نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

قابلیت های مین برد پرینتر توشیبا

مین برد پرینتر/ مین برد یک قطعه ی الکتریکی است که وظایف مهمی را بر عهده دارد. اصولا در تمام وسایل الکتریکی مین برد وظیفه دارد تا اطلاعات را پردازش نماید. این قطعه ابتدا اطلاعات را از پاور دریافت کرده و سپس آن ها را پردازش می نماید. بعد از دریافت اطلاعات از طریق پورت یو اس بی و یا یک پورت موازی عملیات پرینت مطلبی از کامپیوتر دریافت می شود و در نهایت عملیات پرینت انجام می گیرد. در صورت خرابی این قطعه اصولا عملکرد پرینتر به طور کامل قطع خواهد شد. به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از اسیب های احتمالی حتما دستگاه را به یک تعمیرکار حرفه ای نشان دهید. در این مقاله در رابطه با مین برد پرینتر توشیبا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

مین برد پرینتر

علت خرابی در مین برد

علل متعددی باعث به وجود آمدن این مشکل خواهد شد اما به طور عمده سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، خرابی درگاه خروجی و ورودی و غیره می تواند باعث خرابی کامل مین برد پرینتر توشیبا شود. برای تعمیر مین برد به طور عمده باید دستگاه توسط کارشناس مورد بررسی قرار گیرد تا ار بروز مشکلات و ایرادات جدید تر جلوگیری شود. به طور عمده بعد از خرابی در مین برد کاربر نمی تواند از دستگاه استفاده نماید. همچنین ممکن است به طور کامل دستگاه خاموش شده و دیگر روشن نشود. به دلیل اختلالات شیمیایی ممکن است این خرابی قطعات دیگر را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

آموزش شارژ تونر پرینتر توشیبا

نحوه ی تعمیر مین برد

قبل از تعمیر ابتدا کارشناسان دستگاه را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهند و سپس با توجه به مشکل پی آمده پیشنهاد می دهند تا قطعه ی آسیب دیده قابل تعمیر بوده و یا باید به طور کامل تعویض شود.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات محلول تمیز کردن هد پرینتر

برای تعمیر مین برد نیز ابتدا تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی برد الکتریکی صورت می گیرد برای این کار باید از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، امپرسنج، ولت متر و نرم افزار های عیب یابی تخصصی استفاده نمایید. برای تعمیر مین برد نیز اصولا دستگاه و وسایل پیشرفته ی زیادی وجود دارد تا سلامت پرینتر توشیبا را باز گرداند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − چهار =