نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

دلایل عدم ارتباط پرینتر با رایانه

عدم ارتباط پرینتر با رایانه / روند ارسال اسناد دیجیتال به یک چاپگر رومیزی ساده به نظر می رسد: فریبکارانه بنابراین، به سرعت خواهید فهمید که آیا دستگاه خروجی دفتر کار شما با رایانه ای که به آن متصل است ارتباط برقرار می کند جایی بین نرم افزار کاربردی شما و سینی ای که انتظار دارید صفحات کامل شده در آن ظاهر شوند، یک مشکل از رسیدن آن نتیجه به نتیجه طبیعی جلوگیری می کند. برای تشخیص و حذف گلوگاه، خروجی خود را از رایانه به چاپگر دنبال کنید. با ما همراه باشید تا در رابطه با علت این مشکل اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

اتصالات

کابل های داده ممکن است به اندازه سیم های برق محکم به نظر برسند، اما صدمه ای که نمی توانید ببینید می تواند از عملکرد صحیح آنها جلوگیری کند.

بدون یکپارچگی یک اتصال داده مناسب، می توانید صف چاپ خود را با اسناد پر کنید، اما همه بی فایده است. برای رد کردن کابل خراب به عنوان منبع مشکلات ارتباطی، چاپگر و رایانه خود را خاموش کنید و کابل را با کابل جدید جایگزین کنید. وقتی سیستم خود را دوباره راه اندازی می کنید، باید توانایی چاپ را بدست آورید.

نکته ی مهم این است که هرگز از کابل های نامرغوب و غیر اصلی استفاده نکنید زیرا این کابل ها به راحتی می توانند به پرینتر اسیب وارد نمایند.

درایور های پرینتر

همراه با اتصال فیزیکی بین سیستم رایانه و چاپگر، سخت افزار شما برای کنترل توانایی پردازش داده ها و قرار دادن اطلاعات صفحه بر روی کاغذ، به یک درایور نرم افزار متکی است.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با پانل اپراتور پرینتر توشیبا

اگر از درایور اشتباه برای ترکیب سخت افزار و سیستم عامل خود استفاده می کنید، یا در اثر خرابی درایو سخت درایور شما خراب می شود، روند خروجی نمی تواند ادامه یابد زیرا چاپگر دیگر داده هایی را که می تواند پردازش کند دریافت نمی کند. به وب سایت سازنده چاپگر خود بروید و برای بارگیری درایورهای مناسب نسخه جستجو کنید.

مواد مصرفی

وقتی کاغذ، جوهر یا تونر چاپگرها تمام می شوند، پردازش تولید بیشتر را متوقف می کنند تا زمانی که لوازم آنها را قطع کنید. اگر فقط یک مخزن جوهر خشک شود، ممکن است ارتباط با یک چاپگر جوهر افشان متوقف شود و از خود محافظت در برابر آسیب سر چاپگر ناشی از تلاش برای کارتریج خشک برای تأمین جوهر برای نازل های جوهر گرم یا میکرو پیزو می کند.

به همین ترتیب، در صورت تمام شدن تونر، یک چاپگر لیزری چرخه های خروجی خود را متوقف می کند. پنل جلوی سخت افزار خود را برای یافتن سیگنال های نشانگر نور که مواد مصرفی خالی را شناسایی می کند بررسی کنید و تجهیزات را دوباره پر کنید تا دستگاه شما دوباره به کار بیفتد.

سینی پرینتر

همانطور که یک سینی ورودی کاغذ خالی چاپگر را از پردازش اسناد متوقف می کند، تغذیه نامناسب کاغذ یا گیربکس نیز خروجی را خاموش می کند. با یک ورق سرگردان در مکانیسم خود، یک چاپگر نمی تواند صفحات بیشتری را پردازش کند بدون اینکه مشکل را بدتر کند.

از بین بردن ملحفه های مسدود شده نیاز به لمس ماهرانه دارد تا خوراک بد در یک قطعه از بین برود، زیرا قراضه های باقی مانده از یک ورق پاره شده باعث گیر دیگری می شود. برای تأیید اینکه کل ورق را استخراج کرده اید، آن را روی دسک تاپ صاف کنید و گوشه های گمشده را جستجو کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با روش های تعمیر و نگهداری پرینتر توشیبا

سینی خروجی

هنگامی که صف خروجی را در رایانه خود متوقف یا متوقف می کنید، دیگر چاپگر را از پردازش کارهای دیگر متوقف می کنید.

از آنجا که همان نرم افزاری که برای قرار دادن صف چاپ در حالت تعلیق استفاده می کنید به شما امکان دسترسی به کارهای چاپی را می دهد تا بتوانید آنها را حذف کنید، به راحتی می توانید دکمه اشتباه را در ماژول مدیریت چاپگر فشار دهید و به جای حذف ساده یک پروژه اضافی، کل صف را متوقف کنید.

 نرم افزار مدیریت چاپ خود را از نظر نشانه بودن کسی – شما یا کاربر دیگر، اگر چاپگر از طریق اتصال شبکه کار می کند – بررسی کنید تا دکمه مکث را فشار دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =