نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

پرینتر توشیبا آن دسته از لوازم جانبی کامپیوتر هستند که نیاز به مراقبت و توجه مکرر دارند. عیب یابی مشکلات پرینتر توشیبا ممکن است وقت گیر و هزینه زیادی داشته باشد. بنابراین بهتر است اقدامات احتیاطی و مراقبت از پرینتر توشیبا انجام شود.

مراقبت از پرینتر توشیبا

راه های مراقبت از پرینتر توشیبا

قبل از استفاده از پرینتر توشیبا باید دستورالعمل های نگهداری را بخوانید. این به شما کمک می کند تا در حین استفاده از آن، دانش کافی در مورد نگهداری محصول به دست آورید. در غیر این صورت، می توانید هر زمان که نیاز باشد، از طریق راهنمای دستورالعمل در وب سایت پرینتر توشیبا مراجعه کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به مراقبت از پرینتر توشیبا شما کمک می کند.

نرم افزار پرینتر توشیبا را به روز کنید

همیشه مراقب هرگونه اعلان در صفحه رایانه در مورد پرینتر توشیبا باشید. نباید هیچ پیامی در رابطه با در دسترس بودن به‌روزرسانی‌های جدید را نادیده گرفت، که معمولاً برای داده یا زمان زیادی هزینه نمی‌کند. به روز رسانی به پرینتر توشیبا کمک می کند تا در صورت وجود اشکالات، عملکرد بهینه ای داشته باشد. همچنین، ممکن است عملکرد فعلی خود را بهبود بخشد.

جم شدن کاغذ

یکی از مشکلات رایجی که کاربر پرینتر توشیبا با آن مواجه است، گیر کردن کاغذ است. زمانی که کاغذ گیر کرد، نباید آن را با عجله از جایی که گیر کرده است بیرون کشید زیرا ممکن است به قرقره کاغذ آسیب برساند و هزینه زیادی داشته باشد. اکثر پرینتر توشیبای جدید قادرند کاغذهای گیر کرده را به تنهایی بیرون بیاورند. اگر پرینتر توشیبا شما این ویژگی را ندارد، می‌توانید درهای محفظه کاغذ را باز کنید و کاغذ را از سمت خروجی بکشید تا داخل آن گیر نکرده و به پرینتر توشیبا آسیبی نرسد.

این مطلب را از دست ندهید   5 موردی که ممکن است باعث مشکل در پرینتر توشیبا شما شود

تمیز کردن کارتریج

در مورد پرینتر توشیبا جوهرافشان با مشکلاتی مانند کیفیت پایین چاپ مواجه خواهید شد. این مشکل عمدتاً با تمیز کردن کارتریج از خود رایانه قابل حل است. سر پرینتر توشیبا را تمیز نکنید زیرا ممکن است آسیب ببیند.

تمیز کردن پرینتر توشیبا

همه پرینترها برای حفظ عملکرد نیاز به تمیز کردن مکرر دارند. هر بار که از پرینتر توشیبا استفاده می کنید می توانید قسمت بیرونی آن را تمیز کنید. یک تکه پارچه مرطوب برای گردگیری آن کافی است و گاهی برای از بین بردن لکه ها از مقداری الکل استفاده کنید. یادتان باشد از آب استفاده نکنید.

همچنین برای قسمت های داخلی پرینتر توشیبا، می توانید دریچه پرینتر توشیبا را باز کرده و بعد از برداشتن کارتریج، چرخ دنده ها و غلتک ها را تمیز کنید. یا اگر باز کردن آن برایتان سخت است، از جاروبرقی برای انجام همان کار استفاده کنید.

ذخیره سازی برای مراقبت از پرینتر توشیبا

باید پرینتر توشیبا را در مکانی قرار دهید که گرد و غبار، نور خورشید، رطوبت و غیره حداقل باشد. این کار باعث می شود دستگاه از آسیب دیدن در امان بماند و عملکرد خوبی داشته باشد. منبع تغذیه باید پایدار باشد تا قسمت الکتریکی آن از آسیب در امان بماند. اگر هنگام استفاده از دستگاه تمیزی و مراقبت را حفظ کنید، می توان به تعمیر و نگهداری مناسب پرینتر توشیبا و مراقبت از پرینتر توشیبا دست یافت.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 15 =