نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکارهای رفع عدم پر کردن جوهر در چاپگر

اگر دفتر شما از یک چاپگر جوهر افشان برای مکاتبات، عکس ها و انواع دیگر اسناد تجاری استفاده می کند، می توانید شارژ مجدد کارتریج را به عنوان پادزهر هزینه های بالای مواد مصرفی انتخاب کنید. دوباره پر کردن می تواند یک روند نامرتب باشد، اما اگر پس انداز نتیجه اصلی شما را افزایش دهد، ارزش آن را دارید که وقت و تلاش خود را صرف کنید. هنگامی که کارتریج های شارژ شده خود را مجدداً نصب می کنید تا چاپهای کمتر از ستاره را در سینی خروجی مشاهده کنید، با این وجود می توانید با تمیز کردن مواد مصرفی برخی از شارژرهای خود را عیب یابی کنید.

تمیز کردن سر

اگر کارتریج شارژ شده شما پس از قرار دادن مجدد آن، خروجی نامرغوبی تولید می کند، ممکن است لازم باشد قبل از دیدن کیفیت چاپ مورد انتظار، یک یا چند روش تمیز کردن سر را انجام دهید.

نرم افزاری که برای مدیریت چاپگر استفاده می کنید باید شامل کنترل هایی برای تمیز کردن سر و ترازبندی باشد. در بعضی موارد، ممکن است چاپگر شما به بیش از یک بار عبور برای پاک کردن مقادیر کمی جوهر قدیمی نیاز داشته باشد.

چرخه های تمیز کردن برخی از محتویات کارتریج شما را تخلیه می کند، بنابراین استفاده گسترده از این روش ها باعث کاهش ظرفیت چاپ دوباره پر کردن شما می شود.

نازل های مسدود شده

اگر کارتریج های جوهر خود را بردارید یا بگذارید بدون استفاده طولانی مدت از آنها در چاپگر قرار بگیرد، می توانند مسدود شوند که از خروج جوهر جلوگیری می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   روش های رفع خطا در پرینتر توشیبا

در این موارد، حتی انجام کارهای مکرر تمیز کردن سر نیز ممکن است مشکل را برطرف نکند. اگر یک شبانه جوهر کارتریج را روی پارچه ای بدون پرز آغشته به الکل قرار دهید و بعد از نصب مجدد کارتریج، چرخه تمیزکاری دیگری را انجام دهید، می توانید مسدود شده را پاک کنید.

حتی اگر تلاشهای مکرر تمیز کردن نیز نتواند مشکل را برطرف کند، کارتریج شما در سطل آشغال است.

کارتریج یکبار مصرف

برخی از تولیدکنندگان چاپگرهای جوهر افشان کارتریج های ارزان قیمتی را که با مکانیسم های داخلی برای جلوگیری از پر کردن مجدد ساخته شده است، ارائه می دهند. هنگامی که این لوازم را در وب سایت سازنده خریداری می کنید، سلب مسئولیتی را مشاهده می کنید که به شما هشدار می دهد انتظار استفاده مجدد از آنها را نداشته باشید.

برنامه قیمت گذاری که آنها را با تخفیف در دسترس قرار می دهد، شامل پیش بینی برای بازیافت نیز می شود که سازنده به عنوان شرط پس انداز دریافتی شما اعمال می کند. اگر می خواهید کارتریج خود را دوباره پر کنید، مواد مصرفی با قیمت معمولی خریداری کنید تا از فن آوری ضد پر کردن مجدد جلوگیری کنید.

تعداد زیاد شارژ مجدد

هیچ کارتریج جوهر افشان نمی تواند چرخه های پر کردن دائمی را تحمل کند. ممکن است بتوانید پنج بار یا بیشتر از یک وسیله مصرفی مجدداً استفاده کنید، اما در نهایت، باید کار خود را با یک مجموعه تازه کارتریج شروع کنید.

هنگامی که کارتریج های جوهر فرسوده می شوند، هیچ مقدار تمیز کردن سر و تنظیم مجدد آنها را به شرایط مناسب کار بر نمی گرداند، یا تلاش شما برای دوباره سوزاندن آنها پس از پر کردن آنها نمی تواند از نشت یا ترشح آنها جلوگیری کند.

این مطلب را از دست ندهید   توان کاری پرینتر ها چقدر است؟

تلاش برای ساختن مواد مصرفی که دیگر به درستی کار نمی کنند، می تواند به چاپگر شما آسیب برساند، اجازه می دهد تا سر آن خشک شود، فضای داخلی آن را در معرض جوهر ولگرد قرار می دهد و یا مسدودهایی ایجاد نمی کند که نمی توانید پاک کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =