نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مراحل تمیز کردن پرینتر لیزری توشیبا

پرینتر لیزری توشیبا نیروی کار دفتر هستند و هزاران صفحه در سال  یا حتی در ماه در محیط‌های حرفه‌ای از امکانات مراقبت‌های بهداشتی گرفته تا شرکت‌های بیمه تولید می‌کنند. چاپگر لیزری شما یک سرمایه گذاری است و نیاز به مراقبت و نگهداری مناسب دارد. اگرچه روش‌های ساده نگهداری و تمیز کردن جهانی هستند، همیشه برای جزئیات تمیز کردن خاص و دستورالعمل‌های تعویض قطعات، به دفترچه راهنمای چاپگر خود مراجعه کنید.

ایمنی نظافت و نگهداری

همیشه پرینتر توشیبا خود را در حین تعمیر و نگهداری از برق بکشید و قبل از انجام هرگونه تمیز کردن یا نگهداری در نزدیکی محفظه فیوزر غلتک اجازه دهید حداقل یک ساعت بماند تا خنک شود، زیرا فیوزر داغ ممکن است باعث سوختگی شود. همه پرینتر توشیباهای لیزری از تونر استفاده می کنند که حاوی ذرات ریز است که می تواند در حین تمیز کردن وارد ریه ها یا روی پوست شما شود، بنابراین فن های اطراف را خاموش کنید. دستکش های لاتکس بپوشید و برای جلوگیری از تنفس تونر، در حین تمیز کردن از ماسک استفاده کنید و اجازه دهید هوا حداقل 10 دقیقه پس از نگهداری پاک شود و قبل از بازگشت به منطقه.

تمیز کردن پرینتر لیزری

برس و جاروبرقی

هنگامی که چاپگر خاموش و از برق جدا شد، سینی های کاغذ را بردارید. تونر را به آرامی با برس برس و گرد و غبار پاک کنید و سپس محفظه داخلی چاپگر را با جاروبرقی تونر – موجود در فروشگاه های لوازم اداری – تمیز کنید و نازل را در سرتاسر محفظه بدون تماس با سطوح داخلی مانند سیم های ریز بچرخانید.

این مطلب را از دست ندهید   علت ایجاد لکه هنگام چاپ

با یک پارچه مرطوب پاک کنید

کارتریج تونر را با یک پارچه تونر که در فروشگاه های لوازم اداری موجود است، بردارید و پاک کنید. سیم های ظریف چاپگر را با یک سواب پنبه ای آغشته به الکل مالشی ایزوپروپیل به آرامی مالش دهید. یک بار با یک پارچه خشک و بدون پرز به فضای داخلی آن ببخشید. پارچه را کمی مرطوب کنید و از آن برای تمیز کردن غلتک ها و پدهای جداکننده استفاده کنید اما غلتک ها را با دستان خالی لمس نکنید.

تمیز کردن بیرونی

قسمت بیرونی چاپگر لیزری خود را به طور منظم با یک پارچه تمیز و خشک یا گردگیر میکروفیبر بدون پرز گردگیری کنید. تمیز کردن پوشش بیرونی معمولاً به سادگی پاک کردن کامل چاپگر با یک پارچه تمیز و مرطوب است. برای تمیز کردن عمیق، کمی ایزوپروپیل الکل به پارچه اضافه کنید، هرگز از پاک کننده های حلال یا آمونیاکی استفاده نکنید. هر بار که تونر را عوض می کنید یا هر 2500 صفحه یک بار، قسمت بیرونی چاپگر را تمیز کنید.

تعمیر و نگهداری دیگر

وقتی پرینت ها شروع به محو شدن کردند، تونر را با یک کارتریج جدید یا یک کیت پر کردن مجدد جایگزین کنید. سطوح براق و لعاب‌دار نیاز به غلتک‌های جدید را نشان می‌دهند، در حالی که مجموعه‌های فیوزری که آثار یا خراش‌هایی را جمع‌آوری کرده‌اند نیاز به تعویض دارند. در بیشتر موارد، پیام های خطا به نظر می رسد که نیاز به تعویض درام را نشان می دهد. برای تمیز کردن مسیر، یک ورق شفاف را دو یا سه بار بدون چاپ از مسیر کاغذ وارد کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تأثیر رطوبت بر چاپگرها چگونه است؟

تعمیر پرینتر در نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا توسط کارشناسان حرفه ای این مرکز انجام می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 8 =