نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مزایای چاپگر جوهر افشان توشیبا

چاپگر جوهر افشان توشیبا/ جوهر افشان نقش مهمی در دنیای چاپ ایفا می کند و اغلب به عنوان مکمل پرینتر توشیبا لیزری در محیط اداری یا حتی در خانه است. در حالی که لیزر برای دفتری با نیازهای اسناد در مقیاس بزرگ عالی است، اما تطبیق پذیری جوهرافشان را نمی توان اغراق کرد.

ردپای فیزیکی کوچکتر و قیمت پرداخت

در حالی که پرینتر توشیبا لیزری کوچکتر رایج می شوند، پرینتر توشیبا جوهر افشان فشرده ترین گزینه شما باقی می ماند. برخی از پرینتر توشیبا جوهر افشان نیز بسیار ارزان تر از همتایان لیزری خود در هنگام پرداخت هستند. مدل‌های برجسته ‌ای مانند پرینتر توشیبا DeskJet 1112 را در نظر بگیرید، که دسترسی به کارتریج‌ های پربازده HP را با قیمت بسیار در دسترس ارائه می ‌دهد. اگرچه ممکن است نیاز به تعویض جوهر بیشتر از تونر داشته باشید، مدل‌ هایی مانند DeskJet ثابت می‌ کنند که می‌ توانید یک راه‌ حل چاپ مقرون ‌به ‌صرفه و صرفه ‌جویی در فضا پیدا کنید.

فرمت برتر برای چاپ رنگی و عکس

پرینتر توشیبا جوهرافشان به دلیل توانایی برتر در ترکیب رنگ و پشتیبانی از انواع کاغذ بیشتر، عموماً برای چاپ عکس بهترین هستند. اگر خاطرات خانوادگی خود را به اشتراک بگذارید، تصاویر پیچیده یا گرافیکی را چاپ کنید، یا هر چیزی را که باید تا حد امکان واضح باشد تولید کنید، می تواند یک مزیت واقعی باشد.

با این حال، ارزش آن را دارد که به این تصور غلط پرداخته شود که پرینتر توشیبا تونر فقط می توانند سیاه چاپ کنند. در حالی که جوهر افشان قابل اعتماد ترین گزینه برای تصاویر و عکس های پیچیده است، تقریبا نیمی از پرینتر توشیبا تونر برای چاپ رنگی به خوبی مجهز هستند.

این مطلب را از دست ندهید   پاک کردن حافظه پرینتر

چاپگر جوهر افشان توشیبا

برای کاربران با نیازهای متنوع بهتر است

برای کاربرانی که نیازهای متنوع تری دارند و صفحه به صفحه متن را چاپ نمی کنند، جوهر افشان برنده است. پرینتر توشیبا جوهرافشان با قیمت اولیه ارزان ‌تر و چاپ‌ های رنگی بهتر، گزینه ‌ای عالی برای کاربران چاپ کم حجم است. شما می توانید هر چیزی را که نیاز دارید به محض اینکه به وجود می آید مدیریت کنید.

خدماتی مانند Instant Ink نیز خرید کارتریج جوهر جایگزین را مقرون به صرفه تر و راحت تر می کند. هر پرینتر توشیبا سازگار با این سرویس به طور خودکار جوهر کم را تشخیص می دهد و برای شما جایگزین می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر اساس حجم چاپ خود یک طرح تنظیم کنید. برای هر کسی که روال چاپ قابل پیش بینی دارد، Instant Ink راهی فوق العاده برای صرفه جویی در هزینه و زمان است.

مزایای چاپ تونر

بیایید اکنون به مزایای تونر پرینتر توشیبا نگاهی بیندازیم.

مقرون به صرفه تر برای کاربران چاپ با حجم بالا

مهمترین مزیت تونر پرینتر توشیبا و پرینتر توشیبا لیزری حداقل ضایعات و کاهش هزینه های مکرر تامین است. پرینتر توشیباهای لیزری معمولاً در هنگام خرید اولیه کمی گران‌ تر هستند، اما صرفه ‌جویی کلی در مقایسه اولیه ما خلاصه می ‌شود: تونر پرینتر توشیبا در مقابل جوهر؟

در حالی که جوهر هنوز پر کردن یا جایگزینی نسبتاً گران است، پودر تونر در طول زمان بسیار مقرون به صرفه تر است. این همچنین باعث کارآمدتر و ضایعات کمتر آن می‌ شود، زیرا کارتریج‌ های جوهرافشان اغلب کاربران را مجبور می‌ کنند تا قبل از اتمام کامل آن‌ ها را دوباره پر یا جایگزین کنند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش چاپ صفحه خودآزمایی در پرینتر

به طور خلاصه، پرینتر توشیباهای لیزری گزینه‌ای عالی برای بزرگترین پروژه‌ های شما، مانند اسناد طولانی یا پیش ‌نویس ‌ها هستند، در حالی که جوهر می‌ تواند تقریباً از هر چیز دیگری مراقبت کند. برای دفاتر یا حرفه ‌ای‌ هایی که اغلب خود را با نیازهای متنوع یا برنامه ‌ریزی نشده مواجه می‌ کنند، یک LaserJet جمع‌ و جور همراه با یک جوهر افشان حتی کوچک ‌تر راهی عالی برای مقابله با همه چیزهایی است که نیاز دارید.

چاپ با دقت بالاتر

البته هنوز هم امکان چاپ با کیفیت عالی و دقیق از جوهرافشان وجود دارد، اما فناوری و تونر مربوط به چاپ لیزری قابلیت اطمینان بیشتری را نوید می دهد. به عنوان مثال، در مورد تونر، خطر خونریزی یا لکه شدن با جوهر را ندارید. این بدان معناست که می ‌توانید با پروژه ‌های چاپی بزرگ ‌تر از ثبات بیشتر و کیفیت بهتر لذت ببرید.

سرعت چاپ بهتر به طور متوسط

پرینتر توشیباهای تونر معمولاً بسیار سریعتر از پرینتر توشیباهای جوهرافشان هستند، که دلیل دیگری برای مطلوب بودن آنها برای پرینتر توشیبا با تیراژ بالا است. آنها نه تنها در هزینه تمام لوازم چاپ شما صرفه جویی می کنند، بلکه سرعت چاپ به اندازه کافی بالا هستند که در حین انجام کارهای بزرگ نگران نشستن در اطراف نباشید. مدل ‌های زیادی با سرعت چاپ واقعاً بالا پیدا خواهید کرد که برخی از آنها تا ۵۰ صفحه در دقیقه کشیده می ‌شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − پنج =