات به رایانه خود وصل نمود و از آن استفاده می نمایید. این دستگاه به راحتی در ادارات و مراکز قابل مشاهده است. علاوه بر این این دستگاه متناسب با نیاز شما دارای انواع گوناگون می باشد که باید بر اساس نیاز خود یکی از انواع آن را انتخاب نمایید. شرکت های مهمی در زمینه ی ساخت پرینتر ها در حال فعالیت هستند که یکی از این شرکت های شرکت توشیبا می باشد که با ارائه ی پرینتر های پر قدرت توانسته بازار را در دست بگیرد. اما ممکن است بعد از مدتی دستگاه شما دچار خرابی شود.

در این مقاله در رابطه با حالت های مختلف برای کپی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

مرتب سازی مجله و کوک زین (حالت کتابچه)

هنگامی که حالت مرتب سازی مجله انتخاب می شود، می توان نسخه های اصلی یک طرفه را کپی و مانند مجلات یا جزوات محدود کرد. هنگامی که تکمیل کننده دوخت زینMJ-1024  نصب شد، می توانید حالت کوک زین را انتخاب کنید که به طور خودکار مرکز سند را جمع و منگنه کند.

تنظیم مرتب سازی مجله و حالت کوک زین

  1. اندازه کاغذ را تنظیم کنید.
  2. اصل (ها) را قرار دهید. هنگام قرار دادن اصل در منبع تغذیه خودکار اسناد (اختیاری)، آنها را با مراجعه به ترتیب صفحات قبلی در تصاویر تنظیم کنید. اگر آنها را روی شیشه قرار دهید، اگر MAGAZINESORT یا MAGAZINE SORT & SADDLE STITCH انتخاب شده است، ابتدا صفحه اصلی را وارد کنید. اگر SADDLESTITCH انتخاب شده است، آنها را به ترتیب صفحات 12-1، (2-11)، 10-3 (4-9)، سپس 8-5، (6-7) مرتب نمایید.
  3. همانطور که در تصویر سمت راست نشان داده شده است (برجسته شده) دکمه Finisher را در منوی اصلی فشار دهید.
این مطلب را از دست ندهید   خطاهای رایج فتوکپی مدل 2000AC

حالت های مختلف برای کپی

4- دکمه (MAGAZINE SORT) یا MAGAZINE SORT & SADDLE STITCH یا SADDLE STITCH) ) را فشار دهید. سایر حالت های کپی را در صورت لزوم انتخاب کنید.

حالت های مختلف برای کپی

نکته: وقتی از حالت کوک زین برای اندازه LD، A3 و B4 استفاده می شود، یعنی وقتی دکمه MAGAZINE SORT & SADDLESTITCH یا دکمه SADDLE STITCH انتخاب شد، درپوش سینی کوک زین را بالا ببرید.

حالت های مختلف برای کپی

  1. دکمه شروع را فشار دهید

حالت سوراخ کننده

هنگامی که واحد حالت سوراخ کننده اختیاری به پایان دهنده متصل شودMJ-1024)،(MJ-1023، می توانید نسخه های خود را سوراخ کنید. وزن کاغذ باید در محدوده 7 کیلوگرم باشد. شاخص باند تا  49 کیلو گرم تنظیم شود. مقاله های خاص مانند پرونده های OHP یا برچسب ها مستثنی هستند.

1.هنگام استفاده از این حالت در بای پس، حتماً اندازه کاغذ را مشخص کنید

.2. برگه (ها) را قرار دهید .

  1. دکمه FINISHER را در منوی اصلی که در تصویر سمت راست نشان داده شده است فشار دهید (برجسته)

حالت های مختلف برای کپی

  1. . دکمه HOLE PUNCH را فشار دهید. حالت های کپی پرینتر توشیبا دیگر را در صورت لزوم انتخاب کنید.
  2. دکمه شروع را فشار دهید.

حالت های مختلف برای کپی

نکته: اندازه کاغذ موجود برای سوراخ سوراخ: از آنجا که تعداد سوراخ سوراخ و فاصله بین سوراخ ها بسته به کشور متفاوت است، یک واحد سوراخ سوراخ خریداری کنید که مطابق با نیازهای شما است. (برای جزئیات بیشتر، با تکنسین خدمات خود مشورت کنید.)

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + پنج =