نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چه عواملی باعث کثیف شدن پشت صفحه چاپگر می شود؟

کثیف شدن پشت صفحه چاپگر/ چاپگرهای لیزری از مخلوط پودری شده از پلاستیک دانه بندی شده و رنگدانه استفاده می کنند که از طریق گرمای شدید به سطح ورق های کاغذ ذوب می شوند و تصویری پیوند یافته دائمی ایجاد می کنند. وقتی صفحاتی که چاپ می کنید از پشت چاپگر ظاهر می شود که به نظر می رسد در پشت ورق ها کثیف باشد، اگر آن را به مشتریان شرکت خود ارائه دهید، نتیجه بدی ایجاد می شود. برای حل مشکل خود، ابتدا علائمی را که می توانید خودتان را اصلاح کنید قبل از استفاده از چاپگر برای کمک تخصصی بررسی کنید.

کثیف شدن پشت صفحه چاپگر

مشکلات کاغذ

اگر از کاغذ با بافت سطح سنگین، ورقهای بیش از حد نازک یا ضخیم یا محیطی که در معرض گرما یا رطوبت بیش از حد قرار دارد استفاده می کنید، ممکن است موجودی شما به درستی از طریق چاپگر تغذیه نشود.

به همین ترتیب، اگر مواد را به سمت اشتباه در سینی ورودی قرار دهید، ممکن است چاپ ضعیفی داشته باشد. علائم خروجی که با جایگزینی منبع کاغذ چاپگر یا جهت دهی صحیح آن برای استفاده مورد نظر خود، خود به خود رفع می شوند و به مشکلات مربوط به رسانه، نه چاپگر یا منبع تونر آن اشاره دارند.

آلودگی چاپگر

یک کارتریج دارای نشتی می تواند تونر ولگرد را در داخل چاپگر شما قرار دهد. هنگامی که کاغذ از مسیر تصویربرداری می گذرد، تونر اضافی به ورق ها می چسبد و در پشت هر صفحه کثیفی ایجاد می کند.

این مطلب را از دست ندهید   5 موردی که ممکن است باعث مشکل در پرینتر توشیبا شما شود

اگر چاپگر را باز کنید و کارتریج تونر را برای بررسی دقیق تر بردارید، باید در صورت وجود نشتی را پیدا کنید. راهنمای کاربر خود را برای یک صفحه تمیز کردن که می توانید برای پاک کردن آلودگی استفاده کنید، بررسی کنید.

با تنظیم یک سند پردازش کلمه که فقط شامل برگرداندن کالسکه است و 10 بار چاپ آن می توانید صفحه تست و تمیز کردن ایجاد کنید. اگر تونر شل به دست شما رسید، آنها را از صورت دور نگه دارید تا بتوانید آنها را کاملا تمیز کنید.

واحد دوبلکس

وقتی ورق های دو طرفه را از طریق فرایندی به نام دوبلکس کردن چاپ می کنید، یا یک طرف را چاپ می کنید و صفحه را دوباره تغذیه می کنید تا در قسمت دوم محتوا را در پشت آن چاپ کنید، یا از ویژگی های دوبلکس کردن خودکار در چاپگر مجهز به چاپ روی هر دو استفاده می کنید به طور خودکار طرفین مشخصات کاغذ را برای سخت افزار خود بخوانید تا مشخص شود موجودی که استفاده می کنید صلاحیت دوبلکس شدن را دارد یا در صورت لزوم کاغذ مناسب را جایگزین کنید.

 اگر هنگام استفاده از رسانه مجاز برای چاپ دو طرفه این مشکل برطرف شد، می توانید چاپگر خود را به عنوان منبع علائم خروجی خود رد کنید.

ملاحظات دیگر

اگرچه بیشتر کارتریج های تونر جدید وقتی آنها را با کاغذ مناسب جفت کنید، بی عیب و نقص تولید می کنند، اما برخی از مواد مصرفی جدید و برخی دیگر که ساخته شده اند ممکن است نقایص خروجی را نشان دهند.

این مطلب را از دست ندهید   5 عامل خرابی هد پرینتر

اگر از کارتریج جدیدی برای آزمایش چاپگر خود استفاده می کنید قبل از اینکه وقت خود را صرف تحقیق در مورد علائم آن کنید، می توانید بلافاصله مشکلات ساده و قابل حل توسط کاربر را رد کرده و دوباره به کار خود بپردازید. اگر مشکل خروجی همچنان ادامه داشت، برای خدمات حرفه ای با تکنسین های نمایندگی تعمیرات توشیبا تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 16 =