نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

کارتریج تونر بخشی از هر پرینتر توشیبا لیزری است. پرینتر توشیباهای جوهر افشان با استفاده از جوهر مایع ذخیره شده در کارتریج های آن خروجی می دهند. از سوی دیگر، پرینتر توشیبا لیزری با استفاده از شکل خشک یا پودری جوهر یا کربن یا رنگدانه های رنگی ذخیره شده در تونر کار می کند. بنابراین می توانیم با تعمیر تونر بیشتر مشکلات چاپ پرینتر لیزری را برطرف کنیم. حتی اگر تونر یک قطعه مصرفی باشد، بسیار گران است و تعویض آن ممکن است برای بسیاری مقرون به صرفه نباشد. از این رو در موارد زیر می توانید از چند ترفند ساده برای رفع خطاهای چاپی ناشی از آسیب تونر استفاده کنید.

خطاهای چاپی ناشی از آسیب تونر در پرینتر توشیبا

هشدار کم تونر و ایجاد خطاهای چاپی ناشی از آسیب تونر در پرینتر توشیبا

بیشتر مردم ممکن است بلافاصله پس از تعویض کارتریج قدیمی، هشدار کم بودن تونر را ببینند. این پیام نه تنها آزار دهنده است، بلکه افراد را از استفاده از پرینتر توشیبا جدید خود محدود می کند. راه اندازی مجدد رایانه و نصب مجدد نرم افزار پرینتر توشیبا ممکن است به شما در حل این مشکل کمک کند.

در برخی موارد، اگر کارتریج ثابت شده در پرینتر توشیبا شکسته یا آسیب دیده است، ممکن است مجبور شوید کارتریج را تعویض کنید.

اگر تعویض کارتریج تازه خریداری شده برای شما گزینه عملی نیست، تنظیم مجدد پرینتر توشیبا ممکن است به حل مشکل کمک کند. بازنشانی سخت افزار فرآیند آسانی است اما برای مدل های مختلف متفاوت خواهد بود. بنابراین، اگر این فرآیند را به تنهایی انجام می دهید، حتما راهنمایی مناسبی را براری خطاهای چاپی ناشی از آسیب تونر دریافت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل جمع شدن کاغذ در پرینتر اداری

پرینت های محو شده

در این حالت، پرینتر توشیبا شما به درستی کار می‌کند و به تمام دستورات رایانه شما پاسخ می‌دهد، اما پرینت‌های محو، لکه‌دار یا رگه‌دار می‌دهد. این یک مشکل رایج است و به دو دلیل ایجاد می شود.

ولین مورد استفاده از کاغذ اشتباه یا بی کیفیت است. اگر کاغذی که استفاده می کنید برای پرینتر توشیبا شما مناسب نباشد، بر کیفیت چاپ تاثیر می گذارد.

اگر از کاغذ با کیفیت توصیه شده استفاده می کنید، باید دلیل دوم یعنی آسیب تونر را بررسی کنید. اگر پرینتر توشیبا شما خروجی با کیفیت پایینی دارد، تونر را از پرینتر توشیبا خارج کرده و آن را از یک طرف به طرف دیگر تکان دهید. مطمئن شوید که تونر را تکان ندهید زیرا ممکن است باعث آسیب فیزیکی شود. علاوه بر این، باید مطمئن شوید که رول تونر را لمس نکنید زیرا بر کیفیت چاپ نیز تأثیر می گذارد و باعث خطاهای چاپی ناشی از آسیب تونر می شود.

موارد ذکر شده در بالا دو مورد از رایج ترین مشکلات موجود در پرینتر توشیبا لیزری هستند. اگر با این ترفندها مشکل برطرف نشد، بهتر است برای رفع مشکل با یک متخصص تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =