نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

رفع تاری تصاویر پرینتر شما به‌تازگی یک کارتریج تونر کاملاً جدید نصب کرده‌اید و پس از چند کار پرینت، متوجه می‌شوید که حروف و تصاویر روی صفحه کاملاً تار به نظر می‌رسند. این تنها پرینتر توشیبای است که در اختیار دارید، و اگر نتوانید اسناد مهم برای کسب و کار خود را چاپ کنید، ممکن است با مشکل بزرگی مواجه شوید. پرینتر توشیبا شما به اندازه کافی تیره چاپ نمی کند می تواند نشانه تنظیمات نادرست پرینتر توشیبا، نقص قطعه پرینتر توشیبا یا کارتریج تونر معیوب باشد. در اینجا چند نکته عیب یابی وجود دارد که می توانید برای تشخیص مشکل رفع تاری تصاویر پرینتر توشیبا لیزری از آنها استفاده کنید:

تار بودن تصاویر در پرینتر توشیبا

تنظیمات تاریکی تونر برای تار بودن تصاویر پرینتر لیزری

گاهی اوقات می توان با تغییر تنظیمات تیرگی تونر در پرینتر توشیبا، چاپ روشن را برطرف کرد. برای تغییر تنظیمات، به MENU>>SETTINGS>>QUALITY MENU>>TONER DARKNESS بروید. تاریکی را افزایش دهید و یک پرینت آزمایشی بفرستید تا ببینید آیا این مشکل را برطرف می کند یا خیر.

تنظیمات رسانه برای تار بودن تصاویر در پرینتر توشیبا

آیا به غیر از کاغذ سفید معمولی روی چیزی چاپ می کنید؟ گاهی اوقات اگر در حال چاپ بر روی سایر رسانه ها مانند برچسب ها یا مقوا هستید و پرینتر توشیبا شما هنوز فکر می کند که روی کاغذ معمولی چاپ می کند، چاپ تار خواهید دید. برای اصلاح این تنظیم، به MENU>>PAPER MENU>>PAPER SIZE/TYPE>>TRAY # بروید. سینی را انتخاب کنید که رسانه شما در آن قرار دارد و تنظیمات را به برچسب ها یا کارت یا هر چیز دیگری که استفاده می کنید تغییر دهید. یک پرینت آزمایشی بفرستید و ببینید آیا با این کار مشکل تار بودن تصاویر پرینتر توشیبا لیزری برطرف می شود یا خیر. (دستورالعمل های ویدئویی برای تغییر تنظیمات رسانه را ببینید)

این مطلب را از دست ندهید   معرفی قابلیت های چاپگر جوهرافشان توشیبا

بررسی کارتریج تونر

اگر مراحل بالا جواب نداد، اکنون زمان بررسی کارتریج تونر است. ابتدا گزارش آمار دستگاه را چاپ کنید. با این کار اطلاعات بیشتری در مورد پرینتر توشیبا و کارتریج تونر نصب شده به شما ارائه می شود. به منو>>گزارش ها>>آمار دستگاه بروید. به دنبال عنوان «اطلاعات عرضه» و عنوان فرعی «طرفین در سبد خرید» بگردید. این به شما می گوید که دقیقا چند صفحه روی کارتریج تونر چاپ شده است. اگر به پایان عمر خود می رسد، ممکن است پرینتر توشیبا تونر را مصرف کرده باشد و وقت آن رسیده است که کارتریج را جایگزین کنید. اگر کارتریج جدید است، آن را با کارتریج دیگری جایگزین کنید و ببینید که آیا هنوز با کارتریج جدید پرینت تار دریافت می کنید تا تار بودن تصاویر پرینتر توشیبا لیزری برطرف شود.

بررسی اجزای پرینتر توشیبا

اگر توانستید چاپ تار را با دو کارتریج تونر مختلف تکرار کنید، به احتمال زیاد یکی از اجزای پرینتر توشیبا فرسوده شده و نیاز به تعویض دارد. ساده ترین قطعات برای تعویض، غلتک انتقال یا غلتک شارژ اولیه (PCR) است. بعد از انجام این کار باید مشکل تار بودن تصویر در پرینتر توسیبا برطرف شود و دوباره تصاویر در پرینتر شما با وضوح بالا چاپ شود. در صورت برطرف نشدن مشکل رفع تاری تصاویر پرینتر بهتر است هرچه سریع تر به شخصی متخصص مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط:

5 موردی که ممکن است باعث مشکل در پرینتر توشیبا شما شود

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =