نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آیا چاپگرهای دست دوم آسیب می بینند؟

اتخاذ سیاست های سازگار با محیط زیست می تواند به تجارت شما در پس انداز لوازم و پول کمک کند. وقتی به دنبال روش هایی برای کاهش هزینه ها و مطابق با (کاهش، استفاده مجدد، بازیافت) شعور آگاهی سبز هستید، ممکن است وسوسه شوید که پیش نویس های اسناد جدید را روی کاغذهایی که استفاده و دور ریخته شده چاپ کنید. تصمیم گیری در مورد ادامه کار به انواع چاپگرهایی که استفاده می کنید و تأثیر منفی احتمالی کاغذهای استفاده مجدد بستگی دارد.

چاپگرهای دست دوم

دوبلکس دستی

وقتی روی چاپگری فاقد واحد دوبلکس کردن خودکار هستید، خروجی دو طرفه چاپ می کنید، فرایند تغذیه خروجی یک طرفه از طریق سخت افزار برای یک عبور دوم، فرم چاپی ویژه ای روی کاغذهای استفاده شده است.

برخی از تولیدکنندگان چاپگر استفاده از مدلهای خاص را به این روش توصیه نمی کنند. اگر خروجی در هر دو طرف ورق از یک دستگاه بیرون بیاید، احتمالاً با مشکل دوبلکس شدن دستی مواجه نخواهید شد. با این وجود، اگر چاپگرها را با هم مخلوط کنید، ممکن است با مشکل روبرو شوید – مخصوصاً اگر گرمای حاصل از فرآیند چاپ دوم بیش از نقطه ذوب مواد مصرفی باشد که قبلاً با آن روی صفحه چاپ کرده اید.

لیزر در مقابل جوهر افشان

چاپگرهای جوهر افشان حرارتی که برای قرار دادن جوهر روی کاغذ از گرما استفاده می کنند، به نوع منبع حرارتی مورد استفاده در چاپگرهای لیزری اطمینان ندارند.

از آنجا که تونر رنگدانه را با پلاستیک زمینی مخلوط می کند، برای جابجایی آن به صفحه خروجی به گرمای زیاد نیاز دارد. مگر اینکه عمل چاپ دومین برگ بر روی صفحه ای که از طریق یک چاپگر جوهر افشان عبور می کند، ایجاد خونریزی کند که باعث می شود تصویر از یک طرف از طرف دیگر قابل مشاهده باشد، به ندرت دستگاه های جوهر افشان دوبلکس و چاپ مجدد می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش نصب پرینتر در ویندوز 7

چاپگرهای لیزری و همچنین سایر دستگاه های خروجی مبتنی بر تونر مانند دستگاه های کپی و دستگاه های چاپ دیجیتال، می توانند از سخت افزار تلفیقی استفاده کنند که در دماهای بالا اما متغیر کار می کند. قبل از استفاده مجدد از خروجی لیزر، تأیید کنید که تونر موجود لغو نمی شود.

قراضه قابل استفاده مجدد

کاغذی که آسیب ساییدگی، پارگی، رطوبت و رطوبت و سایر علائم سو استفاده را به نمایش بگذارد در چاپگر شما نیست. ورق هایی که از نظر مکانیکی آسیب دیده اند می توانند باعث گرفتگی کاغذ، تغذیه نامناسب و مشکلات دیگری شوند که برای اصلاح آنها باید وقت خود را هدر دهید.

هنگامی که در تلاش ناموفق برای چاپ مجدد بر روی ورق، از برق و جوهر یا تونر استفاده می کنید، مزایای استفاده مجدد از محیط زیست را نفی کرده و مواد مصرفی را در این مرحله هدر می دهید.

کاغذ آسیب دیده را برای استفاده به عنوان ماده یادداشت برداری کنار بگذارید.

ملاحظات دیگر

برخی از اشکال کاغذ دارای درجه بندی است که یا انتخاب سمت اول ورق برای چاپ است یا محصول را فقط با یک سمت قابل تصویر تعریف می کند. مقالاتی که برای چاپ جوهر افشان عکاسی در نظر گرفته می شوند، غالباً از قابلیت های دو طرفه برخوردار نیستند.

تا زمانی که کاغذی که می خواهید دوباره استفاده کنید شامل دو سطح قابل تصویر نباشد، ممکن است خروجی جوهر افشان ایجاد کنید که خشک نشود و اگر بخواهید از هر دو طرف چاپ کنید می تواند به سخت افزار شما آسیب برساند.

این مطلب را از دست ندهید   علت روشن نشدن دستگاه پرینتر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهار =