نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

دلایل عدم چاپ پرینتر با وجود اتصالات

چاپگرهایی که هنگام ارسال داده های خروجی به آنها پاسخ نمی دهند، می توانند از رعایت ضرب الاجل های شرکت یا دستیابی به اهداف روز کاری جلوگیری کنند – ناگفته نماند از ناامیدی ناشی از توقف کار و پوشیدن کلاه عیب یابی. فقط به این دلیل که به نظر می رسد چاپگر دارای منبع تغذیه شما دارای یک اتصال داده توسط کتاب است، به این معنی نیست که همه چیز در زمین خروجی خوش است. برخی از موارد اساسی را به لیست بررسی تشخیص خود اضافه کنید و می توانید راه حل خود را برای حل مشکل چاپ خود انتخاب کنید.

اتصال بد – چگونه اتصال چاپگر را تنظیم مجدد می کنیم؟

وقتی صحبت از اتصال داده بین چاپگرها و رایانه ها می شود، به نظر می رسد گول زدن است. کابلی که برای اتصال چاپگر جدید از کشوی میز یا کمد تهیه کرده اید ممکن است همان کابلی باشد که در صورت عدم توانایی در عملکرد مناسب، باید آن را دور بیندازید.

چاپگری که به یک هاب USB در سیستم با وسایل جانبی بیش از حد برای قرار دادن یک اتصال مستقیم متصل کرده اید، ممکن است از این طریق کار کند. حتی اگر به نظر می رسد پیکربندی شما به درستی تنظیم شده است، جایگزینی کابل جدید یا اتصال مجدد چاپگر به درگاه رایانه، ممکن است مشکل را برطرف کند.

سیستم های بی سیم نیز به طور بالقوه مشکل ساز هستند. چاپگر را خاموش کرده و مجدداً راه اندازی کنید تا در انتهای چاپگر تنظیم مجدد شود. اگر این مسئله نیست، اتصال را در روتر بی سیم خود بررسی کنید و روتر را نیز تنظیم مجدد کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نکات تمیز کردن هد پرینتر

شکست های قابل مصرف

بسیاری از چاپگرها با کمبود کاغذ، جوهر یا تونر به حالت آفلاین وارد می شوند. ممکن است بتوانید با استفاده از مدیر چاپ روی صفحه ای که برای نظارت بر کارهای خروجی و سایر عملکردهای چاپگر استفاده می کنید، سطح جوهر را بررسی کنید، اما منبع نهایی اطلاعات وضعیت از صفحه پنل جلوی دستگاه حاصل می شود.

به دنبال یک هشدار سینی کاغذ، جوهر چشمک زن یا پیام تونر کم کنید و در صورت لزوم لوازم را تعویض کنید. حتی یک مجموعه کامل از مواد مصرفی هم نمی تواند گیر و کاغذ را خنثی کند و این امر باعث می شود دستگاه تا زمانی که مشکل را برطرف نکنید از کار بیاندازد.

چگونه چاپگر Que خود را پاک کنم؟

نرم افزار مدیریت صفحه چاپگر شما را قادر می سازد کارهای خروجی صف را لغو کرده و کل عملکرد چاپ را در حالت تعلیق قرار دهید. این مکث ها تا زمانی که صریحاً آنها را لغو نکنید ادامه دارد.

با صف چاپ در بلاتکلیفی، هر طرحی که چاپ می کنید در انتهای لیست مشاغل معلق قرار می گیرد، هیچ یک از آنها به وضعیت چاپ ادامه نمی دهند. اگر نرم افزار مدیریت چاپگر را وارد کنید، می توانید مواردی را که از پاسخگویی سخت افزار شما جلوگیری می کنند بررسی و حذف کنید.

علاوه بر این، برای مشاهده علائمی که کسی آن را به صورت دستی در حالت آماده به کار قرار داده است، به پنل جلوی دستگاه نگاهی بیندازید و کلید مربوطه را با برچسب (آنلاین)، (GO) یا معادل آن فشار دهید تا دوباره به کار بیفتد.

این مطلب را از دست ندهید   مراحل بررسی کارتریج جوهر افشان

نرم افزار درایور

نرم افزار درایور چاپ ارتباط ارتباطی بین چاپگر و رایانه شما را مدیریت می کند، این امکان را برای برنامه های شما فراهم می کند تا داده های سند را برای چاپ موفقیت آمیز ارسال کنند.

اگر نصب اشتباهی یا درایور منسوخ شده یا سیستم عامل خود را بدون بروزرسانی معادل آن به روز کرده اید، ممکن است نرم افزاری که قرار است خروجی را مدیریت کند، در آن اختلال ایجاد کند. حتی راننده ای که یک روز کار می کند ممکن است روز دیگر به دلیل خراب شدن داده ها دیگر کار نکند. برای بارگیری به روز شده درایور، از وب سایت سازنده چاپگر خود بازدید کنید.

برای تعمیر پرینتر خود با کارشناسان واحد فنی مرکز تعمیرات توشیبا تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 12 =