نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

علت چاپ نکردن خطوط توسط پرینتر توشیبا

چاپ نکردن خطوط / مشاغل شما برای تهیه اسناد و مدارک مهم به سخت افزار تولیدی آن بستگی دارد، بنابراین نقص در مواد چاپی شما به معنای هدر رفتن جوهر، تونر و کاغذ است، نیازی به ذکر نیست که زمان کار شما از کارهای شرکت به عیب یابی تجهیزات منحرف شده است. برخی از نقص ها باعث ایجاد خطوط و علامت های اضافی در صفحه می شوند، در حالی که برخی دیگر منجر به مناطق چاپ نشده می شوند که متن یا گرافیک باید در آنها ظاهر شود. اگر صفحات شما نویسه های متنی را نشان می دهد که بخشی از فرم نامه آنها وجود ندارد یا نقص دیگر در خروجی دارد، کار کارآگاهی خود را با لوازم چاپ و مسیر چاپ شروع کنید.

چاپ نکردن خطوط

مسدود شده

چاپگرهای جوهر افشان می توانند کارتریجهای مسدود شده ای ایجاد کنند که باعث نقص در خروجی آنها شود، از جمله فضاهای خالی داخل متن. این مشکلات معمولاً پس از بیکار ماندن سخت افزار برای مدت زمانی نشان داده می شوند که باعث خشک شدن جوهر می شود.

برای حل این مشکل، از روال تمیز کردن هد چاپ استفاده کنید، که می توانید از طریق نرم افزار کنترلی که هنگام راه اندازی چاپگر روی رایانه خود نصب کرده اید، دسترسی پیدا کنید.

برخی از دستگاه ها شامل هر دو حالت تمیز کردن سبک و عمیق هستند. در موارد گرفتگی شدید، ممکن است بیش از یک چرخه برای ریشه کن کردن مشکل لازم باشد. از آنجا که در این روش ها از جوهر استفاده می شود، پس از پایان توالی تمیز کردن، انتظار داشته باشید که سطح قابل استفاده شما کاهش یابد.

این مطلب را از دست ندهید   کم رنگی پرینتر توشیبا و رفع آن

تراز بندی سر چاپ

وقتی سر چاپهای جوهر افشان از تراز خارج می شوند، ممکن است در خروجی شکاف هایی مشاهده کنید که نتیجه استفاده نادرست جوهر است. درست همانطور که با چرخه های تمیز کردن مسدود شدن را برطرف می کنید، از روال هم ترازی چاپگر خود برای اصلاح مشکلات هد چاپ استفاده می کنید.

ممکن است لازم باشد یک صفحه آزمون چاپ کنید، بهترین نمونه را از بین چندین دسته نمونه خروجی مشخص کنید و شماره نمونه مربوطه را برای تکمیل روش ترازبندی کلید بزنید.

کارتریج لیزر

وقتی درامی که از هر صفحه خراشیده می شود، چاپگرهای لیزری می توانند خطوط پرتوی بر روی خروجی تولید کنند. برخی از چاپگرهای لیزری درام را در داخل کارتریج تونر قرار می دهند، در حالی که در سایر طراحی های سخت افزاری از مواد مصرفی جداگانه برای تونر و درام استفاده می شود. کارتریج های معیوب همچنین می توانند فضای خالی در خروجی چاپ شده ایجاد کنند.

قبل از شروع عیب یابی ویژگی های سخت افزاری مانند فیوزر که تونر را روی کاغذ می چسباند، کارتریج یا کارتریج های تونر خود را تعویض کنید تا آنها به عنوان علت نقص در خروجی رد شود.

LED های کثیف

چاپگرهای LED بسیار شبیه به سایر صفحات تصویر چاپگرهای مبتنی بر تونر عمل می کنند، اما به جای لیزر، یک منبع LED به عنوان منبع نور روش خروجی است. اگر گرد و غبار کاغذ، تونر ولگرد یا آلودگی های دیگر LED ها را مبهم کنند، خروجی آسیب می بیند زیرا چاپگر نمی تواند تونر را در جایی که متعلق به آن است استفاده کند تا جزئیات صفحه موجود در سند شما را تولید کند. برای مرتب سازی سخت افزار خود، سر چاپهای آن را با یک پارچه تمیز و بدون پرز پاک کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض کارتریج پرینتر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 6 =