نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا 307se

اگر برای اطلاع از نحوه تعمیر فتوکپی توشیبا 307se این صفحه را باز کرده اید، تا انتها با ما همراه باشید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید. چنانچه کاربر این نوع دستگاه می باشید حتماً می دانید که فتوکپی فوق قابلیت کپی، پرینت و اسکن را دارد. این دستگاه، تنها می تواند اسناد را به صورت سیاه و سفید چاپ کند اما امکان اسکن رنگی در آن وجود دارد. از مشخصات خوب این دستگاه این است که می تواند 30 برگ در دقیقه کپی و یا پرینت بگیرد. این دستگاه 55 کیلوگرم وزن دارد و برای مصارف اداری و سازمانی مناسب می باشد.

فتوکپی توشیبا 307se دارای 320 گیگابایت حافظه هارد می باشد که از این نظر با خیالت راحت می توان فایل ها را برای چاپ و کپی در آن ذخیره کنید. کاغذ مورد استفاده در این دستگاه می تواند از انواع A5, A4, A3 باشد. بنابراین کاربران می توانند نیازهای متنوع خود را با این دستگاه برطرف نمایند

تعمیر مین‌برد فتوکپی توشیبا 307se

مین برد اصلی ترین بخش الکترونیکی دستگاه کپی توشیبا است. بدون این قطعه، دستگاه عملاً کارکردی ندارد چراکه غالب قطعات دستگاه با مین برد در ارتباط بوده و دستورات لازم را از طریق این قطعه دریافت می کنند. مین برد با دریافت دستور از کاربر، آن را به بخش مربوطه انتقال می دهد. بنابراین هرگونه مشکل در اجزای مین برد می تواند عملکرد کلی دستگاه را تحت تأثیر قرار داده و عمل کپی و پرینت را متوقف کند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ساخت چاپ جوهر

مین برد از قطعات تعمیرپذیر می باشد و کارشناسان در فرآیند تعمیر فتوکپی توشیبا 307se با استفاده از تجهیزات مناسب و سازگار مشکلات آن را برطرف می کنند. از جمله مشکلاتی که به واسطه خرابی مین برد ایجاد می شوند می توان به روشن نشدن دستگاه، خاموش شدن ناگهانی، اسکن نکردن، و کپی نگرفتن دستگاه اشاره کرد. همچنین عدم اتصال پورت های خارجی نیز از اشکالات مین برد می باشد.

فتوکپی توشیبا 307se

تعمیر برد پاور فتوکپی توشیبا 307se

برد پاور نیز همانند مین برد از قطعاتی است که عملکرد سایر بخش ها را فراهم می کند. این قطعه با انتقال جریان الکتریکی مورد نیاز قطعات، آن را برای اجرای پردازش های لازم یاری می کند. بنابراین خرابی در این بخش به معنای عدم دسترسی قطعات به انرژی الکتریکی است. خاموش شدن دستگاه، روشن نشدن آن و داغ کردن در حین کار می تواند از نشانه های خرابی برد پاور باشد.

از جمله عواملی نیز که باعث خرابی در برد پاور می شوند می توان به ضربه خوردن، نوسان برق، کارکرد بالا و نفوذ رطوبت در آن اشاره کرد. با بروز مشکل در پاور، تعمیرکار در تعمیر فتوکپی توشیبا 307se آن را از دستگاه جدا کرده و به دقت بررسی می کند. در صورتی که برد آسیب چندانی ندیده باشد، آن را تعمیر کرده و مشکل را برطرف می کند اما اگر آسیب جدی دیده باشد در این صورت، باید برد پاور تعویض شود.

تعمیر فتوکپی توشیبا 307se در محل

تعمیر مین برد، برد پاور، تعمیر دولوپر، تعویض درام، شارژ کارتریج، تعمیر بلید، تعمیر یونیت های دستگاه کپی و غیره همه در محل مشتری انجام می شود. با این خدمات، نیاز به حمل و نقل دستگاه تا نمایندگی نبوده و کاربران می توانند با یک تماس تلفنی درخواست اعزام تعمیرکار به محل خود داشته باشند. شایان ذکر است که تعمیر فتوکپی توشیبا در محل مشتری همانند تعمیر دستگاه در مرکز می باشد اما در صورت نیاز به تجهیزات پیشرفته تر، ممکن است قطعه معیوب توسط تعمیرکار برای انجام تعمیرات تخصصی به مرکز منتقل شود.

این مطلب را از دست ندهید   راهکارهای رفع کمرنگ بودن کپی
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =