نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

شناسایی انواع رنگ ها در پرینتر

انواع رنگ ها در پرینتر/ رنگ ها نیز در پرینتر دارای انواع متفاوتی می باشند. جوهر افشان های رنگی به طور کلی از طرح رنگ CMYK ) فیروزه ای، سرخابی، زرد و سیاه ضروری) پیروی می کنند. طی این سالها چند شکل متمایز از رنگ سیاه در دسترس قرار گرفته است: یکی با رنگ چاپ گرافیکی مخلوط می شود، و دیگری نسخه تقریباً ضدآب متن. در ادامه در رابطه با انواع این رنگ ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

رنگ ها جوهر افشان

اکثر جوهر افشان ها شامل کارتریج های جوهر سیاه برای متن و یا یک کارتریج ترکیبی CMYK یا یک کارتریج جداگانه برای هر رنگ هستند. در حالی که حفظ جداسازی هر رنگ قبلا نادر بود، امروزه این امر رایج شده است. چندین جوهر افشان سطح بالا کارتریج هایی را برای رنگ های اضافی مانند کارتریج هایی با جوهر مخصوص چاپ عکس تهیه می کنند.

تأمین کنندگان چاپگر نوع کارتریج جوهر خود را تولید می کنند. کارتریج های چاپگرهای مختلف ممکن است از نظر الکتریکی یا جسمی ناسازگار باشند.

تفاوت در پرینتر های دپگر

برخی از تولیدکنندگان مانند سر چاپگر را روی کارتریج ها ادغام می کنند، در حالی که برخی دیگر دارای سر چاپ به خود چاپگر هستند. هر دو طرف رویکرد خود را به عنوان گزینه ای با هزینه کمتر برای مصرف کنندگان در نظر می گیرند. کمپانی توشیبا چاپگرهایی را منتشر کرده است که از مخازن جوهر قابل تعویض استفاده می کنند و هزینه چاپ را کاهش می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   نمایش پیام کارتریج (غیر اصلی) نشانگر چیست؟

انواع رنگ ها در پرینتر

کارتریج های جوهر را دوباره تولید کنید

کارتریج های جوهر و تونر بازسازی شده 30٪ از بازار کارتریج های چاپگر را تشکیل می دهند. کارتریج های بازسازی شده کارتریج های اصلی هستند که بازیافت و از نظر کیفیت آزمایش شده اند. قطعات فرسوده تعویض شده و دستگاه دوباره پر شده و دوباره مونتاژ می شود. قیمت کارتریج های جوهر بازسازی شده بسیار کمتر از مارک های اصلی است.

مشاغل همیشه به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های چاپ هستند و کارتریج های جوهر چاپگر بازسازی شده راهی مناسب برای کاهش این هزینه ها هستند. این مبلغ با توجه به تولید مجدد مورد نظر شما متفاوت خواهد بود، اگرچه منطقی است که حداقل 30٪ کاهش در مقایسه با تولید کنندگان تجهیزات اصلیOEM) ) بدست آورید. سفارش کارتریج های جوهر بازسازی شده به صورت فله مانند نمونه های موجود در آن

کارتریج های جوهر سازگار

کارتریج های مرکب سازگار مارک های عمومی هستند که به جای بازیافت و بازسازی دستگاه های اصلی از مواد جدید تولید می شوند. درست مانند کارتریج های ساخته شده مجدد، مزیت اصلی استفاده از کارتریج های سازگار قیمت مناسب و هزینه کم چاپ است.

و دقیقاً مانند کارتریج های جوهر بازسازی شده، به دلیل بازده بالاتر در صفحه، می توانید سفارش بیشتری در کارتریج های پر بازدهXL) ) صرفه جویی کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هفده =