نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آموزش نگهداری از چاپگرها

وقتی صحبت از زندگی و عملکرد سخت افزار چاپی شرکت شما می شود، یک اونس پیشگیری واقعاً یک پوند درمان را نجات می دهد. چه اسناد خدمات و آموزش خود را برای ارائه این پشتیبانی ارزشمند بدست آورید و چه یک متخصص برای ارائه آن برای خود بیاورید، توجهی که به چاپگرهای خود می کنید می تواند منجر به رفع اشکال عمده شود، از تعمیرات پرهزینه ای که ناشی از بی توجهی است جلوگیری کرده و تجارت شما را بدون هیچ مشکلی ادامه دهد. خرابی برای تشخیص و تعمیرات اضطراری.

نگهداری از چاپگرها

تمیز کردن

چاپگرهای لیزری گرد و غبار و سایر آلودگی های محیط و کاغذهایی را که پردازش می کنند، جمع می کنند. سر چاپ جوهر افشان گرد و غبار را نیز به خود جلب می کند که می تواند در انتشار مناسب جوهر بر روی صفحه تداخل ایجاد کند.

غلطک ها و سایر قسمت های مسیر کاغذ چاپگر می توانند در اثر استفاده منظم یا ورود تونر شل یا جوهر ولگرد در داخل دستگاه، کثیف شوند. کاغذ خورده و سوتغذیه می تواند تکه های کاغذ را به مکانیسم کار وارد کند.

بدون تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، این آلودگی ها می توانند کیفیت خروجی را کاهش دهند، باعث مشکلات عملیاتی شوند یا حتی عملکرد پرینتر توشیبا را متوقف کنند.

روغن کاری

نگهداری معمول شامل روغن کاری مناسب قطعات متحرک مناسب درون چاپگر است. به خصوص در مورد چاپگر شبکه ای با حجم زیاد، ترکیبی از استفاده مداوم، گرما، محصولات جانبی لوازم و مواد مصرفی و کاهش تدریجی روغن کاری که در حین تولید یا سرویس اعمال می شود، می تواند باعث جیرجیر، عملکرد زیاد و حتی خرابی شود، همه اینها توجه پیشگیرانه می تواند از بین ببرد.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل لکه دار شدن کاغذ توسط چاپگر

یک تکنسین باتجربه یا اپراتور باتجربه، تجربه را با مطالعه مستندات مخصوص ماشین ترکیب می کند تا بداند چه چیزی روغن می زند و چه چیزی را لمس نمی کند.

نرم افزار درایور

چاپگرها فقط درصورت عملکرد صحیح نرم افزار کنترل کننده آنها کار می کنند. بدون بررسی های دوره ای برای اطمینان از به روز بودن درایور چاپگر، که به درستی کار می کند، این نرم افزار می تواند از یک سیستم عامل به روز عقب مانده و مشکلات سازگاری ایجاد کند.

بررسی های دوره ای وب سایت سازنده برای رفع اشکال و انتشار تعمیرات می تواند به شما اطمینان دهد که سخت افزار شما از سوعملکردهایی که یک راننده نامناسب ممکن است ایجاد کند، جلوگیری می کند، از جمله خروجی نامفهوم، کارهای چاپی ناموفق، پیام های خطا و اتلاف وقت و لوازم.

خودآزمایی و بررسی پیکربندی

مرور صفحات خودآزمایی و پیکربندی که بسیاری از چاپگرها هنگام فشار دادن کلید ترکیبی صفحه کنترل مناسب می توانند تولید کنند، اطلاعات ارزشمندی در مورد کیفیت خروجی چاپگر، تنظیمات و عمر قطعات به شما می دهد.

هر چاپگر ترکیبی از اجزای کوتاه و طولانی را در خود جای داده است که برخی از آنها به دلیل هزینه تعویض یا محدودیت داخلی طراحی سخت افزار، عمر مفید دستگاه را تعریف می کنند.

از آنجا که صفحات خودآزمایی آمار چرخه کار را گزارش می دهند، از جمله کل صفحات چاپ شده توسط یک دستگاه شخصی، می توانند تصویری از چرخه عمر سخت افزار را به شما ارائه دهند و به شما در برنامه ریزی برای سرویس یا جایگزینی اصلی کمک کنند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض کاغذکش پرینتر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 2 =