نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

گرفتن لک و لکه جوهر در سراسر گزارش یا پروژه چاپی شما می تواند بسیار خسته کننده باشد. علت ایجاد لکه هنگام چاپ گاهی اوقات پرینتر توشیبا جوهرافشان و حتی پرینترهای لیزری روی خروجی چاپ خود اثری از خود به جای می گذارند و بسیاری از کاربران این مشکل را گزارش کرده اند. در زیر، بیایید در مورد همه دلایل احتمالی در مورد اینکه چرا پرینتر توشیبا شما لکه بر روی کاغذ می گذارد صحبت کنیم. ما همچنین بهترین راه حل برای هر کدام را مورد بحث قرار خواهیم داد تا بدانید برای جلوگیری از وجود لکه روی کاغذ در پرینتر توشیبا چه کاری باید انجام دهید.

وجود لکه روی کاغذ در پرینتر توشیبا

علت ایجاد لکه روی کاغذ در هنگام چاپ

خطوط سیاه و لک روی سند شما ممکن است نشان دهنده کثیف بودن پرینتر توشیبا شما باشد. کثیفی، گرد و غبار یا تونر انباشته شده روی غلتک ها یا تسمه انتقال می تواند باعث ایجاد لکه و لکه بر روی کاغذ در هنگام عبور از کاغذ شود. تمیز کردن پرینتر توشیبا، به ویژه غلتک های آن، یکی از راه حل های ممکن برای رفع لک های سیاه و وجود لکه روی کاغذ است. یک کارتریج جوهر نشتی یا معیوب ممکن است پشت علائم سیاه روی سند شما نیز باشد.

مشکلات کارتریج جوهر 

یکی از رایج‌ترین دلایلی که باعث می‌شود لک جوهر یا حتی پرینت‌های محو شده در وجود لکه روی کاغذ در پرینتر توشیبا رخ دهد، معیوب بودن جوهر یا کارتریج تونر است. سعی کنید کارتریج های جوهر خود را بررسی کنید که آیا همه آنها هنوز در شرایط خوبی هستند. اطمینان حاصل کنید که جوهر هنوز خشک نشده و عاری از کثیفی و باقیمانده است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که همه کارتریج‌های جوهر سازگار و بازسازی‌شده از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. برخی از آنها نیز کیفیت پایین تری دارند، بنابراین مطمئن شوید که از یک منبع قابل اعتماد خرید کنید.

این مطلب را از دست ندهید   3 مشکل پرینترهای توشیبا

ایجاد لکه

فیوزر معیوب برای لکه روی کاغذ

برای پرینتر توشیبا LaserJet مانند Color Laserjet Pro، فیوزر گرمای لازم برای چاپ تونر در کاغذ را تولید می کند. اگر نتواند دمای چاپ لازم را ایجاد کند، پرینت زمانی به نظر می رسد که از تونر اشتباهی در پرینتر توشیبا خود استفاده می کنید. فیوزر معیوب عمدتاً به دلیل مشکلات مکانیکی مانند قطعات آسیب دیده است.

کاغذ نامناسب 

اگر از Color LaserJet Pro یا هر پرینتر توشیبا لیزری دیگری استفاده می کنید، کاغذی که بیش از حد صاف یا ضخیم است یا چیزی با بافت سطح سنگین است، می تواند بر خروجی چاپ تأثیر بگذارد. اگر کاغذ خیلی ضخیم باشد، ممکن است نتواند به اندازه کافی نرم حرکت کند تا تونر به درستی چاپ شود. اگر بیش از حد صاف یا بافت زیاد باشد، همین طور.

عیب‌یابی پرینتر توشیبا برای لکه روی کاغذ را باز کنید

برای اینکه جوهر لک نشود و از وجود لکه روی کاغذ در پرینتر توشیبا جلوگیری شود، می‌توانید با استفاده از عیب‌یابی پرینتر توشیبا Windows 10 عیب‌یابی آن را امتحان کنید. در اینجا چگونه است:

  • کادر جستجو را با فشار دادن کلید Windows و سپس کلید میانبر S اجرا کنید
  • «اشکال یاب» را در کادر جستجو جستجو کنید
  • روی تنظیمات عیب یابی کلیک کنید و سپس Printer را انتخاب کنید
  • روی دکمه Run this troubleshooter کلیک کنید تا عیب یاب نمایش داده شده در زیر راه اندازی شود.
  • پرینتر توشیبا خود را به عنوان گزینه تعمیر پیدا کرده و انتخاب کنید و سپس روی Next کلیک کنید
  • تمام دستورالعمل های روی صفحه را از عیب یاب کامل کنید
این مطلب را از دست ندهید   جلوگیری از پرینت های لکه دار، خط دار یا مخدوش پرینتر

امیدواریم بعد از این مقاله وجود لکه روی کاغذ در پرینتر توشیبا به طور کامل برطرف شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + بیست =