نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

علت نمایش پیام تعویض کارتریج  در پرینتر

 پیام تعویض کارتریج / گاهی اوقات، چاپگر به شما پیامی می دهد که می توانید کارتریج خود را تعویض کنید یا جوهر کم دارید، حتی اگر می دانید جوهر کافی دارید. شاید شما یک کارتریج تازه سازگار و پر از جوهر نصب کرده باشید، اما چاپگر شما هنوز فکر می کند که کارتریج قدیمی در جای خود قرار دارد. شما چند گزینه در دسترس دارید تا چاپگر خود را بدست آورید با ما همراه باشید.

 پیام تعویض کارتریج

بازنشانی کارتریج

شمارنده کارتریج را بازنشانی کنید. بعضی از مدلهای چاپگر دارای یک شمارنده کارتریج هستند که هنگام نصب کارتریج تازه ممکن است نیاز به به روزرسانی داشته باشد. مخصوصاً پرینترهای که دارای یک شمارنده کارتریج هستند که با نگه داشتن دکمه های (تمیز کردن) یا (بارگیری / بیرون آوردن) به مدت سه ثانیه قابل تنظیم است. دفترچه راهنما را بررسی کنید تا ببینید آیا گزینه ضد کارتریج تنظیم مجدد برای مدل شما موجود نیست.

غیر فعال پیام های کم جوهر

پیام های کم جوهر را غیرفعال کنید. گزینه دیگر این است که پیام کم جوهر خود را نادیده بگیرید. سیستم عاملهای مختلف و مدلهای چاپگر ممکن است در رسیدن به این هدف اندکی متفاوت باشد، بنابراین برای جزئیات خاص، دفترچه راهنمای خود را بررسی کنید.

روی صفحه دسک تاپ خود راست کلیک کرده و نماد (همه برنامه ها) را کلیک کنید. از آنجا، روی نمادی که برنامه چاپ را برای چاپگر توشیبا شما راه اندازی می کند کلیک کنید.

در اینجا، گزینه های شما ممکن است متفاوت باشد، اما روی نمادی کلیک کنید که روی آن (تنظیمات)، (ابزارها) یا (برنامه های کاربردی) نوشته شده است. از اینجا می توانید به برنامه تخمینی سطح جوهر دسترسی پیدا کنید. امیدوارم با این کار رایانه شما به طور خودکار به سطح جوهر در کارتریج های شما به روز می شود.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات دوباره پر کردن جوهر پرینتر چیست؟

در غیر این صورت، می توانید با رفتن به تنظیمات پیشرفته و فعال کردن (هشدارهای سطح پایین جوهر به من نشان داده نشود) یا گزینه مشابه اعلان ها را خاموش کرده و (تأیید) را کلیک کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =