نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نقش لیزر در پرینتر چیست؟

نقش لیزر در پرینتر/ در چاپگرهای لیزری، قطعه ای تحت عنوان یونیت لیزر وجود دارد که در برگیرنده لیزر، برد لیزر، برد موتور گرداننده و نیز یک آینه کوچک عدسی می باشد. عملکرد لیزر پرینتر توشیبا باعث می شود که برگه خارج شده از این دستگاه، روشن بوده و از نور و کیفیت کافی برخوردار باشد. خرابی این قطعه یا هریک از ملحقات آن باعث می شود که نور کافی به دستگاه نرسیده و فرایند چاپ با مشکلاتی مواجه گردد.

تعمیر لیزر پرینتر توشیبا

تعمیر لیزر پرینتر توشیبا یکی از خدماتی است که نمایندگی این شرکت در سطح حرفه ای به کاربران ارائه می دهد. لیزر به عنوان یکی از قطعات مهم پرینتر، نقش مهمی در نور و کیفیت خروجی این دستگاه ایفا می کند. این قطعه که از بخش های مختلفی تشکیل شده، در چاپگرهای لیزری تعبیه شده و حکم نور را در این مدل ها دارد. بروز مشکل در این قطعه و یا هریک از بخش های آن می تواند اختلالاتی را در کیفیت و رنگ چاپ دستگاه ایجاد نماید.

علائم خرابی لیزر پرینتر

خرابی لیزر یا قطعات آن معمولا با نشانه هایی همراه است که اگر آنها را بشناسید، می توانید قطعه مورد بحث را به موقع ترمیم نموده و از بروز آسیب های جدی تر در دستگاه جلوگیری به عمل آورید. یکی از مهم ترین علائم خرابی لیزر پرینتر توشیبا ، تار بودن خروجی دستگاه است. گاهی ممکن است پس از خروج برگه از دستگاه، مشاهده کنید که فوکوس لازم در چاپ وجود ندارد. این حالت در شرایطی بروز پیدا می کند که کارتریج به تازگی شارژ شده و به درستی عمل می کند.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل عدم اتصال تلفن به پرینتر

نقش لیزر در پرینتر

در این شرایط نیز لیزر، اولین بخش دستگاه است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. معمولا اگر پین آینه از جای خود خارج شده باشد، شاهد بروز مشکل در عملکرد لیزر و به تبع آن، کاهش کیفیت و نور پرینت دستگاه خواهیم بود. توجه داشته باشید که تداوم مشکلات لیزر می تواند زمینه ساز بروز عایب جدی تر در پرینتر گردد؛ لذا توصیه می کنیم در صورت مشاهده هریک از نشانه های ذکر شده، در اسرع وقت با همکاران ما در نمایندگی تعمیرات توشیبا تماس گرفته و تقاضای بررسی تخصصی و ترمیم لیزر پرینتر توشیبا خود را داشته باشید.

نحوه تعمیر لیزر پرینتر

برای تعمیر لیزر پرینتر توشیبا، کارشناسان نمایندگی تعمیرات توشیبا از روش های مختلفی استفاده می کنند. این افراد پس از بررسی دقیق لیزر و بخش های مختلف آن، کاربردی ترین روش را برای رفع مشکل انتخاب می کنند. اگر افت کیفیت چاپ در اثر از جا در آمدن پین آینه باشد، با رفع این مشکل و جا انداختن پین می توان به راحتی لیزر را ترمیم نمود. در صورتی که لیزر به دلیل خرابی سوکت از کار افتاده باشد، با تعویض این سوکت می توان مشکل را برطرف نمود. سیم پیچی سوکت نیز یکی دیگر از روش هایی است که برای رفع نواقص عملکردی لیزر چاپگر toshiba کاربرد دارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =