نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکارهای تعمیر درام دستگاه کپی توشیبا

تعمیر درام دستگاه کپی/ یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات کپی توشیبا، تعمیر درام دستگاه کپی توشیبا است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان انجام می پذیرد. در ارتباط با تعمیر درام دستگاه کپی Toshiba توجه به نوع دستگاه و مدل آن حائز اهمیت است.

زیرا نوع درام در دستگاه های کپی سیاه و سفید با دستگاه های کپی رنگی متفاوت است. نکته دیگر آنکه سرویس های مرتبط با تعمیر درام دستگاه کپی توشیبا می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران و کارشناسان مجرب این حوزه انجام پذیرد. در غیراینصورت امکان بروز خرابی های دو چندان و اختلال در سایر قطعات این دستگاه و عملکرد آن وجود دارد. در مورد خرید و تعویض درام دستگاه کپی نیز باید توجه داشت که حتما درام اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود.

در تعمیر درام دستگاه کپی توشیبا به نکات زیر دقت کنید

درام یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی و پرینتر است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را برعهده دارد. درام دستگاه پرینتر در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد و تشخیص این موضوع نیاز به بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر درام دستگاه کپی توشیبا دارد.

نوع درام در دستگاه های کپی سیاه و سفید با دستگاه های کپی رنگی متفاوت است و این موضوع می بایست در تعمیر و تعویض درام دستگاه کپی توشیبا مد نظر قرار گیرد. در مورد خرید درام نیز باید توجه داشت که حتما درام اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود. اگر درام دستگاه کپی اصلی و اورجینال شرکت سازنده نباشد هم باعث مصرف بالاتر پودر کارتریج و دولوپر و هم باعث افزایش فشار وارد شده به دستگاه می گردد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش کالیبره کردن عکس در پرینتر توشیبا

تعمیر درام دستگاه کپی

تفاوت درام دستگاه کپی و پرینتر مربوط به نحوه انتقال تصاویر به درام است. تفاوت درام دستگاه کپی و پرینتر مربوط به نحوه انتقال تصاویر به درام است. یک درام با کیفیت دستگاه کپی با اینکه ممکن است اندکی گران تر باشد، ولی به دلیل اینکه نیازی به تعویض مکرر درام نخواهد داشت، می تواند در طولانی مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خرید مواد مصرفی ماشین های اداری شود.

به طور کلی درام دستگاه های کپی را باید پس از هر ۵۰ هزار بار چاپ تعویض کرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره های بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات پرینتر توشیبا تماس بگیرید.

تعویض درام دستگاه کپی توشیبا

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر درام دستگاه کپی توشیبا وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض درام کپی توشیبا آغاز خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیر کپی توشیبا – با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت.

اگرچه کار انتقال پودر تونر بر روی کاغذ بر عهده درام دستگاه کپی است لیکن توجه داشته باشید که عدم این انتقال لزوماً به معنای خرابی این بخش از دستگاه نیست. چاپ نادرست و بی کیفیت دستگاه کپی می تواند علل مختلفی داشته باشد که تشخیص درست این موضوع نیاز به بررسی کارشناسانه و تخصصی دستگاه دارد.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با پانل اپراتور پرینتر توشیبا

روش تشخیص خرابی درام دستگاه کپی توشیبا

جهت تشخیص خرابی این بخش از دستگاه، برخی از شرکت های سازنده، سنسور تشخیص اتوماتیک خرابی یونیت درام را در درون دستگاه تعبیه کرده اند. وجود این سنسور سبب می گردد تا بروز خرابی و اشکال در این بخش از دستگاه، به کاربر اعلام گردد. در صورتی که میزان خرابی درام بالا بوده و امکان تعمیر درام دستگاه کپی توشیبا وجود نداشته باشد، می بایست نمونه جدیدی جایگزین آن گردد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 3 =