نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

روش های پاک کردن هد پرینتر

 پاک کردن هد پرینتر/ پرینتر ها جزوه وسایل ضروری و حیاتی در ادارات و سازمان ها هستن که با وجود این دستگاه ها می توانید به راحتی کار های اداری خود را انجام دهید. مانند دیگر دستگاه ها این دستگاه نیز از قطعات بسیار زیاد و ظریف تشکیل شده اند که به راحتی در کنار یکدیگر قرار گرفته و می تواند عملیات چاپ را انجام دهد. این دستگاه نیز در اثر فرسایش، استهلاک و قدیمی شدن قطعات، و نوسانات برقی دچار خرابی می شود. همانطور که گفته شد پرینتر از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده است. در این مقاله در رابطه با نحوه ی پاک کردن هد پرینتر نکات مهمی را در اختیار شما قرار می دهیم.

پاک کردن هد پرینتر

پاک کردن هد پرینتر توسط کامپیوتر

از طریق کامپیوتر به راحتی می توانید هد پرینتر توشیبا را پاک نمایید. در این صورت دستورات قبل به طور کامل پاک می شود. دستور العمل پاک کردن هد در کامپوتر های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین با دستور زیر پیش بروید.

تعمیر کاغذ کش پرینتر توشیبا

مرحله اول

start menu را انتخاب کرده و یا می توانید کنترل پنل را انتخاب کنید.

مرحله دوم

سپس به قسمت Devices and Printers بروید و مدل پرینتر توشیبا را وارد نمایید.

مرحله سوم

سپس به منوی بالا رفته و گزینه ی Properties را انتخاب نمایید.

مرحله چهارم

بعد از انتخاب کردن Properties حال باید نوار Maintenance  را انتخاب و کلیک نمایید. بعد از کلیک بر روی این گزینه، گزینه ی Tools  را انتخاب نمایید. در گزینه ی Tools  به راحتی می توانید دو گزینه ی Clean ink Cartridges ، Clean Heads را مشاهده نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل لکه دار شدن کاغذ توسط چاپگر

مرحله آخر

سپس این گزینه را انتخاب کرده تا روند حذف آغاز شود.

پاک کردن هد پرینتر توسط MaC

مرحله اول

در منوی اپل (این منو در گوشه سمت چپ قرار دارد) گزینه ی System Preferences را انتخاب نمایید.

مرحله دوم

بعد از وارد شدن به این منو گزینه ی Printers & Scanners را پیدا نمایید و سپس مدل دستگاه پرینتر توشیبا را در این قسمت وارد نمایید.

مرحله سوم

بعد از وارد کردن مدل پرینتر خود گزینه ی Options & Supplies را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب کردن این گزینه وارد زبانه یUtility  را انتخاب نمایید.

مرحله چهارم

بعد از وارد شدن به این زبانه  گزینه ی Printer Utility را انتخاب کرده و سپس عملیات Deep Cleaning را کلیک کرده تا پاک کردن هد آغاز شود.

مرحله پنجم

سپس مراحل پاک کردن هد آغاز می شود و تا پایان این مرحله اجازه دهید تا کامپیوتر عملیات را به اتمام برساند. سپس برای اطمینان از اینکه هد پرینتر به طور کامل پاک شده است یک دستور پرینت را به پرینتر بدهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =