نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چاپگرهای عالی با هزینه های پایین

 چاپگرهای عالی/ قیمت چاپگر، اگرچه هنگام تصمیم گیری برای خرید مهم است، اما به هیچ وجه نشانه درستی نیست که هزینه چاپگر تا زمان آماده شدن برای جایگزینی، برای شما چقدر تمام می شود. همچنین می خواهید بررسی کنید که هزینه کار با دستگاه چقدر است. این البته به قیمت مواد مصرفی سازگار با چاپگر بستگی دارد. بد نیست به چاپگرهای دارای برچسب قیمت پایین مشکوک شوید. به عنوان یک قاعده کلی، هرچقدر چاپگر ارزانتر باشد کارتریج ها گران تر می شوند. با ما همراه باشید تا علت گرانی بعضی از پرینتر ها را به راحتی متوجه شوید.

 چاپگرهای عالی

علت گران بودن پرینتر ها

توجه داشته باشید که درست از خفاش، شما هزینه جوهر خود را بیش از دستگاه خود پرداخت می کنید. ناگفته نماند که هیچ کارتریج با عملکرد بالا برای این چاپگر در دسترس نیست، که حداقل به هزینه کمی کارتریج کمک می کرد. برای شخصی که حتی به صورت نیمه منظم چاپ می کند، به زودی هزینه جایگزینی جوهر برای این چاپگر به یک دردسر مالی تبدیل می شود.

پس می توان گفت یکی از دلایا گران بودن پرینتر ها این است که کارتریج و رنگ آن ها از قینت بالایی برخوردار است و می تواند در قیمت اصلی نیز اثر بگذارد.

بنابراین کدام چاپگرها کمترین هزینه کارکرد را ارائه می دهند؟

خوب، این تا حدی به تعداد چاپ شما بستگی دارد. اما بیایید شما و دیگران را به صورت هفتگی در چاپ خانگی خود برای اهداف مختلف، از گزارش کتاب گرفته تا عکس گرفته تا اسناد آنلاین، تصور کنید. در این صورت، شما می خواهید به هزینه مواد مصرفی توجه ویژه ای داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   کاهش خطرات امنیتی پرینتر توشیبا

کارتریج های این چاپگرها علاوه بر داشتن مواد مصرفی کم هزینه، بازدهی استثنایی نیز دارند که باعث کاهش هزینه هر صفحه و هزینه کارکرد دستگاه می شود.

پس باید قبل از خرید پرینتر توشیبا حتما نیاز خود را بررسی نمایید و متناسب با آن اقدام به خرید نمایید. همچنین به یاد داشته باشید که بعضی از وسایل های جانبی دستگاه را هر چنوقت یکبار باید تعویض نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 5 =