نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

صفحات در چاپگر جوهر افشان چاپ نمی شوند

وقتی جوهر افشان دفتر شما از چاپ امتناع می ورزد، علائم آن می تواند از هر نقطه از زنجیره ارتباطات بین سخت افزار رایانه و خروجی نشات بگیرد. هر چیزی از اتصالات کابل گرفته تا صف چاپ شلوغ می تواند مشکل ساز شود. رد کردن یک منبع بالقوه مشکل در هر زمان، از ساده ترین تا پیچیده ترین، در واقع می تواند به شما در صرفه جویی در وقت کمک کند تا تغییر چندین تنظیم همزمان. هنگامی که مشکل را پیدا کردید و آن را اصلاح کردید، علائم و دلایل آن را برای خود یادداشت کنید تا بدانید که در صورت تکرار مشکل، چه کاری باید انجام دهید.

چاپگر جوهرافشان

اتصالات

اگر چاپگر شما حتی تا حدی از اتصال داده یا اتصال به برق جدا شود، توانایی پاسخگویی را از دست می دهد. این که در آرنج شما نشسته باشد یا در یک اتاق ماشین در پایین سالن قرار داشته باشد، رد تجهیزات جدا شده به عنوان منبع عیب های خروجی می تواند شما را از یک تعقیب و گریز غاز وحشی وقت گیر نجات دهد.

اگر دستگاه شما با فشار دادن دکمه روشن بودن دستگاه روشن نمی شود، آن را به پریز دیگری متصل کنید تا قطع کننده برق قطع شود. برای تأیید اتصال داده ها، کابل جدید را جایگزین کنید.

مواد مصرفی

بسته به نوع طراحی آنها، سر چاپگرهای جوهر افشان از گرما یا جریان الکتریکی استفاده می کنند تا جوهر را از نازل های کوچک خارج کرده و به صفحه وارد کنند و خشک شدن باعث آسیب به تجهیزات شما می شود. همراه با نیاز به جوهر از اسناد غنی از گرافیک و پوشش صفحه سنگین، چاپگر شما برای انجام روش های خود تمیز کردن و خروجی آزمایش، در منبع خود فرو می رود.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض فیوزینگ پرینتر

هنگامی که یک یا چند کارتریج جوهر افشان شما کم می شود، یک پیام خطای روی صفحه باید توجه شما را به مسئله معطوف کند. بیشتر جوهر افشان ها – حتی در وسط یک سند – با رسیدن مخزن جوهر به نقطه ممنوع، چاپ را متوقف می کنند. در حالی که کارتریج های جوهر را بررسی یا دوباره پر می کنید، سینی ورودی کاغذ را نیز بررسی کنید.

صف چاپ

از آنجا که جوهرافشان یک خط را از طریق سر چاپی که در صفحه به جلو و عقب عبور می کنند چاپ می کنند، سرعت کلی خروجی آنها از چاپگرهایی که یک صفحه را همزمان تصویر می کنند، شامل دستگاه های لیزر و جوهر جامد، عقب است.

اگر به نظر می رسد خروجی شما در بلاتکلیفی چاپ گیر افتاده است، نرم افزار مدیریت چاپ خود را بررسی کنید تا نشانه هایی از کار شما در صف انتظار سایر پروژه های قبل از آن در صف چاپ باشد. به همین ترتیب، فعال بودن صف را تأیید کنید و در حالت مکث یا نگه داشتن قرار نگیرید.

پد زباله

اکثر چاپگرهای جوهرافشان یک جاذب جوهر زباله دارند که محصولات جانبی چرخه های تمیز کردن سر را در یک پد یا مخزن داخل چاپگر به دام می اندازد. هنگامی که این جاذب پر می شود، چاپگر شما از ادامه کار خودداری می کند تا زمانی که قطعه را تمیز یا تعویض کنید و شمارنده زباله را دوباره تنظیم کنید.

بسته به مارک و مدل، روش تمیز کردن یا تعویض ممکن است از سهولت تا تخصص متفاوت باشد. اگر پیشخوان را بدون تعویض جاذب زباله تنظیم کنید، جوهر اضافی در نهایت فضای داخلی چاپگر را آلوده می کند.

این مطلب را از دست ندهید   5 مشکل رایج چاپ در ویندوز 10 را برطرف کنیم

نحوه برخورد با این مشکل به پیچیدگی روش اصلاحی مدل شما، هزینه کمک حرفه ای در صورت لزوم و قیمت جایگزینی سخت افزار بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت چاپگرهای جوهرافشان توشیبا با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =