نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

کارتریج چاپگر خود را دوباره پر کنید

کارتریج های چاپگر به طرز شگفت انگیزی هزینه بر هستند. به عنوان یک گزینه جایگزین ، می توانید آن را در یک فروشگاه دوباره پر کنید. ارزانترین و موثرترین گزینه این است که خودتان آن را دوباره پر کنید. فقط یک بطری جوهر چاپگر و یک سرنگ لازم است.

مراحل پرکردن کاتریج چاپگر

مرحله 1: آنچه شما نیاز دارید

  1. جوهر چاپگر. می توانید آن را از فروشگاه کامپیوتر خریداری کنید. در بنگلور می توانید آن را از یک مغازه پر کردن جوهر در ورودی SP Road ، نزدیک بازار شهر خریداری کنید.
  2. یک سرنگ یکبار مصرف 1 میلی لیتری. هرچه سوزن کوچکتر باشد ، بهتر است.
  3. کارتریج چاپگر شما. به طور کلی روش پر کردن برای اکثر کارتریج های جوهرافشان یکسان است

پرکردن کارتریج چاپگر

مرحله 2: کارتریج

یک لکه سیاه روی برچسب سفید وجود دارد که پوشش رویی کارتریج را پوشش می دهد. در زیر لکه سیاه حفره ای وجود دارد که از طریق آن می توان جوهر را به داخل کارتریج تزریق کرد. برای یافتن سوراخ می توانید برچسب را جدا کنید. یا به راحتی سوزن را لکه دار کنید (همانطور که در شکل نشان داده شده است).

مرحله 3: کارتریج چاپگر خود را دوباره پر کنید

جوهر را به آرامی به داخل سرنگ بکشید و آن را به سوراخ تزریق کنید.

چند نکته مهم:

  1. اندازه سوزن بسیار کوچک است. اگر خیلی سریع جوهر را به داخل سرنگ بکشید ، می توانید شکاف هوا ایجاد کنید. شکاف های هوا می تواند کارتریج جوهر شما را مسدود کند. بنابراین قبل از تزریق جوهر از سوراخ ، اطمینان حاصل کنید که هیچ حباب هوا وجود ندارد.
  2. پر کردن مجدد یک کار نامرتب است. حتماً یک قطعه کاغذ / پارچه زباله داشته باشید. تصویر پس زمینه تمیز دارد فقط برای اینکه جلوه خوبی داشته باشد!
این مطلب را از دست ندهید   راهکار رفع انسداد کارتریج پرینتر جوهر افشان

3-  توصیه می شود که کارتریج را با ظرفیت تقریباً کامل و پر نکنید. اگر ظرفیت کارتریج 19 میلی لیتر باشد. بنابراین آن را در حدود 13 میلی لیتر پر کنید. احتمالاً این برای جلوگیری از نشت است.

4- به محض پر شدن کارتریج ، باید اجازه دهید چند ساعت تنظیم شود. این اجازه می دهد تا جوهر در پایین اسفنج قرار بگیرد. اسفنج در داخل کارتریج قرار دارد و قابل مشاهده نیست.

با انجام مراحل فوق به صورت دقیق و ظرافت به راحتی می توانید کارتریج دستگاه را پر کنید. نتیجه ی پر کردن کارتریج این است که تصاویر می تواند وضوح بیشتری را داشته باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =