نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکارهای رفع لکه دار شدن کاغذ توسط چاپگر

صرف نظر از میزان اعتماد شما به ایمیل و اسناد دیجیتالی بدون کاغذ، خروجی چاپ شده بخشی از جنبه های تجاری شماست. هنگامی که چاپگر دفتر شما صفحاتی کاملاً بی نقص تولید می کند، نحوه عیب یابی لکه ها و لکه های آن می تواند به نوع چاپگر شما بستگی داشته باشد. برای تمرکز و ساده سازی کار کارآگاهی تشخیصی خود، به دنبال علل مربوط به نحوه استفاده از سخت افزار و شرایطی که مشکلات در آن ظاهر می شوند، باشید. با ما همراه باشبد تا به راحتی بتوانید علت این موضوع را بررسی نمایید.

لکه دار شدن کاغذ توسط چاپگر

مشکلات مرتبط با رسانه

کاغذی که برای خروجی خود انتخاب می کنید می تواند تأثیر زیادی در ظهور و لک شدن صفحات شما داشته باشد. چاپگرهای لیزری در ایجاد تصویری روی کاغذهایی با سطح بافتی یا پوشش هایی که متناسب با مشخصات سازندگان سخت افزار نیستند، از جمله برخی از کاغذهایی که برای استفاده در چاپخانه ها مطابقت ندارند، مشکل دارند.

جوهر افشان هنگامی که ورق های استفاده شده را با خروجی که روی آن ایجاد می کنید مطابقت دهید، چاپ عکس روی کاغذ عکس و جستجوی سهام مناسب برای جوهرهای رنگی یا رنگی که این دستگاه ها استفاده می کنند، بهترین عملکرد را دارند.

تمیز کردن

چاپگر تمیز خروجی بهتری نسبت به چاپخانه ای که بد نگهداری می شود تولید می کند. حتی نرم ترین و مناسب ترین کاغذهای لیزری یا جوهر افشان پرزهایی را می ریزد و حتی تمیزترین دفتر سهم گرد و غبار و سایر ذرات را به خود جلب می کند.

این مطلب را از دست ندهید   شناسایی شایع ترین علل خرابی پرینتر توشیبا

هنگامی که این مواد در داخل چاپگر جمع می شوند، می توانند توانایی دستگاه در پایین گذاشتن تونر یا جوهر را مختل کنند. سر چاپی یک پوشش زیرین را می گیرد که می تواند به اندازه کافی جمع شود تا قبل از خشک شدن با کاغذ جوهر افشان تماس برقرار کند. گرد و غبار در مسیرهای چاپ لیزر می تواند کیفیت تصویر را کاهش دهد و مانع ایجاد پیوند تونر مناسب شود.

ذوب شدن

تونر لیزری از مخلوط تنظیم کننده گرما از مواد رنگ آمیزی و پلاستیک پودری تشکیل شده است. چاپگر لیزری قدیمی می تواند علائم خراب کننده بخاری را نشان دهد، بخاری که تونر را روی کاغذ ذوب می کند و پیوند محکم ایجاد می کند.

اگر فیوزر توانایی خود را برای رسیدن به دمای صحیح از دست بدهد یا غلطک هایی که از طریق آن هر ورق خروجی را پردازش می کند، آلوده شود، چاپ های حاصل می توانند با لمس لکه دار شوند زیرا تونر هرگز به درستی ذوب نمی شود.

قبل از پرداخت هزینه به یک تکنسین برای تأیید تشخیص و تعویض قطعه، بررسی کنید که هزینه تعمیر نسبت به هزینه چاپگر – یا دستگاه جایگزین – منطقی است.

دوبلکس کردن

خروجی دوطرفه شامل چاپ در دو طرف ورق است. چاپگرها در یکی از پنج دسته مربوط به قابلیت دوبلکس قرار می گیرند. برخی از آنها شامل سخت افزار دوبلکس اتوماتیک داخلی است. دیگران دوبلکسر را به عنوان یک قطعه اختیاری در دسترس قرار می دهند.

کلاس سوم از طریق نرم افزار درایور خود از دوبلکس کردن دستی پشتیبانی می کند که دستورالعمل های روی صفحه را ارائه می دهد که نحوه چاپ مجدد تصویر پشت صفحه را در صفحاتی که قبلاً پردازش کرده اید توضیح می دهد. گروه چهارم می تواند خروجی دو طرفه را چاپ کند اما کل کار را به عهده شما می گذارد.

این مطلب را از دست ندهید   نشانه های گرفتگی سر چاپی پرینتر توشیبا

سرانجام، برخی از مدلهای چاپگر توشیبا استفاده از آنها را برای اهداف دوبلکس ممنوعیت صریحی نشان می دهد زیرا هنگام ورود مجدد یک صفحه به صفحه چاپ، خطر لکه شدن تونر یا لغو نشدن جوهر در داخل دستگاه وجود دارد.

اگر خروجی دو طرفه قسمت مهمی از گردش کار شما را تشکیل می دهد، چاپگری را انتخاب کنید که پاسخگوی آن نیازها باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =