نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکار رفع مشکل چاپ روی شیب چاپگر

چاپ روی شیب چاپگر/ تشخیص مشکلات چاپگر – تمایز بین راه حل های سریع و مشکلات بزرگتر که نیاز به تعمیر دارند – تمرکز شما را از اداره تجارت شما دور می کند. نقص های تولیدی که به نظر می رسد علائم خرابی سخت افزار فاجعه بار است، می تواند از عللی باشد که شما می توانید با سهولت برطرف کنید، در حالی که نقص ظریف چاپ ممکن است به سخت افزار فرسوده یا لوازم معیوب اشاره داشته باشد. هنگامی که چاپگر دفتر شما شروع به تف دادن صفحات مورب می کند، با تعیین کمیت معنی واقعی (شیب)، روند عیب یابی خود را شروع کنید.

مشکلات کاغذ

اگر منبع کاغذ در سینی مورد نظر برای خروجی شامل ورق هایی باشد که در ابعادی با اندازه کمی کوچک شده اند، ممکن است لوازم شما با ورود و پیشرفت از طریق چاپگر با زاویه تغذیه شوند.

این تصویری را تولید می کند که متن و گرافیک مناسب را نشان می دهد، اما آنها را نسبت به لبه های صفحه کمی دورتر می کند. این نوع کج شدن تقریباً همیشه به دلیل مشکلات مکانیکی ناشی از حمل و نقل کاغذ است.

منبع کاغذ خود را برای وجود ورق های کم حجم بررسی کنید، به خصوص اگر از موادی استفاده می کنید که برای پروژه خود به صورت سفارشی برش داده اید.

مشکلات سینی کاغذ

چاپگرها از دو طرح اساسی سینی ورودی استفاده می کنند. اولین بار برای بارگیری چاپگر خارج می شود و دوباره در آن قرار می گیرد. این نوع سینی دارای یک مکانیسم ثابت با شاخه یا (انگشتان) است که کاغذ را در جای خود نگه می دارد، و یا خم می شود تا آن را به چاپگر تغذیه کند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش حذف و نصب کارتریج های جوهر پرینتر

مورد دوم متشکل از یک فلپ باز با راهنماهای کشویی است که شما را در برابر یک دسته ورق بارگذاری شده به صورت عمودی یا افقی قرار داده و سینی را به صورت دستی تنظیم می کنید تا متناسب با بار کاغذ باشد.

هنگامی که کاغذ زیر یک مکانیزم نگهدارنده در یک سینی کشش از کار می افتد، یا راهنماهای قابل تنظیم آن را خیلی سست در یک سینی خوراک دستی باز نگه می دارند، هنگام چاپ می توانند ورق ها را به اشتباه تغذیه کنند.

به نحوه بارگیری مواد ورودی نگاه دقیق تری بیندازید و آنها را در صورت لزوم برای حمل و نقل مناسب کاغذ تنظیم کنید. خود سینی را از نظر غلتک های فرسوده یا سایر قطعات تغذیه کاغذ که ممکن است کاغذ را به طور نادرست هدایت کند، بررسی کنید.

درایور چاپگر اشتباه است

وقتی به نظر می رسد خروجی شما کج است، نه به این دلیل که روی کاغذ کج است، بلکه به دلیل اینکه مواد موجود در صفحه به صورت نادرست کج شده یا در غیر این صورت تحریف شده به نظر می رسد، ممکن است از نرم افزار درایور اشتباه برای ترکیب سخت افزار رایانه، سیستم عامل و چاپگر استفاده کنید.

همراه با کابل ها، درایورهای چاپگر می توانند طیف گسترده ای از نقایص خروجی عجیب و غریب را ایجاد کنند، برخی از آنها تقلید از خرابی داده های سند و سایر مشکلات است.

اگر در گذشته با موفقیت در این چاپگر چاپ کرده اید اما اخیراً نرم افزار درایور آن را به روز کرده اید، بررسی کنید که نسخه صحیح را نصب کرده اید و در صورت عدم نصب آن را جایگزین کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نشانه های عدم پر کردن جوهر در چاپگر

مستقیم در مقابل اتصال شبکه

نحوه اتصال چاپگر توشیبا به رایانه می تواند بر کیفیت خروجی آن تأثیر بگذارد. در بعضی موارد، به ویژه با پرونده های PDF Adobe Acrobat، هنگام چاپ اسناد خود در چاپگر شبکه، ممکن است خروجی نامفهوم داشته باشید.

این نقص ها به چگونگی و اینکه آیا پرونده ها حاوی اطلاعات قلم لازم برای چاپ صحیح آنها هستند، مربوط می شوند. اگر چاپگر خود را در مکانی متمرکز تنظیم کرده باشید تا تمام کارمندان بتوانند از آن استفاده کنند، نمی توانید مستقیماً آن را به درگاه رایانه خود متصل کنید.

سند را با تنظیمات پیشرفته (چاپ به عنوان تصویر) فعال کنید، امتحان کنید، بنابراین نرم افزار شما فایل را به جای متن و گرافیک، به عنوان دنباله ای از نقشه های bitmas ارسال می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =