نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اگر پرینتر توشیبا دارید که کار نمی‌کند، راه‌های ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید خودتان بدون تماس با کمک، مشکل را برطرف کنید. رایج ترین مشکلات پرینتر توشیبا مربوط به گیر کردن کاغذ و مشکلات کارتریج جوهر است. شما می توانید این مشکلات را به تنهایی برطرف کنید، اما نباید آن را امتحان کنید مگر اینکه بدانید چه کار می کنید. بسیاری از مردم در حل مشکلات پرینتر توشیبا خود با مشکل مواجه شده اند و در نهایت از یک تکنسین حرفه ای کمک می گیرند. با این حال، اگر بتوانید خودتان مشکل را حل کنید، مقداری پول و مقداری زمان برای خود ذخیره خواهید کرد. برای شروع، با بررسی همه ی مشکلات رایج پرینتر توشیبا شروع کنید. داخل سینی کاغذ، داخل درب پرینتر توشیبا، داخل هر روزنه دیگری در خود پرینتر توشیبا که ممکن است به مشکلات گیر کردن منجر شود.

راه حل های رفع مشکلات پرینتر

وجود خرابی و مشکلات در پرینتر بسیار رایج است و در دسته های گوناگونی قرار می گیرند. در زیر این مشکلات و راهکارهای برای رفع آن قرار داده شده است.

مشکلات رایج پرینتر توشیبا

جلوگیری از گیر کردن کاغذ و مشکلات رایج پرینتر توشیبا

همانطور که قبلاً گفته شد، مواجهه با مشکلات گیر کردن کاغذ در پرینتر توشیبا اجتناب ناپذیر است. با این حال، موارد خاصی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از مشاهده مکرر این مشکل در نظر داشته باشید. در مرحله اول، همیشه به روند بارگذاری کاغذ توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که کاغذ صاف می شود و به هیچ وجه تا نمی شود.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه جوهر سابلیمیشن و پیگمنت

علاوه بر این، هر برگه ای که انتهای آن فرسوده شده باشد، نباید برای چاپ استفاده شود تا مشکلات رایج پرینتر توشیبا بوجود نیاید. قبل از قرار دادن برگه ها در سینی پرینتر توشیبا، بررسی کنید که آیا اجزای سینی شکل مناسبی دارند یا خیر. علاوه بر این، همیشه از بارگذاری بیش از حد سینی خودداری کنید.

به این ترتیب می توانید هر برگه را به درستی بررسی کنید و احتمال گیرکردن برگه ها در داخل پرینتر توشیبا بسیار کم خواهد بود. علاوه بر تمام این اقدامات، اطمینان از استفاده از کاغذ با کیفیت مناسب نیز مهم است. علاوه بر این، باید سعی کنید و فقط از یک نوع کاغذ استفاده کنید. مخلوط کردن انواع مختلف کاغذ باعث سردرگمی و گیرکردن کاغذ در میانه‌ی فرآیند چاپ می‌شود.

مقابله با محو شدن و کم رنگی مشکلات رایج پرینتر توشیبا

برای حل مشکلات محو شدن و کم رنگی‌سازی، ابتدا باید وضعیت کارتریج را بررسی کنید. اگر تغییر محسوسی در کارتریج مشاهده نکردید، نازل های آن را تمیز کنید. برای انجام این کار، به سادگی پرینتر توشیبا خود را خاموش کرده و کارتریج را خارج کنید. سپس به آرامی نازل ها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا جوهر باقی مانده از بین برود. اگر پرینتر لیزری دارید، سعی کنید جوهر کارتریج تونر را تا حد امکان پخش کنید.

برای انجام این کار، باید تونر را به آرامی در همه جهات تکان دهید. مطمئن شوید که در انجام این کار از نیروی شدید استفاده نکنید، زیرا می تواند به قسمت های مجاور پرینتر توشیبا آسیب برساند. توزیع مجدد پودر تونر به این روش یک تکنیک مفید است حتی زمانی که سطح جوهر کم است. این تکنیک مطمئناً به شما کمک می‌کند تا قبل از اینکه جوهر را دوباره پر کنید، چند چاپ دیگر داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   5 عامل خرابی هد پرینتر

اگر دائماً مشکل کم رنگی دارید، بهترین کار تعویض فیوزر است. فیوزرها به راحتی در دسترس هستند و خیلی گران نیستند. تعویض فیوزر آسان است و مشکل شما را به طور کامل حل می کند. از طرف دیگر، می توانید سعی کنید غلتک انتقال پرینتر توشیبا را تغییر دهید. رساندن آن به موقعیت صاف تر می تواند به جلوگیری از ایجاد کم رنگی و مشکلات رایج پرینتر توشیبا کمک کند.

خرابی پرینتر

خلاص شدن از شر لکه ها

بهترین راه برای جلوگیری از لکه دار شدن پرینتر توشیبا، تمیز کردن داخل پرینتر توشیبا است. هر دفترچه راهنمای پرینتر توشیبا دارای دستورالعمل هایی برای تمیز کردن محفظه های داخلی کارتریج است. با استفاده از یک پارچه نازک، می توانید آلودگی هایی مانند گرد و غبار، مو، و غیره را حذف کنید. کارتریج تمیزتر همچنین تضمین می کند که توزیع جوهر یکنواخت و کیفیت خروجی خوب است.

یکی دیگر از راه های جلوگیری از لکه دار شدن و مشکلات رایج پرینتر توشیبا ، استفاده از ورق های انعطاف پذیر برای چاپ است. انعطاف‌پذیری کاغذ به آن اجازه می‌دهد تا خم شود و با قسمت‌هایی که نشتی جوهر در آنها برجسته است تماس پیدا نکند. علاوه بر این، ورقه های انعطاف پذیر یا غیر قابل انعطاف، سعی کنید از چاپ دو طرفه خودداری کنید اگر لکه گیری مکرر اتفاق می افتد.

راه حل های دیگر برای رفع مشکلات رایج پرینتر توشیبا

برای سایر مشکلات نرم افزاری و اتصالات، باید مطمئن شوید که تمام اتصالات پرینتر توشیبا محکم هستند و درایورها به خوبی کار می کنند. مشکلات اتصال اغلب زمانی دیده می شود که سعی می کنید کابل پرینتر توشیبا را به نقطه ای که چندین دستگاه جانبی دیگر متصل هستند وصل کنید. ممکن است در این مورد نیاز به تست و آزمایش زیادی داشته باشید. اتصال مجدد پرینتر توشیبا، استفاده از کابل های جدید، تغییر تنظیمات اتصال و غیره از جمله مواردی است که حتماً باید قبل از تماس با تکنسین آن ها را امتحان کنید.

این مطلب را از دست ندهید   5 موردی که ممکن است باعث مشکل در پرینتر توشیبا شما شود

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 3 =