نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

دلایل عدم تشخیص چاپگر توسط رایانه

عدم تشخیص چاپگر توسط رایانه/ به طور کلی مشکلات چاپ بسیار عذاب آور است. آنها می توانند یک روز کاری را برای عیب یابی و حل و فصل صرف کنند و شما را بیش از آنچه که سخت افزار شروع به کار کرده اید، به چاپ مورد نیاز نزدیک نکنید. فهمیدن اینکه از کجا می توانید تشخیص خود را انجام دهید، می تواند یک چالش باشد، خصوصاً وقتی چاپگر از پاسخ دادن امتناع ورزد و رایانه شما نتواند آن را تشخیص دهد. برای ردیابی منبع این نوع علائم، به چاپگر، رایانه و همه چیز بین این دو سخت افزار نگاه دقیق بیندازید. با ما همراه باشید تا به راحتی بتوانید قسمت های مختلف را بررسی نمایید.

عدم تشخیص چاپگر توسط رایانه

وضعیت

اگر می خواهید کارهای چاپی را به دستگاه ارسال کنید، ممکن است پیغام خطایی را مشاهده کنید که نشان می دهد چاپگر در دسترس نیست. به همین ترتیب، اگر چاپگر به حالت آفلاین تغییر کند زیرا کاغذ، جوهر یا تونر تمام می شود، رایانه شما نمی تواند آن را با آن ارتباط دهد.

برای تأیید وضعیت دستگاه و اصلاح مشکلی که چاپگر شما را از پاسخگویی به کارهای چاپ متوقف می کند، صفحه پیام را برای پیام های خطا یا نشانگرهای آفلاین بررسی کنید.

کابل

این که چاپگر شما از طریق کابل USB یا Ethernet به رایانه یا شبکه شما متصل شود، تنها در صورتی که اتصال به درستی کار کند، سیستم می تواند با سخت افزار جانبی شما ارتباط برقرار کند.

کابل ها به عنوان بخشهایی محکم و با تکنولوژی پایین از لیست موارد مورد نیاز برای پایداری محاسبات به نظر می رسند، اما اگر آسیب ببینند، می توانند لیستی از اسیب ها، مشکلات و علائم غیر منتظره را معرفی کنند که برای دستیابی به منبع دشوار است.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی جوهر افشان حرارتی پرینترهای توشیبا

هنگامی که رایانه چاپگر شما را نمی بیند، اتصالات مناسب را بررسی کرده و یک کابل جدید را جایگزین کنید تا کابل قدیمی را به عنوان مشکل شما رد کند.

تداخل بی سیم

اگر میز کار شما در نزدیکی اتاق استراحت تنظیم شده یا دفتر شما از تلفن های بی سیم استفاده می کند، ممکن است اتصال چاپگر با شبکه بی سیم شما در معرض تداخل قرار گیرد.

تلفنهای بی سیم که با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کنند با همان قسمت از طیف فرکانس چاپگر شما کار می کنند و برای دسترسی به سیگنالی که نمی تواند هر دو را در خود جای دهد رقابت می کنند.

اجاق های مایکروویو به طور مشهوری با سیگنال های دستگاه بی سیم نیز تداخل می کنند. فاصله می تواند مشکل اجاق مایکروویو را حل کند. تغییر سیستم تلفن بی سیم که از فرکانس بالاتر استفاده می کند می تواند سخت افزار مخابرات شما را به عنوان منبع تداخل از بین ببرد.

درایور چاپگر

همراه با اتصال فیزیکی یا بی سیم بین رایانه و چاپگر، فرایند خروجی شما به نرم افزار متکی است تا بتواند این دو سخت افزار را با یکدیگر همکاری کند.

درایورهای چاپگر از هر عملکرد خاصی که دستگاه شما فراهم می کند پشتیبانی می کنند، داده های موجود در برنامه های شما را به صف چاپ سیستم عامل می پذیرند – و فقط اگر از سخت افزار، سیستم عامل و نسخه مورد استفاده شما پشتیبانی کنند به درستی کار می کنند.

اگر می خواهید از درایوری خیلی قدیمی یا خیلی جدید استفاده کنید که با سایر سیستم شما مطابقت نداشته باشد یا به دلیل خرابی پرونده به درستی کار نکند، ممکن است روند چاپ شما کاملاً خراب شود. نسخه مناسب درایور را که می توانید از وب سایت سازنده چاپگر بارگیری و نصب کنید، بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی قابلیت های دستگاه کپی Studio163
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =