نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکار رفع مشکل عدم تشخیص اسناد توسط پرینتر

 عدم تشخیص اسناد توسط پرینتر / وقتی اسنادی که به چاپگر دفتر کار خود می فرستید در صف خروجی آن قرار می گیرند یا درغیر اینصورت نمی توانند آن را روی کاغذ قرار دهند، با عیب یابی وضعیتی روبرو می شوید که ممکن است از مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری یا اتصال ناشی شود. بسیاری از این سناریوها به عللی برمی گردند که شما می توانید بدون نیاز به قطعات گران قیمت، وقت تکنسین یا تعویض سخت افزار برطرف کنید. اتخاذ یک رویکرد روشمند به شما کمک می کند تا منبع علائم خود را مشخص کنید.

 عدم تشخیص اسناد توسط پرینتر

چاپ در حالت انتظار

هنگامی که صف چاپ خود را متوقف یا متوقف می کنید، دستورالعمل های مبتنی بر نرم افزار را به سخت افزار خروجی خود ارسال می کنید تا دستور چاپ آن را متوقف کند تا زمانی که اسناد معلق را صریحاً آزاد کنید.

همین صف چاپ به شما امکان می دهد تا پرونده هایی را که برای خروج از آن استفاده کرده اید حذف کنید و آنها را از لیست پروژه ها حذف کنید.

تا زمانی که به صف برگردید و نگهدارنده را بردارید، چاپگر شما هیچ پرونده ای را پردازش نمی کند، از جمله پرونده هایی که از قبل در صف بوده اند و پرونده هایی را که در حالت ثابت نگه داشتن چاپ می کنید.

خارج از مواد مصرفی

چاپگرهای رومیزی در صورت کمبود لوازم مصرفی از چاپ خودداری می کنند. کمبود کاغذ یک مشکل فوری و واضح برای خروجی ایجاد می کند، اما بسیاری از چاپگرهای رنگی حتی در صورت زنده ماندن بیشتر کارتریج های جوهر یا تونر نیز ادامه نخواهند داشت.

این مطلب را از دست ندهید   راهکار رفع مشکل عدم تشخیص چاپگر توسط رایانه

برخی از چاپگرها اگر بدون وجود جوهرها یا تونرها کار کنند، ممکن است به اجزای حیاتی آسیب برسانند. طراحی های دیگر تا زمانی که تجهیزات را دوباره پر نکنید، خروجی را متوقف می کنند، بنابراین چاپهای شما زنگ خطر را ایجاد نمی کند زیرا فاقد رنگهای فیروزه ای، سرخابی، زرد، سیاه یا یکی دیگر از جوهرهای مورد استفاده در برخی از دستگاه های جوهر افشان است.

خورده کاغذی

یک ورق نامناسب که عملکرد مکانیکی چاپگر را بهم می زند، خروجی دستگاه را نیز متوقف می کند تا زمانی که مشکل را برطرف کنید. برخلاف برخی از مشکلات چاپگر که فقط داده های مخلوط شده را در حافظه دستگاه باقی می گذارد، گیربکس چاپگر یک مسئله فیزیکی است که فقط با خاموش و روشن کردن سخت افزار برطرف نمی شود.

از بین بردن دست نخورده کلید اصلی برای جلوگیری از مشکلات بعدی است، زیرا حتی یک گوشه کوچک از یک ورق پاره شده می تواند باعث گرفتگی اضافی شود تا زمانی که همه قطعات و قطعات را بردارید.

پنل جلوی چاپگر خود را از نظر وضعیت بررسی کرده و مواد گیر کرده را بازگردانید تا دستگاه به عملکرد کامل بازگردد.

مشکلات اتصال

یک کابل چاپگر آسیب دیده یا معیوب، یک درایور چاپگر که با سخت افزار یا سیستم عامل شما یا نرم افزار درایور شما مطابقت ندارد که در اثر افزایش برق یا خرابی پایدار است، می تواند از تبدیل داده هایی که چاپ می کنید به اسناد تکمیل شده جلوگیری کند.

برای بررسی این نوع مشکلات، می توانید کابل دیگری را جایگزین کرده و نرم افزار درایور به روز شده را در وب سایت نمایندگی توشیبا بررسی کنید. حتماً نرم افزار صحیح سیستم عامل رایانه خود را بارگیری کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش رفع خطاهای رایج پرینتر توشیبا
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سه =