نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

بررسی توان کاری پرینتر ها

پرینتر ها جزوه وسایل ضروری و حیاتی در ادارات و سازمان ها هستن که با وجود این دستگاه ها می توانید به راحتی کار های اداری خود را انجام دهید. مانند دیگر دستگاه ها این دستگاه نیز از قطعات بسیار زیاد و ظریف تشکیل شده اند که به راحتی در کنار یکدیگر قرار گرفته و می تواند عملیات چاپ را انجام دهد. این دستگاه نیز در اثر فرسایش، استهلاک و قدیمی شدن قطعات، و نوسانات برقی دچار خرابی می شود. همانطور که گفته شد پرینتر از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده است. در کنار پرینتر ها عموما هر پرینتر توان خاص و به خصوصی دارد و کار کرد خارج از توان خود را نمی تواند تحمل نماید. باید توجه داشته باشید که باید توان پرینتر را در نظر بگیرید. در این مقاله در رابطه با توان کاری پرینتر ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

پرینتر توشیبا سری e-STUDIO6570C PRO Series

توان کاری پرینتر ها

توان کاری پرینتر های مختلف به چه اندازه است؟

همانطور که می دانید پرینتر های توشیبا در سری های متفاوتی ارائه شده اند که هر کدام از این سری ها دارای توان متفاوتی می باشند. اصولا توان کاری آن ها به نوع کاربرد آن ها نیز بستگی دارد.

توان کاری پرینتر ها

پرینتر های توشیبا به مدل های رومیزی، خانگی، خانگی سنگین، اداری سبک و رومیزی و اداری سنگین دسته بندی می شوند.

به طور میانگین توان کاری پرینتر ها معمولا بین 1000 تا 100000 و یا عددی بیشتر نیز می باشد. برای دانستن این موضوع که توان پرینتر شما چقد است بهتر است به سینی آن توجه نمایید و ببینید سینی پرینتر توشیبا چه حجمی را دارد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل سیاه چاپ کردن پرینتر

عموما پرینتر های خانگی که برای مصارف سبک تر ساخته شده اند. سینی ورودی کوچک تری را دارند و تنها پذیرش 100 برگ در آن ها وجود دارد.

توان کاری پرینتر ها

هرچه توان پرینتر بیشتر شود اصولا میزان حجم پرینتر و سینی ورودی کاغذ نیز بزرگتر و بیشتر خواهد شد. اصولاا سینی 100 برگی در منزل دیده می شود (به دلیل سبک بودن حجم میزان کار) بعد از سینی های 100 برگی سینی های 150 برگه ای نیز وجود دارد که این نوع نیز برای مصرف های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از سینی 150 عددی سینی ها 200 برگه ای وجود دارد که برای مصارف اداری ساخته و طراحی شده اند. از سینی های 250 عددی به بالا در سازمان ها و ادارات دیده می شود.

توان کاری پرینتر ها

لازم به ذکر است که ممکن است با خود بگویید که می توان از پرینتر با ظریفیت کمتر نیز استفاده نماییم و به طور مکرر سینی کاغذ آن را پر کنید. بهتر است بگوییم که این کار کاملا اشتباه است و این کار خارج از توان پرینتر عمل می نمایید. در این حالت ممکن است پرینتر به طور کامل از کار بیوفتد و قطعات آن به طور کامل فرسوده شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پانزده =