نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آموزش کار با برنامه های چاپ گوشی و کامپیوتر

برنامه های چاپ گوشی و کامپیوتر / تلفن های هوشمند و تبلت های دستی رایانه های لپ تاپ را به عنوان محبوب ترین راه دسترسی افراد به وب پیشی گرفته اند. گاهی اوقات، شرایطی پیش می آید که شما باید چیزی را از دستگاه تلفن همراه خود چاپ کنید و متأسفانه تعداد بسیار کمی از دستگاه های تلفن همراه دستی دارای پورت USB برای اتصال چاپگر شما هستند و هیچ یک از آنها همراه با نرم افزار چاپگر از پیش نصب شده نیست. در اینجا نحوه تنظیم چاپ بی سیم از طریق دستگاه های تلفن همراه به سرعت و به راحتی وجود دارد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک چاپگر بی سیم است و در راه هستید. با ما همراه باشد.

برنامه های چاپ گوشی و کامپیوتر

برنامه ی Airprint

Airprint  برای محصولاتApple  اپل برخی از دوستانه ترین محصولات فن آوری روی کره زمین را تولید می کند، بنابراین جای تعجب نیست که چاپ ازiPhone،iPad  یا iPod Touch شما به راحتی برای طیف وسیعی از مارک های رایج چاپگر فعال شود. Airprint به شما امکان می دهد عکس های با کیفیت کامل را مستقیماً از آلبوم عکس خود چاپ کنید و اسناد، مقالات وب و کمی بیشتر از لمس صفحه خود را چاپ کنید. فعال کردن Airprint آسان است و این نرم افزار برای ده ها چاپگر توسط همه مارک های اصلی گنجانده شده است. نحوه کار آن در اینجا است:

طرز کار با Airprint

برنامه ای را که می خواهید از آن چاپ کنید باز کنید و با ضربه زدن روی نماد اشتراک برنامه یا نماد تنظیمات، گزینه چاپ را انتخاب کنید. همه برنامه ها برای استفاده از Airprint طراحی نشده اند، بنابراین اگر در این منوها گزینه چاپی پیدا نکردید با منوی راهنمای برنامه یا راهنمای کاربر مشورت کنید.

  • (چاپ) را انتخاب کنید یا ضربه بزنید.
  • چاپگر Airprint خود را از طریق شبکه WiFi و همچنین تعداد نسخه موردنظر خود را انتخاب کنید.
  • چاپ!
  • به محض راه اندازی چاپگر، چاپ با Airprint است. برای کسب نتایج سریع و آسان، نیازی به بارگیری برنامه دیگری نیستید و آیفون یا رایانه لوحی شما مستقیماً متصل می شوند.
این مطلب را از دست ندهید   علت بروز مشکل صف بارگذاری شده

چاپ با برنامه ای بغیر از Airprint  

نحوه چاپ اپل در چاپگرهای غیر Airprint. اگر چاپگر شما از طریق WiFi متصل می شود اما Airprint فعال نیست، جای نگرانی نیست! برای اطمینان از سازگاری Printer Pro با چاپگر خود از Printer Pro Lite به صورت رایگان استفاده کنید. نحوه ی کار:

  • وارد برنامه شوید.
  • دکمه افزودن چاپگر را در سمت چپ پایین صفحه خود فشار دهید.
  • در صفحه انتخاب چاپگر، می توانید با یک چاپگر شبکه متصل شوید یا به صورت دستی آدرس IP اضافه کنید.
  • پس از اتصال چاپگر و تلفن هوشمند یا رایانه لوحی، این امکان را دارید که یک صفحه آزمایشی را چاپ کنید. نتایج را چاپ کرده و بررسی کنید تا مطمئن شوید اطلاعات منتقل شده به صورت تمیز و بدون هیچ مشکلی در فایروال وجود دارد. اگر خوب به نظر می رسد، خوب به نظر می رسد.
  • به منظور اطمینان از کالیبراسیون صحیح صفحه، Printer Pro از شما درخواست می کند تا صفحه آزمون را برای وجود یک سری نشانگر بررسی کنید. برای کالیبره کردن صفحه خود، دستورالعمل ها را دنبال کنید و سپس به صفحه بعدی بروید.
  • شما آماده شروع چاپ هستید!

چاپ از محصولات iOS به چاپگرهای غیر Airprint کمی بیشتر تلاش می کند، اما در پایان چند گزینه برای مدیریت کیفیت و کالیبراسیون چاپ نیز به شما می دهد.

برنامه Cloud Print

Cloud Print برای محصولاتAndroid  برنامه Google Cloud Print به راحتی بارگیری می شود و مانند یک مدیر چاپ کوچک برای محصولات Android شما عمل می کند. برنامه را با چاپگر آماده Cloud Print خود متصل کنید و به راحتی می توانید نسخه چاپی اسناد Google Drive خود را فوراً تهیه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش رفع خط عمودی در چاپگرهای LED

با استفاده از گالری، می توانید فوراً عکس ها و اسناد را بدون انتقال آنها به دسک تاپ یا لپ تاپ خود چاپ کنید. همچنین می توانید چندین کار چاپ را به طور هم زمان ردیابی کنید، که این یک ویژگی اضافی شسته و رفته است.

طرز کار با Cloud Print

  • Cloud Print را از فروشگاه برنامه Google Play نصب کنید
  • وقتی به تنظیمات بروید، لیستی از چاپگرهای WiFi با قابلیت Cloud Print برای انتخاب وجود دارد
  • با چاپگر دلخواه خود ارتباط برقرار کنید
  • برای چاپ عکس ها و تصاویر ذخیره شده از گالری استفاده کنید یا ویژگی چاپ را در مرورگر وب خود انتخاب کنید
  • چاپ کنید!

Cloud Print با پیش بینی محبوبیت ظهور آن عملکرد به روشی مشابه Airprint، روند چاپ بی سیم را از دستگاه شما ساده می کند. محصولات اندروید به کیفیت عکس خود افتخار می کنند و داشتن توانایی تولید فوری بهترین عکس های خود روی کاغذ بسیار مفید است.

چاپ WiFi از  Kindle Fire. خوانندگان Amazon® Kindle Fire و HDX بر روی سیستم عامل Android اجرا می شوند. همچنین می توانید مستقیماً به چاپگرهای بی سیم و بدون عبور از Cloud Print متصل شوید. دانستن این نکته برای افرادی که از محصولات Android استفاده می کنند خوب است، اما لزوماً برای فعالیتهای روزمره خود از Google استفاده نمی کنند. هر سازنده چاپگر با داشتن Kindle Fire یا HDX ) یا تلفن Android برای آن موضوع) مستقیماً به چاپگر، بدون چاپ ابری، گزینه برنامه ای را دارد که می تواند به عنوان یک راننده عمل کند.

این مطلب را از دست ندهید   نمایش پیام کارتریج (غیر اصلی) نشانگر چیست؟

سایر برنامه ها

در حالی که ایمیل و سایر برنامه های نوع دفتر دارای یک دکمه (چاپ) روشن روی رابط هستند، Gizmag خاطرنشان می کند که سایر برنامه های موجود در Kindle و سایر محصولات Android دارای گزینه (اشتراک صفحه) هستند که برنامه را به گزینه چاپ هدایت می کند. با این کار صفحه شما به سمت برنامه چاپگر مارک دار یا Cloud Print هدایت می شود و روند کار را از همیشه آسان تر می کند.

برنامهNook  

چاپ ازNook  بارگیری برنامهPrinterOn  ساده ترین راه چاپ از رایانه لوحی Nook شما است. با این کار Nook شما به چاپگرهای بی سیم در شبکه متصل می شود و به شما ابزار چاپ صفحات وب، PDF و موارد دیگر را می دهد.

  • به فروشگاه Nook App بروید و برنامه را بارگیری کنید
  • با استفاده از کلمه کلیدی، موقعیت مکانی GPS، یک چاپگر را انتخاب کنید یا از ویژگی کشف برای یافتن نزدیکترین گزینه استفاده کنید
  • اگر از PrintOn Enterprise برای تجارت خود استفاده می کنید، ممکن است از شما بخواهد با استفاده از رمز عبور احراز هویت کنید. این برای محافظت از اطلاعات حساسی که ممکن است روی دستگاه خود ذخیره کرده اید طراحی شده است.

استفاده از برنامه های چاپگر

اکثر تولیدکنندگان چاپگر برنامه های چاپی را توسعه داده اند که منحصراً با دستگاه های آنها کار می کند. برنامه ها و گزینه های چاپ زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما در نهایت همه آنها همان کار را می کنند. مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید، راحتی در چاپ از دستگاه هوشمند شما انکار نمی کند.

برای تعمیر پرینتر خود می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات توشیبا تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نوزده =