نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکار رفع خرابی درام پرینتر

خرابی درام پرینتر / این یک مشکل رایج در اکثر پرینتر توشیبا USB است. اگر فقط نیمی از صفحه در حال چاپ باشد، قطعا مشکلی وجود دارد. پرینتر را از برق بکشید، کامپیوتر را خاموش کنید و هر دو دستگاه را مجددا راه اندازی کنید. پس از راه اندازی مجدد دستگاه ها، یک صفحه خودآزمایی را اجرا کنید. اگر هنوز به درستی چاپ نمی شود، مشکل ممکن است مربوط به پرینتر توشیبا، تونر، واحد درام یا غلتک باشد. پیام خطا باید توضیح دهد که مشکل چیست. اگر اینطور نیست، با یک متخصص تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند.

رنگ های چاپ بسیار روشن است

این احتمالاً به این معنی است که هد چاپ مسدود شده است. این یک مشکل رایج در پرینتر توشیباهای جوهر افشان و مخزن جوهر است که در آن بدون استفاده ماندن پرینتر توشیبا برای چند ماه منجر به خشک شدن جوهر و گرفتگی کارتریج ها می شود.

تمیز کردن سر چاپ با اجرای برنامه کاربردی پرینتر توشیبا مهم است. اگر در یافتن برنامه مشکل دارید، می توانید سعی کنید از دستگاه پرینتر توشیبا رایانه خود به آن دسترسی داشته باشید. آن را چند بار اجرا کنید و سپس یک برگه آزمایشی را چاپ کنید تا ببینید آیا درست چاپ می شود یا خیر. مشکلات جوهر و تونر می تواند شامل رگه شدن و محو شدن (که معمولاً نشان دهنده کثیف بودن سر چاپ است) یا تونر در پرینتر توشیبا لیزری که رو به اتمام است باشد.

خرابی درام پرینتر

برای پرینتر توشیبا جوهر افشان، هد چاپ ممکن است به تمیز کردن خوب نیاز داشته باشد. برنامه کاربردی پرینتر توشیبا که به همراه پرینتر توشیبا شما ارائه شده است دارای گزینه تمیز کردن است. معمولا دو نوع گزینه تمیز کردن وجود دارد: تمیز کردن سبک و تمیز کردن سنگین. می توانید ابتدا گزینه light clean را امتحان کنید زیرا جوهر زیادی را هدر نمی دهد. اگر مشکل حل نشد، گزینه Heavy clean را امتحان کنید.

این مطلب را از دست ندهید   7 راه کاهش هزینه چاپ پرینتر توشیبا

برای پرینتر لیزری، مشکل به احتمال زیاد به دلیل کم بودن تونر است، به این معنی که زمان تعویض تونر فرا رسیده است. اگر کارتریج تونر در دسترس ندارید، می توانید با برداشتن تونر از پرینتر توشیبا و چرخاندن آهسته کارتریج از یک طرف به طرف دیگر، عمر کارتریج فعلی را که استفاده می کنید افزایش دهید. این کار تونر را دوباره در داخل کارتریج توزیع می کند و فعلاً به اندازه کافی چاپ می شود.

برخی از رنگ ها در چاپ وجود ندارد

این یک مشکل رایج در پرینتر توشیبا است و بیشتر ما فکر می کنیم به این دلیل است که جوهر تمام شده است. با این حال، ممکن است دلایل مختلفی پشت این مشکل وجود داشته باشد. قبل از تعویض کارتریج، ابتدا باید آن را بررسی کنید. اگر کارتریج ها پر هستند، ممکن است نازل مسدود شده باشد. پرینتر توشیباها از ترکیب رنگ‌های RGB (قرمز، سبز و آبی) یا CMYK (فیروزه‌ای، سرخابی، زرد و کلیدی) استفاده می‌کنند و اگر نازلی که قرار است هر یک از این رنگ‌ها را ارائه کند مسدود شود، ممکن است منجر به رنگ‌های اشتباه شود. یا رنگ های موجود در یک سند یا چاپ عکس وجود ندارد.

دلیل دیگر می تواند خشک شدن جوهر به دلیل عدم استفاده باشد. اگر به طور منظم از جوهرها استفاده نکنید، به سرعت خشک می شوند. بنابراین می توانید جوهر را تغییر دهید.

چاپ وای فای بسیار کند است

اگر پرینتر توشیبا خیلی دور از روتر قرار گیرد یا اگر دستگاه های زیادی در شبکه Wi-Fi وجود داشته باشد، ممکن است این مشکل ظاهر شود. مطمئن شوید که روتر Wi-Fi شما کافی است و سیستم عامل آن به روز است. باید از 802.11 b/g/n پشتیبانی کند و باند 5 گیگاهرتز و همچنین باند 2.4 گیگاهرتز را برای عملکرد بی سیم سریعتر ارائه دهد. همچنین می‌توانید برای بهبود عملکرد آن در صورت نیاز، یک توسعه دهنده بی‌سیم اضافه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع خرابی های یونیت لیزر دستگاه کپی
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هفت =