نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

انواع پرینترهای توشیبا از نظر عملکرد

 انواع پرینترهای توشیبا/ این بستگی به نوع اسناد یا تصاویری دارد که قصد چاپ آن را دارید. چند وقت یکبار چاپ خواهید کرد و هزینه چاپ چقدر برای شما مهم است؟ پرینتر توشیبا را می توان به طور کلی به دو دسته اصلی تقسیم کرد: جوهر افشان (پرینتر توشیبا جوهر افشان یا مخزن جوهر) یا مبتنی بر پودر (پرینتر توشیبا لیزری). آنها همچنین از نظر ویژگی‌هایشان (مانند پرینتر توشیبا بی‌ سیم یا پرینتر توشیبا چندکاره) یا وظایفی که برای انجام آن‌ها مناسب‌ تر هستند (پرینتر توشیبا خانگی یا پرینتر توشیبا اداری) نامیده می ‌شوند.

پرینتر های جوهرافشان چیست؟

پرینتر توشیبا جوهرافشان می‌ توانند اسناد سنگین متنی مانند دقایق جلسه را مدیریت کنند، اما همچنین می ‌توانند عکس‌ ها را چاپ کنند و عملکرد بهتری نسبت به پرینتر توشیبا لیزری داشته باشند. آنها فضای کمتری را نسبت به پرینتر توشیبا لیزری اشغال می کنند. با این حال، جوهر افشان‌ها معمولاً در مقایسه با پرینترهای لیزری گران‌تر هستند، زیرا جوهر آن‌ها در هر صفحه چاپ شده بیشتر از هزینه ‌ای است که برای تونر لیزری می‌ پردازید.

  • مزایا: آنها در مقایسه با پرینتر های لیزری کوچکتر و ارزان تر هستند و می توانند چاپ های رنگی با کیفیت خوبی تولید کنند.
  • معایب: هزینه های جاری گران تر
  • هزینه چاپ جوهر افشان در هر صفحه بیشتر از پرینتر های لیزری رنگی است، اما پرینتر توشیباهای لیزری رنگی و کارتریج ها در ابتدا هزینه بیشتری دارند. اگر زیاد چاپ می کنید، پرینتر توشیبا لیزری رنگی باید در طول زمان ارزان تر شود.
این مطلب را از دست ندهید   مراقبت از پرینتر توشیبا بصورت ویژه

 انواع پرینترهای توشیبا

پرینترهای لیزری چیست؟

پرینتر توشیباهای لیزری در هنگام چاپ متن سیاه و سفید زیاد می درخشند. در حالی که پرینترهای لیزری رنگی در دسترس هستند، بسیار گران هستند، به خصوص در مقایسه با پرینترهای جوهر افشان رنگی. از نظر سرعت چاپ معمولاً سریعتر از جوهرافشان هستند و اگر مجبور باشید هر ماه صفحات زیادی را چاپ کنید، می توانند حجم کار سنگین تری را تحمل کنند.

علاوه بر این، در حالی که کارتریج های تونر گران هستند، هر کدام صفحات بسیار بیشتری را نسبت به کارتریج جوهر افشان چاپ می کنند، بنابراین هزینه واقعی هر صفحه سیاه و سفید یا رنگی معمولاً بسیار کمتر است. با این حال، پرینتر های لیزری معمولا حجیم تر و بلندتر از پرینتر های جوهرافشان هستند و فضای بیشتری را روی میز شما اشغال می کنند. در حالی که آنها می توانند نمودارها و نمودارهای خوبی تولید کنند، پرینترهای لیزری رنگی در چاپ عکس بهترین نیستند. اگر می‌ خواهید عکس ‌های تعطیلات خود را چاپ کنید، از جوهر افشان استفاده کنید.

  • مزایا: چاپ سریع و چاپ با ارزش مناسب برای صفحات سیاه و سفید.
  • معایب: گران تر، حجیم تر و اغلب پر سر و صداتر از جوهرافشان.

آیا باید یک پرینتر توشیبا بی سیم در نظر بگیرم؟

اتصال Wi-Fi این روزها بسیار رایج است، و یک ویژگی عالی است که باید در پرینتر توشیبا جدید خود به دنبال آن باشید. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به کابل آن را به اینترنت متصل کنید، به این معنی که می توانید پرینتر توشیبا خود را در جایی که دوست دارید در خانه قرار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی جوهر افشان حرارتی پرینترهای توشیبا

نمایندگی تعمیرات توشیبا

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پنج =