نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

بررسی مزایا/ معایب پرینترهای توشیبا

بسیاری از بازیگران اصلی پرینتر توشیباها قبل از خرید پرینتر توشیبا در دوراهی قرار می گیرند. پرینتر توشیباهای مختلفی در بازار وجود دارد که ابتدایی ترین آنها پرینتر توشیباهای جوهرافشان و پرینترهای لیزری هستند. برای پرینتر توشیباهای جوهرافشان یا لیزری چه چیزی را باید انتخاب کنم؟ نکته کلیدی این است که به چه ویژگی هایی نیاز دارید و کجا از آنها استفاده می کنید.

پرینتر توشیبا جوهر افشان چیست؟

پرینتر توشیبا جوهر افشان یک انتخاب محبوب برای رفع نیازهای چاپ خانگی است. آنها با پاشیدن دقیق هزاران قطره جوهر بر روی کاغذ، تصاویر را ایجاد می کنند و پرینتر توشیباهای جوهرافشان اغلب برای چاپ عکس ها استفاده می شوند.

پرینتر توشیباهای جوهرافشان معمولاً از کارتریج‌های جوهر رنگی استفاده می‌کنند که سه رنگ و تک رنگ هستند که می‌توانند تصاویر رنگارنگی را در اختیار ما قرار دهند.

معایب پرینترهای توشیبا

پرینتر لیزری چیست؟

پرینتر توشیباهای لیزری از تونر، پودری که روی کاغذ ذوب می ‌شود، برای ایجاد تصاویر دائمی استفاده می‌ کنند. پرینترهای لیزری نسبت به پرینترهای جوهرافشان گران‌ تر هستند و از کارتریج‌های تونر گران‌تری استفاده می‌کنند، اما در درازمدت، به دلیل هزینه پایین‌تر و سرعت چاپ سریع‌تر، همچنان گزینه مقرون به صرفه‌تری هستند.

نقد و بررسی پرینتر لیزری و پرینتر جوهرافشان

مزایا و معایب پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان را در ادامه با تجربه بسیاری از کاربران تلفیق کرده ام. این داده ها به شما کمک می کند پرینتری را پیدا کنید که برای شما بهترین کار را دارد. لطفا نگاهی بیندازید

  پرینتر لیزری پرینتر توشیبا جوهرافشان
مزایا

 

زندگی طولانی کم هزینه
سرعت چاپ سریع مناسب برای چاپ عکس
اثر غیر چاپی طولانی مدت تغییر نخواهد کرد آسیبی به بدن انسان وارد نخواهد کرد
مناسب برای چاپ انبوه، کم هزینه سازگار با محیط زیست
دستگاه نسبتاً پایدار است مناسب برای چاپ های کوچک
الزامات کیفیت پایین برای کاغذ  
معایب هزینه سرمایه گذاری اولیه بالا سرعت چاپ کندتر
کارتریج تونر رنگی  گران است نیاز به چاپ منظم دارید، در غیر این صورت نازل به راحتی مسدود می شود
تونر برای انسان مضر است الزامات کیفیت بالا برای کاغذ
باعث آلودگی محیط زیست و آزادسازی ازن می شود تعمیر و نگهداری دیرهنگام دردسرسازتر است

به طور خلاصه، اگر کمتر چاپ می کنید، به عنوان چاپ اصلی عکس می گیرید و نیازهای کیفیت بالاتری دارید، اما زیاد به سرعت چاپ آن اهمیت نمی دهید، پرینتر توشیباهای جوهر افشان بهترین انتخاب خواهند بود. بیشتر نیازهای این نوع کاربران خانگی، مشاغل کوچک و غیره است.

اگر نیاز به چاپ تعداد زیادی فایل متنی سیاه و سفید دارید و نیاز به سرعت بالاتری دارید، پرینتر توشیبا لیزری سیاه و سفید مانند پرینتر توشیبا HP LaserJet Pro M401n برای شما مناسب تر خواهد بود. کارتریج تونر HP 80x cf280x مورد استفاده در پرینتر توشیبا لیزری HP LaserJet M401n ارزان است (2pk فقط Colst 33.99 دلار) و تعداد صفحات زیادی دارد (حداقل 6900 صفحه قابل چاپ است).

همچنین، اگر می خواهید تصاویر رنگی را در خانه چاپ کنید، توصیه می شود یک پرینتر توشیبا جوهرافشان رنگی ارزان قیمت مانند پرینتر توشیبا جوهرافشان Canon PIXMA TS6220 خریداری کنید. حجم چاپ کارتریج های جوهر Canon PGI-280XL مورد استفاده در این پرینتر توشیبا  نسبتا کمتر از HP 80x cf280x مورد استفاده در پرینتر توشیبا لیزری HP LaserJet M401n است و می تواند حداقل 400 صفحه را چاپ کند.

بنابراین، تصمیم‌گیری در مورد استفاده از پرینتر توشیبا جوهر افشان یا پرینتر توشیبا لیزری به آنچه می‌خواهید چاپ کنید، میزان چاپ و مبلغی که مایلید برای چاپ هزینه کنید بستگی دارد. پرینتر توشیباهای جوهر افشان برای پردازش دسته های کوچکی از فایل های تصویری مانند عکس ها و پروژه های مدرسه بهترین استفاده را دارند. با این حال، اگر به دنبال پرینتر توشیبای هستید که بتواند تعداد زیادی اسناد مبتنی بر متن را مدیریت کند، پرینتر توشیبا لیزری انتخابی کارآمدتر و اقتصادی تر است.

نمایندگی توشیبا آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه خرید و تعمیر ماشین آلات اداری به شما عزیزان می باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کاغذ کش کپی توشیبا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =