نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

پیام کارتریج (غیر اصلی) چیست؟

بعضاً، چاپگر مستقیماً شما را برای استفاده از کارتریج جوهر شخص ثالث فراخوانی می کند. به خصوص در چاپگرها معمول است، این نوع پیام بر روی صفحه شما ظاهر می شود، به شما می گوید شما از کارتریج * استفاده شده، دوباره پر شده یا جعلی استفاده می کنید، اما فراتر از آن کار دیگری انجام نمی دهد. این خطا بسیار عادی است و به راحتی می توانید آن را رفع نمایید. با ما همراه باشید.

رفع این مشکل

 در کارتریج های شخص ثالث معمولاً تراشه هایی نصب شده اند که این پیام را دور می زنند، اما وقتی ظاهر شد، می توانید با کلیک روی «OK» آن را به راحتی پخش کنید. در غیر این صورت، در نظر بگیرید کارتریج خود را برداشته و از پاک بودن تراشه اطمینان حاصل کنید، سپس دوباره نصب کرده و دوباره امتحان کنید.

پیام کارتریج (غیر اصلی)

تمیز کردن

تمیز کردن تراشه تماس طلا آسان است، فقط آن را به آرامی با یک پارچه بدون پرز پاک کنید!

چه کارتریج تقلبی است

* کارتریج های تقلبی آنهایی هستند که ظاهراً شبیه کارتریج های OEM هستند. کارتریج های سازگار که بسته بندی خودشان دارند، برخلاف آنچه تولید کنندگان OEM باعث می شوند مصرف کنندگان به آن اعتقاد داشته باشند، جعلی نیستند.

کارتریج جدید کار نمی کند

هر چند وقت یک بار ممکن است با کارتریج جدیدی روبرو شوید که دردسر شما را ایجاد می کند. اگر اخیراً کارتریجی را نصب کرده اید و دستگاه خطایی روی صفحه نمایشگر چاپگر شما ظاهر می شود، برای حل این مشکل این مراحل را انجام دهید:

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تمیز کردن پرینتر لیزری

اگر هنوز کارتریج قدیمی خود در دست دارید، سعی کنید دوباره آن را در واحد خود نصب کنید. غالباً، چاپگر شما از پشتیبان گیری درست شروع می شود و در بسیاری از موارد، متوجه می شوید که هنوز جوهر در کارتریج قدیمی باقی مانده است!

هنگامی که کارتریج قدیمی توسط چاپگر شما تأیید شد، آن را جدا کرده و دوباره با کارتریج جدید جایگزین کنید. گاهی اوقات یک تعویض سریع کارتریج می تواند چاپگر شما را متقاعد کند که کارتریج جدید را بپذیرد.

برای اطمینان از پاک کردن مهر و موم های محافظ، دوباره بررسی کنید. کارتریج های جدید در نازل جوهر مهر و موم می شوند تا از خشک شدن جوهر داخل آنها جلوگیری شود.

برای برخی از مارک ها، یک تکه نوار با زبانه این مهر و موم را ایجاد می کند، برای برخی دیگر، این یک قطعه پلاستیکی است. اگر سعی کنید کارتریج جدیدی را بدون از بین بردن مهر و موم در چاپگر خود نصب کنید، ممکن است کارتریج پرینتر توشیبا را به صورت نصب شده ثبت کند اما اجازه جریان جوهر را نمی دهد.

دریچه را بررسی کنید. کارتریج های دارای دریچه ای هستند که باعث می شود جوهر روان روان شود. وقتی این دریچه مسدود شود، می تواند از خروج جوهر از کارتریج جلوگیری کند. در قسمت پشتی کارتریج یک زبانه کشش نارنجی رنگ بررسی کنید و اگر این مورد برداشته شده است، می توانید دریچه را با یک سنجاق پاک کنید.

چرخه تمیز کردن طولانی را اجرا کنید. اگر چاپگر شما مدتی در اطراف نشسته است، جوهر استراحت داده شده در سر چاپ می تواند خشک شود و مسدود شود.

این مطلب را از دست ندهید   جلوگیری از پرینت های لکه دار، خط دار یا مخدوش پرینتر

اجرای چرخه تمیز کردن تمدید، انسداد غیرضروری جوهر را برطرف کرده و جوهر شما را دوباره جریانی می کند. اگر چاپهای شما به صورت لکه دار یا ضعیف خارج می شوند، یک چرخه تمیز کردن نیز می تواند به رفع آن کمک کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =