نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکارهای رفع مشکلات سخت افزار چاپگر

ممکن است بعد از مدتی کار با پرینتر مشکلی را مشاهده نمایید و علت آن را ندانید با ما همراه باشید تا بتوانید این مشکل را به راحتی برطرف نمایید.

 سیم برق خود را بررسی کنید

ممکن است مشکل اصلاً رایانه یا چاپگر شما نباشد. کابل های اتصال دهنده مانند USB با گذشت زمان خراب شده و می سوزند و نیاز به تعویض دارند. متأسفانه ، آنها سیستم های نشانه ای ندارند که چاپگر و رایانه شما دارند تا بتوانند از بین بروند ، و شما هرگز خلاف این را نمی دانید. سعی کنید چاپگر خود را با کابل دیگری عوض کنید. در دست داشتن یک سیم اضافی اتصال به شما کمک می کند تا بلافاصله عیب یابی کنید و در صورت مقصر بودن USB ، سریعتر چاپ را انجام می دهید.

مشکلات سخت افزار چاپگر

حافظه RAM /  حافظه تمام شد

چاپگرهای مدرن دستگاه های بسیار پیچیده ای هستند. امروزه بیشتر واحدها به نوعی حافظه برای ذخیره کارهای چاپی دارند ، خواه چند مگابایت باشد یا چند گیگ در یک ریسوگراف بزرگ اداری. اگر چاپگر شما در حال اتصال است ، اما ممکن است چاپ با سرعت کم انجام شود ، احتمالاً حافظه شما تمام شده است.

سرعت چاپگر پایین

یک چاپگر کند می تواند به سرعت ترمز کار مهم را چاپ کند. چاپ های آهسته معمولاً به دلیل نرم افزار کسل کننده یا از رده خارج یا اتصال بی سیم لکه دار ایجاد می شوند. برای رفع سریع ، مطمئن شوید که همه درایورهای چاپگر و نرم افزار چاپگر به روز هستند.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با پانل اپراتور پرینتر توشیبا

می توانید جدیدترین به روزرسانی نرم افزار را در صفحه نمایشگر LCD چاپگر خود بارگیری کنید یا برای بررسی جدیدترین به روزرسانی مستقیماً به صفحه پشتیبانی چاپگر خود بروید. اگر مشکوک به مشکل Wi-Fi هستید ، چاپگر خود را به روتر نزدیک کنید تا اتصال قوی تری برقرار شود.

ما همچنین توصیه می کنیم تنظیمات کیفیت چاپگر را در فهرست چاپگر خود بررسی کنید. تنظیمات مختلف کیفیت از مقدار جوهر متفاوتی استفاده می کند که می تواند سرعت چاپ را تحت تأثیر قرار دهد. چاپ سند در تنظیمات (بهترین) بسیار بیشتر از حالت “پیش نویس” طول می کشد ، که جوهر کمتری مصرف می کند.

تعمیر پرینتر خود را به کارشناسان ما در مرکز نمایندگی تعمیرات توشیبا بسپارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =