نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ترفندهای انتخاب پرینتر توشیبا

 انتخاب پرینتر توشیبا / اگر واقعاً می‌پرسید چه نوع پرینتر توشیبای باید تهیه کنم تا در خانه کارامد بمانم و می ‌دانید که معمولاً ترکیبی از اسناد رنگی و تک رنگ را چاپ می‌کنید، توصیه می ‌کنم یک پرینتر توشیبا لیزری رنگی مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید. پرینتر های لیزری برای مدت طولانی در آن هستند و نسبت به پرینترهای جوهر افشان مقرون به صرفه تر هستند.

پرینترهای لیزری از کارتریج ‌های تونر استفاده می‌کنند که هزاران صفحه را چاپ می‌کنند، بنابراین نیازی نیست به این زودی نگران تعویض آن باشید. کارتریج‌های لیزری حاوی پودر تونر هستند، بنابراین اصلاً لازم نیست نگران تأثیر جوهر خشک یا مسدود شده باشید! بسیاری از مصرف کنندگان همین سوال را پرسیده اند: آیا باید یک پرینتر توشیبا جوهرافشان یا لیزری تهیه کنم؟ فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و به شما کمک کند تصمیم بگیرید، غیرممکن است که در مورد هر یک صحبت نکنید. بنابراین برای پاسخ به سوال شما که آیا جوهر افشان در مقابل لیزر دریافت می کنید، بیایید درست شیرجه بزنیم.

 

انتخاب پرینتر توشیبا

بزرگترین تفاوت

بزرگترین تفاوت بین پرینتر توشیباهای جوهر افشان و لیزری این است که پرینتر توشیبا جوهر افشان از جوهر استفاده می کند، برای چاپ با حجم کم مناسب است و انتخاب سنتی کاربران خانگی است، در حالی که پرینتر توشیبا لیزری از تونر استفاده می کند، برای چاپ با حجم بالا ایده آل است، بیشتر در موارد استفاده می شود. تنظیمات اداری اما مناسب است و برای مصارف خانگی انتخاب اقتصادی تری است. اینکه آیا به پرینتر توشیبا جوهرافشان یا لیزری نیاز دارید یا نه بستگی به نوع چاپ، تعداد دفعات چاپ و میزان بودجه چاپ شما دارد. حالا، بیایید به طولانی بودن آن بپردازیم.

این مطلب را از دست ندهید   اهمیت استفاده از تونر در پرینترهای لیزری توشیبا

پرینتر توشیبا جوهر افشان چیست؟

پرینتر توشیباهای جوهرافشان ماشین هایی هستند که قطرات میکروسکوپی جوهر را روی کاغذ می پاشند. پرینتر توشیباهای جوهرافشان معمولاً ارزان‌تر، کوچک‌تر هستند و می‌توانند هم برای چاپ اسناد متنی و هم برای چاپ تصاویر رنگی با کیفیت بالا، به‌ویژه عکس‌ها، استفاده شوند. اما مراقب پرینتر توشیباهای جوهر افشان ارزان قیمت باشید زیرا بعداً هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

پرینتر لیزری چیست؟

پرینتر های لیزری ماشین هایی هستند که پودر تونر را روی کاغذ ذوب می کنند تا یک چاپ ایجاد شود. پرینتر های لیزری گران ‌تر از پرینتر توشیباهای جوهرافشان هستند و از کارتریج ‌های تونر گران‌تری استفاده می‌ کنند، اما با هزینه کلی کمتر در هر صفحه و سرعت چاپ سریع ‌تر، همچنان گزینه‌ ای مقرون به صرفه ‌تر در دراز مدت هستند.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به نقاط قوت و ضعف پرینتر توشیباهای لیزری و جوهرافشان بیندازیم تا بتوانید خرید بعدی خود را با اطمینان انجام دهید.

برای چه کاری از پرینتر توشیبا استفاده خواهید کرد؟

اگر به دنبال پرینتر توشیبا خانگی برای چاپ گاه به گاه هستید، اکثر مردم به شما توصیه می کنند که یک پرینتر توشیبا جوهر افشان تهیه کنید. با این حال، یک شکایت رایج در مورد پرینتر توشیباهای جوهر افشان این است که اگر اغلب از آن استفاده نکنید، جوهر خشک می شود. با این اوصاف، اگر بودجه لازم را برای آن دارید، اکیداً پیشنهاد می‌کنم به جای آن یک پرینتر توشیبا لیزری با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید. تونر استفاده شده توسط پرینترهای لیزری خشک نمی شود.

این مطلب را از دست ندهید   توان کاری پرینتر ها چقدر است؟

اما اگر حجم کمی از اسناد را چاپ می کنید و به طور منظم به تصاویر رنگی با وضوح بالا نیاز دارید، پرینتر توشیباهای جوهرافشان کار را انجام خواهند داد. پرینتر توشیباهای لیزری دوام بیشتری دارند و می توانند مقادیر زیادی از اسناد تک رنگ و رنگی را مرتباً چاپ کنند.

پرینتر توشیبا لیزری جوهرافشان در مقابل پرینتر لیزری رنگی

یکی از پرطرفدارترین سوالاتی که از خریداران می‌پرسیم این است: آیا باید یک پرینتر توشیبا لیزری رنگی تهیه کنم یا یک پرینتر توشیبا جوهرافشان؟ این به چیزی که برای چاپ رنگی نیاز دارید خلاصه می شود.

  • اگر به عکس های با کیفیت گالری نیاز دارید، یک پرینتر توشیبا جوهرافشان عکس تهیه کنید.
  • اما اگر نیاز به چاپ تصاویر رنگی با کیفیت متوسط ​​دارید که به عمق رنگ و محدوده رنگی نیاز ندارند، به دو دلیل پرینتر توشیباهای لیزری رنگی را به پرینتر توشیباهای جوهرافشان توصیه می کنیم:
  • تونر لیزری در صورت عدم استفاده خشک نمی شود
  • شما صفحات بیشتری را از کارتریج های تونر لیزری نسبت به کارتریج های جوهر افشان چاپ می کنید
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =