نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

دلایل سیاه چاپ کردن پرینتر توشیبا

این یک داستان بسیار رایج است: شما باید چیزی را چاپ کنید و جوهر سیاه پرینتر توشیبا شما تصمیم گرفته است به تعطیلات دائمی بروید. شما مستقیماً به گوگل می روید و برای رفع این مشکل راه حل هایی را جستجو می کنید و به چندین انجمن پرینتر توشیبا بدون وضوح واضح برخورد می کنید. ما نیز در مورد این مشکل تماس گرفته‌ایم، بنابراین برای کمک، فهرستی از کارهایی که می‌توانید در زمانی که پرینتر توشیباتان چاپ سیاه را متوقف می‌کند، تهیه کرده‌ایم.

چگونه پرینتر توشیبا خود را تعمیر کنم که جوهر سیاه چاپ نمی کند؟

برخی از چیزهای اساسی برای شروع

  1. پرینتر توشیبا خود را خاموش کنید، از منبع برق جدا کنید و کابل های USB را نیز جدا کنید. پس از چند لحظه، پرینتر توشیبا خود را دوباره وصل کنید و دوباره آن را وصل کنید. سپس، پرینتر توشیبا را دوباره روشن کنید.
  2. یک “گزارش تشخیص کیفیت” یا “چاپ صفحه آزمایشی” چاپ کنید.
  3. معمولاً می توانید این گزینه را در صفحه نمایش پرینتر توشیبا خود پیدا کنید. یا، راهنمای کاربر پرینتر توشیبا خود را برای دستورالعمل های گام به گام بررسی کنید.
  4. سطح جوهر پرینتر توشیبا را بررسی کنید تا حجم جوهر موجود در کارتریج های خود را دوبار بررسی کنید. اگر از کارتریج‌هایی استفاده می‌کنید که سطح جوهر را نشان نمی‌دهند، باید راه دیگری برای تعیین اینکه آیا کارتریج‌های جوهر شما مقصر هستند یا خیر، پیدا کنیم.

 سیاه چاپ کردن پرینتر

کارتریج جوهر خود را بررسی کنید

  1. کارتریج های جوهری را که جوهر آنها کم یا خالی است را تعویض کنید.
  2. مطمئن شوید که کارتریج های جوهر در جای خود محکم شده اند و به درستی در شیار مناسب خود نصب شده اند.
  3. اگر کارتریج جدیدی نصب کرده اید، دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید که نوار روی دریچه را جدا کرده اید.
  4. بررسی کنید که آیا دریچه های کارتریج مسدود شده است. می توانید این مشکل را با استفاده از یک پین به آرامی برای تمیز کردن گرفتگی دریچه رفع کنید.
  5. برای تعیین اینکه آیا پرینتر توشیبا شما قادر به تشخیص کارتریج است یا خیر، از کارتریج جوهر دیگری استفاده کنید. اگر پرینتر توشیبا شما قبلا با کارتریج قدیمی کار می کرد، دوباره آن کارتریج قدیمی را نصب کنید و ببینید آیا پرینتر توشیبا شما هر نوع خروجی تولید می کند یا خیر.
این مطلب را از دست ندهید   جلوگیری از پرینت های لکه دار، خط دار یا مخدوش پرینتر

ما فقط باید تعیین کنیم که آیا کارتریج یا هد چاپ است که مشکل ایجاد می کند. اگر پرینتر توشیبا شما می تواند چیزی را با کارتریج قدیمی چاپ کند، آن هد چاپ نیست. در عوض، کارتریج مشکی جدید شما ممکن است معیوب باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. اما اگر پرینتر توشیبا شما هنوز با کارتریج قدیمی چاپ نمی کند، مرحله بعدی این است:

هد چاپ خود را بررسی کنید

  1. اگر تعویض کارتریج جوهر کار نمی کند، نکته بعدی که باید بررسی کنید هد چاپ شما است. مطمئن شوید که هدهای چاپ شما گرفتگی ندارند. نحوه اجرای عملکرد تمیز کردن خودکار هد چاپ را در پرینتر توشیبا ، ویدیوی زیر را بررسی کنید. مراحل برای اکثر مدل های پرینتر توشیبا دیگر مشابه است، برای مراحل خاص دستگاه خود به راهنمای کاربر پرینتر توشیبا خود مراجعه کنید. اگر یک بار اجرای ویژگی تمیز کردن خودکار هد چاپ کار نمی کند، آن را برای بار دوم یا سوم اجرا کنید. محدودیتی برای چند بار اجرای ویژگی تمیز کردن خودکار وجود دارد. ناگفته نماند که اجرای عملکرد تمیز کردن خودکار هد چاپ جوهر زیادی مصرف می کند!
  2. ویژگی تمیز کردن خودکار هد چاپ ساده‌ترین راه برای عیب‌یابی گرفتگی است، اما اگر می‌توانید هد چاپ را از پرینتر توشیبا خود جدا کنید، می‌توانید آن را به صورت دستی نیز تمیز کنید. در اینجا مقاله ای وجود دارد که در مورد نحوه تمیز کردن دستی هد پرینتر توشیبا پرینتر توشیبا اپسون صحبت می کند زیرا هدهای چاپ اپسون به دلیل گرفتگی بدنام هستند. حتی اگر پرینتر توشیبا شما مارک دیگری باشد، نگاهی به مقاله مفید است.
  3. پرینتر توشیبا را دوباره تراز کنید. برای پرینترهای توشیبا، می توانید این گزینه را در صفحه نمایش LCD پرینتر توشیباهای خود پیدا کنید: Setup > Tools.
این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با قابلیت های پرینتر توشیبا سری B-FV4
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سه =