نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

5 تفاوت بین چاپگرهای لیزری و جوهرافشان

چاپگرهای لیزری و جوهرافشان / هنگام راه اندازی ایستگاه چاپگر، گزینه های زیادی وجود دارد. یکی از تصمیمات اولیه ای که باید بگیرید این است که نوع چاپگر و کارتریج مورد نیاز خود را تعیین کنید. دو گروه بزرگ پرینتر توشیباهایی که باید از بین آنها انتخاب کنید چاپگرهای لیزری و جوهرافشان هستند. هر دو گزینه مزایا و معایب متفاوتی دارند. برخی از عواملی که ممکن است بر تصمیم شما تأثیر بگذارد شامل هزینه های راه اندازی و نتایج چاپ شده است. در اینجا چند زمینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

عملکرد

تفاوت اصلی بین چاپگرهای لیزری و جوهر، نوع کارتریج هایی است که هر چاپگر استفاده می کند. پرینتر توشیباهای لیزری از کارتریج های تونر استفاده می کنند در حالی که کارتریج های جوهر توسط پرینتر توشیباهای جوهر افشان استفاده می شوند. یک چاپگر لیزری از یک بار الکتریکی استفاده می کند تا به شما بگوید کجا و چه زمانی تونر باید روی کاغذ پخش شود. از سوی دیگر، فناوری چاپگرهای جوهرافشان در جایی که جوهر بر اساس آن توزیع می شود، با حرکت کارتریج در سراسر صفحه، کمی ساده تر است.

هزینه ها

انتخاب چاپگر مناسب برای شما هزینه های زیادی دارد. سرمایه گذاری اولیه می تواند بین چاپگرهای لیزری و جوهری تفاوت زیادی داشته باشد و پرینتر توشیباهای لیزری گزینه گرانتر هستند. هزینه خرید و تعویض کارتریج نیز فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفته شود. به طور کلی، جایگزینی تونر گران تر است. اگرچه کارتریج‌های جوهر معمولاً ارزان‌تر هستند، ممکن است نیاز به تعویض آنها بیشتر باشد. این ممکن است هزینه های شما را در دراز مدت افزایش دهد. یک جایگزین برای کاهش بیشتر هزینه ها، سرمایه گذاری در کارتراژهای بازسازی شده است.

این مطلب را از دست ندهید   جوهر پرینتر از چه ساخته شده است؟

چاپگرهای لیزری و جوهرافشان

فضا

اگر فضای محدودی برای قرار دادن ایستگاه چاپ خود دارید، ممکن است جوهر افشان بهترین گزینه شما باشد. چاپگرهای جوهرافشان به راحتی روی میز یا قفسه بندی ذخیره می شوند. همچنین اگر قصد دارید ایستگاه چاپ خود را در آینده جابجا کنید، بسیار قابل حمل تر هستند. از سوی دیگر، پرینتر توشیباهای لیزری اغلب بزرگتر هستند و ممکن است به یک منطقه مشخص برای نگهداری آن نیاز داشته باشند.

سرعت

چاپگرهای لیزری و به نوبه خود کارتریج های تونر در مقایسه با چاپگرهای جوهرافشان سریعتر چاپ می کنند. سرعت یک بار دیگر به عملکرد چاپگر کاهش می یابد. چاپگرهای جوهرافشان علاوه بر کندتر بودن، ممکن است به پر کردن مجدد کاغذ نیز نیاز داشته باشند و روند چاپ شما را کندتر کند. به عنوان مثال، چاپ تعداد زیادی صفحه در یک زمان ممکن است چالشی باشد زیرا ظرفیت چاپگر لیزری می تواند بارهای بزرگتری را چاپ کند.

کیفیت

وقتی صحبت از کیفیت محصول چاپ شده به میان می‌آید، پرینتر توشیبا لیزری و کارتریج تونر به صورت ترکیبی کیفیت بالاتری را به شما می‌دهند. دقت چاپگر لیزری به سختی با چاپگر جوهرافشان مطابقت دارد. هنگامی که با چاپگر جوهر چاپ می شود، ممکن است در حالی که جوهر هنوز مرطوب است، کاغذ لکه یا خراب شود.

تونر و کارتریج جوهر هر دو مزایای منحصر به فردی را برای خریدار ارائه می دهند. برای تعیین اینکه کدام گزینه برای نوع کار شما مناسب‌تر است، صرفاً به این بستگی دارد که چه چیزی در بین این عوامل بیشترین ارزش را دارید.

تعمیر پرینتر توشیبا خود را به ما بسپارید.

این مطلب را از دست ندهید   قابلیت های برنامه های چاپ گوشی و کامپیوتر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =