نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آموزش تعمیر فتوکپی مدل 2000AC توشیبا

فتوکپی مدل 2000AC/ پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر فتوکپی توشیبا 2000AC بد نیست نگاهی به ویژگی‌های این دستگاه و مشخصات کلی آن داشته باشیم. دستگاه کپی توشیبا 2000AC یکی از دستگاه های با کیفیت کمپانی توشیبا است که به دلیل کیفیت و سرعت بالا، قابلیت چاپ دوروی خودکار و قابلیت اتصال به شبکه بی سیم، بدل به یکی از پرطرفدارترین‌ها گشته است. دستگاه کپی Toshiba 2000AC با توجه به ویژگی‌هایی که دارد برای استفاده در مدارس، اداره‌ها، فروشگاه‌ها و شرکت‌ها مناسب  است.

این دستگاه توانایی آن را دارد که در هر دقیقه 35 صفحه برگ را کپی بگیرید. بزرگنمایی توسط این دستگاه از 25 تا 400 درصد امکان‌پذیر است. زمان گرم شدن دستگاه کپی توشیبا 2000AC، 20 ثانیه و زمان لازم برای نخستین کپی 3.7 ثانیه است. در بخش‌های آتی برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر فتوکپی توشیبا 2000AC شرح داده خواهد شد.

ارور فتوکپی توشیبا 2000AC‌

ارورهای دستگاه کپی توشیبا در واقع راهنمای تشخیص نوع اشکال پیش آمده در دستگاه هستند. به عبارتی دیگر، هرگاه دستگاه کپی، در حین کار دچار اختلال گردد، نوع اختلال پیش آمده توسط یک کد به کاربر اعلام می‌گردد. به دلیل فراوانی ارورهای دستگاه کپی توشیبا، امکان حفظ تمامی آنها وجود ندارد. بنابراین در صورت مواجهه با یک کدخطا و عدم آگاهی از شیوه رفع آن می‌توانید به دفترچه راهنمای دستگاه کپی مراجعه فرمایید.

در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتر در باب تعمیر فتوکپی توشیبا 2000AC‌ را دریافت نمایید. (در بخش مقالات همین وبسایت برخی از ارورها و کدخطاهای مرتبط با دستگاه‌های کپی توشیبا توضیح داده شده است).

این مطلب را از دست ندهید   راهکارهای رفع خرابی های نرم افزاری پرینترهای توشیبا

فتوکپی مدل 2000AC

سیاه شدن برگه فتوکپی توشیبا 2000AC‌

سیاه شدن برگه یکی دیگر از اشکالات شایع مشاهده شده در دستگاه‌های کپی ازجمله فتوکپی توشیبا 2000AC‌ است. در غالب موارد علت این اشکال تنظیم اشتباه دستگاه و یا دستکاری شدن تنظیمات قبلی است. اگر از کاربران حرفه‌ای و همیشگی دستگاه کپی باشید حتما می‌دانید که دستکاری تنظیمات دستگاه، باعث عدم تعادل در کنترل کپی و در نتیجه سیاه شدن کپی می شود. در صورت مواجهه با مشکل سیاه شدن برگه توسط دستگاه کپی بهترین کار، ریست کردن تنظیمات دستگاه است.

در صورتی که ریست کردن دستگاه، مشکل پیش آمده را حل نکرد، این احتمال وجود دارد که اشکال پیش آمده ناشی از تمام شدن تونر باشد. بنابراین تونر را نیز بررسی کرده و در صورت نیاز شارژ و یا تعویض نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتر در باب تعمیر فتوکپی توشیبا 2000AC‌ و شیوه‌ی رفع مشکل سیاه شدن برگه‌های کپی را دریافت نمایید.

کمرنگ زدن فتوکپی توشیبا 2000AC

علت اصلی کمرنگ زدن دستگاه کپی را می توان غالباً در بخش کارتریج و تونر دستگاه جستجو کرد. زیرا اگر تونر یا کارتریج دستگاه کپی خالی یا خراب باشد، کپی‌های خروجی دستگاه کپی کمرنگ یا بی کیفیت خواهند بود. البته تنظیمات بد نرم افزاری و یا استفاده از کاغذهای نامرغوب نیز در چاپ کپی کمرنگ بی تأثیر نیست. اگر خطوط عمودی سفید رنگ یا بخشهای محو در صفحه ظاهر شوند، احتمالا اشکال پیش آمده به دلیل کمی میزان تونر است.

کپی نگرفتن فتوکپی توشیبا 2000AC‌

یکی از اشکالات مشاهده شده در دستگاه‌های کپی، مشکل کپی نگرفتن است. در صورت مواجهه با این اشکال توصیه می‌شود در وهله‌ی نخست از شارژ بودن کارتریج و سالم بودن آن مطمئن شوید. در بسیاری از موارد مشکل کپی نگرفتن دستگاه کپی به دلیل وجود اشکال در کارتریج دستگاه است. مورد دیگری که در صورت کار نکردن فتوکپی می‌بایست بررسی گردد، بخش تغذیه دستگاه است. البته باید توجه داشت که مشکل کپی نگرفتن ممکن است به علل متفاوتی روی دهد.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی های چاپگر مناسب عکس

تعمیر دستگاه کپی خود را به کارشناسان نمایندگی تعمیرات توشیبا بسپارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =