نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

دلایل چاپ در حالت آفلاین

چاپ در حالت آفلاین/ هنگامی که در حال کار بر روی مشتری یا پروژه شرکتی در پردازش کلمه، صفحه گسترده یا نرم افزار گرافیک هستید، عادت دارید کمی بعد کارهای خود را چاپ کنید و صفحات کامل را در سینی خروجی چاپگر خود پیدا کنید. وقتی پروژه شما به صورت چاپی ظاهر نمی شود و سخت افزار شما “آفلاین” را به عنوان وضعیت خود نشان می دهد، از طریق عیب یابی روشمند راه خود را پیدا کنید تا کلید دستگاه بی پاسخ خود را پیدا کنید. از مواد مصرفی گرفته تا تنظیمات، یک چاپگر آفلاین معمولاً نشان دهنده نیاز به توجه اساسی است، نه خرابی خود قطعه.

چاپ در حالت آفلاین

بدون کاغذ، جوهر یا تونر

چاپگرها هنگامی که کاغذ، جوهر یا تونر تمام می شوند، حتی در وسط یک دوره چاپ، از سرویس خارج می شوند. برخی از آنها به رایانه شما علامت می دهند که مضطرب هستند و یک پیام هشدار یا خطا را روی صفحه شما فعال می کنند.

دیگران چراغ های صفحه کنترل را در نسخه اختصاصی کد مورس خود، در رمزگشایی عیب یابی اسناد خود، فلاش می کنند.

اگر در حال چاپ یک سند چند صفحه ای یا چند نسخه از پرونده هستید، سینی خروجی خود را بررسی کنید تا محل توقف پروژه را تأیید کنید و پس از افزودن کاغذ یا جایگزینی لوازم، در صورت لزوم کار چاپ را دوباره راه اندازی کنید.

مربای کاغذی

مانند دستگاه های کپی، چاپگرها با ورق گیر کرده ای که در مسیر حمل و نقل کاغذی گیر کرده است، از کار خودداری می کنند. مطمئناً همه گیرها مساوی نیستند و سخت افزار شما می تواند برای هر چیزی از یک سو تغذیه ساده تا یک کاغذ واقعاً مچاله شده که نیاز به استخراج دقیق دارد و از اطمینان از پاک شدن کامل آن، آفلاین بمانید. اگر فکر می کنید مکانیزم را پاک کرده اید اما چاپگر از بازگشت به کار خود امتناع می ورزد، دوباره مواد نامناسب را بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نمایش پیام تعویض کارتریج نشانه چیست؟

صف چاپ موقتاً متوقف شده

وقتی لیست مشاغل معلق را از طریق نرم افزار پشتیبانی چاپگر مشاهده می کنید، می توانید موارد خاصی را حذف کنید، کل صف را موقتاً متوقف کنید یا چاپگر را در حالت آفلاین قرار دهید. تا زمانی که عملکرد آن را از بین نبرید، یک چاپگر آفلاین دوباره به کار نمی افتد.

صف را بررسی کرده و حالت آماده به کار را خاموش کنید تا کارهای چاپ صف به پایان برسد و سخت افزار شما به درخواست های بعدی برای چاپ پاسخ دهد. همچنین ممکن است بتوانید با فشار دادن دکمه (Online) در صفحه جلویی دستگاه خود را به وضعیت آنلاین برگردانید.

مشکلات سخت افزاری

همراه با شرایط آفلاین که به لوازم و مواد مصرفی مربوط می شوند، چاپگرها به دلایلی که نیاز به اصلاح ساده تا جایگزینی سخت افزار دارند، کار را متوقف می کنند.

هنگامی که با جستجوی پیام های خطا یا توالی های نور سیگنال در راهنمای کاربر خود، سیگنال های SOS دستگاه خود را رمزگشایی می کنید، ممکن است لازم باشد آزمایش (روشن و خاموش) را انجام دهید تا علت را در میان چندین فرصت محدود کنید. اتصال داده خود را با استفاده از کابل دیگر یا اتصال مستقیم دستگاه به رایانه به جای دسترسی بی سیم یا از طریق مرکز، قطع کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =