نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکارهای رفع مشکل صف بارگذاری شده

صف بارگذاری شده/ وقتی کار چاپ شما تمام می شود، صف شما به طور خودکار پاک می شود. این همیشه طبق برنامه انجام نمی شود، به ویژه هنگامی که برخی از نسخه های چاپی به دلیل مشکلات اتصال داده متوقف می شوند، به تعویق می افتند یا متوقف می شوند. اگر صف شما مسدود شود، می تواند باعث شود که درایور شما متوقف شود. اغلب، در تلاش برای چاپ چیزی، در نهایت چندین بار چاپ را انتخاب می کنید، صف خود را بیش از حد بار می کنید. با ما همراه باشید تا بتوانید این صف بارگذاری شده را بار دیگر مشاهده نمایید.

صف بارگذاری شده

علت وجود این خرابی

گاهی اوقات چاپگر دلیل چاپ نشدن کارهای شما نیست. یک کار چاپی گیر کرده می تواند صف شما را وارد کند، که از دریافت فایل توسط چاپگر شما جلوگیری می کند. همچنین اگر بیشتر وقتها روی حذف کلیک کنید، از بین نمی رود. بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید تا صف خود را پاک کنید و چاپگر خود را دوباره چاپ کنید؟ در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

یک نکته جانبی: این مورد صریحاً برای چاپگرهای مرتبط با ویندوز است، اما اصول کلی در مدل ها و مارک های چاپگر اعمال می شود.

  • چاپگر خود را کاملاً خاموش کرده و آن را از منبع تغذیه جدا کنید.
  • مطمئن شوید که سندی را که قصد چاپ آن را دارید، به شکلی که می خواهید چاپ شود ذخیره کنید. وقتی صف خود را پاک کنید، تمام کارهای چاپی که ذخیره نشده اند پاک می شوند – همچنین از بین می روند.
  • با جستجوی “Services” در نوار ابزار جستجو یا کلیک کردن روی دکمه Window در صفحه کلید، Windows Services را باز کنید.
  • در نیمه راه لیست خدمات خود، یکی را مشاهده خواهید کرد به نام “Print Spooler”. بر روی گزینه Print Spooler کلیک راست کرده و به گزینه های خود نگاه کنید. “STOP” هر چاپ چسبیده ای را که در صف خود قرار می دهید متوقف می کند.
  • وقتی همه کارهای چاپ را با استفاده از spooler متوقف کردید، از مرورگر Windows Explorer برای جستجو استفاده کنید: C: \ Windows \ System32 \ Spool \ PRINTERS
  • تمام پرونده های موجود را در صف خود حذف کرده و واحد رایانه خود را از ویندوز خاموش کنید.
  • چاپگر خود را با استفاده از دکمه روشن / خاموش روشن کنید، سپس دوباره رایانه خود را روشن کنید.
  • سرویس spooler چاپ را دوباره راه اندازی کنید.
این مطلب را از دست ندهید   توان کاری پرینتر ها چقدر است؟

مرحله اخر ازمایش

اگر صف چاپ شما گرفتار شود و دوباره یخ بزند، شما دو گزینه دیگر دارید. پرینتر ها یک نرم افزار رایگان ارائه می دهد که می توانید به صورت رایگان بارگیری کنید. اجرای این برنامه به طور خودکار مشکلات رایج چاپگر شما را عیب یابی کرده و آنها را برطرف می کند. اگر هنوز در گیر کردن صف خود مشکلی دارید، درایور چاپگر را حذف نصب و به روز کنید. بعضی اوقات، ممکن است یک درایور قدیمی سازگار نباشد یا باعث خراب شود، این امر از پردازش چاپ شما جلوگیری می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 7 =