نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

همه مشاغل بدانند هکرها از دستگاه هایی مانند پرینتر توشیبا و تلفن برای نفوذ به شبکه شرکتی استفاده می کنند. مایکروسافت اخیراً هشدار داده است که مهاجمان به دنبال حمله به پرینتر توشیبا و دستگاه‌هایی هستند که با رمزهای عبور پیش‌فرض محافظت می‌شوند یا آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی را از دست داده‌اند. در واقع، سال گذشته یک گروه هکر روسی ابتدا با نفوذ به پرینتر توشیبای محافظت نشده و سپس دسترسی به اطلاعات حساس به سازمان‌های متعددی نفوذ کرد. در اینجا فقط برخی از ویژگی‌های امنیتی موجود در پرینتر توشیبای کلاس سازمانی، دستگاه‌های کپی و دستگاه‌های چند منظوره وجود دارد که می‌توانند برای اطمینان از محافظت از پرینترها در برابر هکرها از سیستم‌های شما فعال شوند.

محافظت از پرینترها در برابر هکرها

امنیت قوی در پرینتر

برخی از تولید کنندگان سخت افزارهای تخصصی را برای محافظت در برابر نفوذگران نصب کرده اند. به عنوان مثال، ماژول پلتفرم قابل اعتماد (TPM) یک تراشه امنیتی است که در تمام مدل های imageRUNNER ADVANCE برای امنیت داده ها تعبیه شده است.

TPM کلیدهای رمزنگاری امن برای رمزگذاری و رمزگشایی اطلاعات محرمانه مانند رمزهای عبور ذخیره شده در دستگاه تولید می کند. از نشت اطلاعات محرمانه جلوگیری می کند، زیرا کلید رمزگذاری برای بازیابی اطلاعات روی هارد دیسک در مکانی جداگانه ذخیره و کنترل می شود که توسط تراشه TPM مقاوم در برابر دستکاری محافظت می شود.

سیستم‌های imageRUNNER ADVANCE دارای ویژگی‌های امنیتی شبکه استاندارد دیگری هستند که در صورت فعال بودن، می‌توانند ارتباطات شبکه را به دستگاه محدود کرده و پورت‌های استفاده نشده را غیرفعال کنند تا محافظت از پرینترها در برابر هکرها و هکرها نتوانند درب پشتی شبکه‌های رایانه شما را پیدا کنند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش رفع خط عمودی در چاپگرهای LED

این سیستم‌ها حتی می‌توانند تمام ارتباطات به دستگاه و از آن را رمزگذاری کنند تا اطلاعات محرمانه شما هرگز در معرض هکرها قرار نگیرد. به طور خاص، گزینه Encrypted Secure Print از رمزگذاری 256 بیتی برای انتقال امن داده های چاپ به دستگاه استفاده می کند. حتی اگر یک هکر به شبکه شما نفوذ کند، ترافیک پرینتر توشیبا شما امن خواهد بود.

به روز رسانی ها برای محافظت از پرینترها در برابر هکرها

همانطور که در بالا ذکر شد، هکرها به دنبال دستگاه های متصل به یک شبکه هستند که با آخرین به روز رسانی های امنیتی و وصله های نرم افزاری به روز نشده اند. برای اطمینان از اینکه دستگاه‌های شما در معرض نمایش قرار نمی‌گیرند، پلتفرم فناوری همیشه فعلی Ricoh تضمین می‌کند که ویژگی‌ها، برنامه‌ها و ارتقاءهای جدید را مستقیماً در دستگاه خود نصب خواهید کرد. (GFC همچنین به‌روزرسانی‌های خودکار را برای همه دستگاه‌هایی که از مرکز فناوری و لجستیک خود (TLC) مدیریت می‌کنیم، ارائه می‌کند.)

برای یک سطح امنیتی بیشتر و محافظت از پرینترها در برابر هکرها، برخی از دستگاه‌ها اکنون دارای یکپارچه‌سازی مدیریت رویداد اطلاعات امنیتی (SIEM) هستند که استفاده از پرینتر توشیبا را در سیستم‌های نظارت امنیتی موجود برای شرکت‌ها آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر ادغام SIEM، پرینتر توشیبا دارای ویژگی هایی هستند که در صورت تشخیص تغییرات غیرمجاز در نرم افزار دستگاه، به کاربران هشدار می دهند. این بدان معنی است که یک هکر نمی تواند بدافزار را نصب کند یا کد را روی دستگاه های شما تغییر دهد تا به شبکه شما دسترسی پیدا کند.

این مطلب را از دست ندهید   کم رنگی پرینتر توشیبا و رفع آن

ورود هکرها به سیستم پرینتر

حالت های چاپ محرمانه برای محافظت از پرینترها در برابر هکرها

البته هک کردن یک شبکه تنها یکی از راه هایی است که می توان اطلاعات محرمانه شما را در معرض خطر قرار داد. بسیاری از پرینتر توشیبای چندکاره مدرن اکنون دارای حالت‌های خاصی هستند که می‌توانند برای محافظت از صفحات چاپ شده شما در برابر چشم‌های کنجکاو فعال شوند.

به عنوان مثال، اگر اطلاعات حساسی را روی یک پرینتر توشیبا Ricoh مشترک چاپ می کنید، می توانید از گزینه Locked Job برای جلوگیری از انتشار سند تا زمانی که در مقابل پرینتر توشیبا ایستاده اید استفاده کنید. یک رمز عبور لازم است تا کار چاپ کامل شود و اطمینان حاصل شود که هیچ کس دیگری سند شما را به اشتباه از روی پرینتر توشیبا نمی گیرد.

یک ارائه‌دهنده خدمات مدیریت‌شده می‌تواند این ویژگی را فعال کند یا حتی یک عملکرد تند کشیدن به انتشار را نصب کند تا کارهای چاپ تنها زمانی چاپ شوند که شخص مناسب نشان ID خود را بکشد یا از یک شماره پین ​​برای آزاد کردن کار استفاده کند.

افزایش امنیت

اینها تنها برخی از ابزارهای امنیتی پیشرفته موجود در پرینتر توشیبای کلاس تجاری و دستگاه های چند منظوره امروزی هستند. در محیط تهدید امروزی، این گزینه‌ها تضمین می‌کنند که هیچ‌کس نمی‌تواند سیستم‌های شما را هک کند و می‌توانید اسناد را به پرینتر توشیبایی بفرستید که به طور ایمن ذخیره می‌شوند.

علاوه بر این، اسناد را نمی‌توان توسط کاربر دیگری از پرینتر توشیبا دریافت کرد و از اطلاعات محرمانه یا اختصاصی برای محافظت از پرینترها در برابر هکرها محافظت می‌کند. و با نصب امنیت شبکه و رمزگذاری، اسناد ذخیره شده در پرینتر توشیبا قفل می شوند، بنابراین حتی اگر هارد دیسک به سرقت رفته باشد، نمی توان اطلاعات را به خطر انداخت.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش مرحله ای تبدیل Boardmaker به PDF

توصیه می‌کنیم تنظیمات خط‌مشی امنیتی باید در فواصل زمانی منظم بازرسی شوند و اعلان‌هایی تنظیم شوند تا در صورت ایجاد تغییرات به مدیران هشدار دهند. پس از ایجاد تنظیمات امنیتی، مدیر می‌تواند از ابزارهای مدیریت دستگاه برای صادر کردن آن‌ها در سایر دستگاه‌های کاربران استفاده کند، و با صرف زمان و تلاش کم، تنظیمات امنیتی منسجم را در سراسر سیستم ایجاد کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =